wat is er nu weer niet goed georganiseerdquote:
Komt het door de FOK!-topics incl. plaatjes?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar dit EK vind ik wel leuker dan het WK en weet niet hoe het komt
forum.hyves.nl hier verder aub.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:57 schreef Gnosis het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH RONALDO MOST EG JANKUH!!!!!!
HAHAHAHAHAH HIJ KREEG UN KOPSTOOT VAN EEN MOF
AHAHAHAHAHAHAHAHAH HIJ MOST EG JANKEN
is het ook , beetje latijns amerikaans voetbal doet wonderen, al schijnt brazilie niet zo goed te gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oranje
Maar ik vind een WK toch altijd specialer
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:58 schreef xminator het volgende:
oeiiiiii bijnaaaaaaa
Wel in de context blijven lezen hé.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Benfica 2x op rij de EC1, 5x runner up in datzelfde toernooi. 31 Portugese landstitels, beter dan Porto.
Op dit moment mag Porto zich wellicht de beste noemen, maar Benfica is zoals mcyodogg zei de succesvolste Portugese club.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:58 schreef Timmai het volgende:
PéTiet
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is ze nou nog steeds niet zindelijk?
heb ik met EK, is gezelliger ofzo. alle landen in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oranje
Maar ik vind een WK toch altijd specialer
Het is dan leuker om van België te winnen dan van Hawaii iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Laton het volgende:
[..]
heb ik met EK, is gezelliger ofzo. alle landen in de buurt
je vakanties komen zeker ook niet verder dan belgie of niet lekker dicht bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Laton het volgende:
[..]
heb ik met EK, is gezelliger ofzo. alle landen in de buurt
ja te irritant inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Dekoe naar Bozingwa!!
denk dat jouw ek hier gaat strandenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Ronaldo gepouled als topscorder van het toernooi en als finale heb ik Portugal - Nederland gepouled, daarom moet Duitsland verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |