Inderdaad!quote:
je pcquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef alors het volgende:
en is fok nou zou langzaam of is dat mn pc.. wtf zeg...
Zal wel loslopen. Het zijn wel mensen he. Alleen Ronaldo zou dat doen, maar die hoort ook onder het gras.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben benieuwd als een speler van duitsland of portugal boularouz tegen komt en een kut opmerking maakt over overleden ongeboren kindje , of deze speler dan onder het gras komt te liggen
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:52 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een grafdeel is dat Basel, alleen maar regen daar
Wereldwijd zelfs.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Benfica is historisch redelijk succesvol in Portugal hoor
Die heeft het wel mooi fout danquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die duitse commentator zegt tenminste wel deco
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Benfica is historisch redelijk succesvol in Portugal hoor
Neuken?quote:
Net zoals in de champions league finale, alhoewel dat geen beslissende wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:53 schreef Jane het volgende:
Het droomscenario is natuurlijk dat het nog gelijk wordt, dat het op penalty's aankomt en dat Ronaldo de beslissende mist!
Als ze het maar laten... ik wil gewoon naar Baselquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iedereen glijdt alweer weg. Eigenlijk zou t me niks verbazen als de wedstrijd van zaterdag verplaatst wordt :s
Ik postte het als grap, ik had het moment nog niet gezien (kijk online, loopt 30s achter ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |