ja hij is normaal gesproken verdomde goed gewoon!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boulah wilt in ieder geval spelenHopelijk geeft van Basten daar gehoor aan
goeiemorgen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
En armen behaard als apen
Goeiemorgen allemaal![]()
Boulah is een held wat mij betreft. Het laat alleen maar meer zien wat voor karakter hij heeft, dat hij na zo'n drama (want dat is het gewoon) gewoon z'n mannetje wilt staan en dit af wilt maken met een mooie beker die misschien de pijn wel een beetje zal verzachten...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boulah wilt in ieder geval spelenHopelijk geeft van Basten daar gehoor aan
Dudequote:
Ik heb hier net 2 Duitse vlaggen in de vuilnisbak gegooidquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hij is normaal gesproken verdomde goed gewoon!
het kantoor hier is intussen aardig oranje geworden![]()
vlaggetjes galore
ja ik vind zijn instelling echt superknap gewoon. denk dat ik in zon situatie anders had gereageerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Boulah is een held wat mij betreft. Het laat alleen maar meer zien wat voor karakter hij heeft, dat hij na zo'n drama (want dat is het gewoon) gewoon z'n mannetje wilt staan en dit af wilt maken met een mooie beker die misschien de pijn wel een beetje zal verzachten...
(ik bedacht me gisterenavond ineens hoe slecht mijn opmerking eigenlijk was met dat stuk moederkoek tussen z'n tanden om die russen bang te maken)
Well i'll be damned... Crazy!quote:
die moet je bewaren man! als die gast komt zeg jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb hier net 2 Duitse vlaggen in de vuilnisbak gegooidIemand die gisterenavond laat heeft gewerkt had ze opgehangen na de overwinning op de Portugezen
niet zo vloeken in de vroege ochtend hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Well i'll be damned... Crazy!![]()
![]()
Goeiemorgen!
Wat zijn wij Nederlanders toch altijd vrolijk tegenover de Duitsersquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
En armen behaard als apen
Goeiemorgen allemaal![]()
Daar had ik eerder aan moeten denkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die moet je bewaren man! als die gast komt zeg je
"Weisst du was er passiert mit deutchland ?" en dan hou je er een aansteker onder
* Sgele mompelt iets met fietsen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn wij Nederlanders toch altijd vrolijk tegenover de Duitsers
geloof me de duitsers zijn nog erger dan ons.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn wij Nederlanders toch altijd vrolijk tegenover de Duitsers
euh ?!?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar had ik eerder aan moeten denken
CRAAAAAAAAAAAAAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ouwe layout verkloter
wie ik ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar had ik eerder aan moeten denken
CRAAAAAAAAAAAAAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ouwe layout verkloter
de week is weer voorbij,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef tripack het volgende:
goedemorgen mensen...
tiiiiissss vrijdaag
nee was saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
het was gister hier zeker gezellig?!
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 278 Bellerophon
006. 211 Crazy-M
007. 202 DrakenVlieg
009. 166 Dr.Droxz
014. 147 draculettetje
017. 130 diertjuh
023. 113 Sm0keZ
064. 067 WhiteLightning
morguhquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
*gaap*
2e!!!quote:
En kuilen op het strandquote:
hey beller!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En kuilen op het strand
Mensen ik ben er vandoor! Tot vanmiddag / avond
mazzel Bellerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En kuilen op het strand
SpamSlet! F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:
Beller , veel plezier man!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En kuilen op het strand
En dan ben ik hier pas na 19:00 begonnen met posten.quote:
Laters Bellerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En kuilen op het strand
Mogguh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh![]()
waar is die nieuws update gebleven
jah, toen iedereen naar bed gingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
ik praktisch de middag niet, alleen ochtend en na 22.30 ofzo
Succes dude, spreek je snel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En kuilen op het strand
whehehehe ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik ga deze ochtend even kijken, er is gisteren genoeg langs gekomen voor een leuk stukje![]()
@sgele:
Goede morgen!
deed jezelf,quote:
stomme vraag,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe ik ben benieuwd![]()
heeft iedereen ziiin in het weeeekeeeend
Vanavond ga ik vanzelf KO, en heb zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe ik ben benieuwd![]()
heeft iedereen ziiin in het weeeekeeeend
jah ik vraag em net iets te laatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stomme vraag,
hetzelfde als vragen:
wil je een dagje vrij
morgen moeten ze in basel weer nieuwe grasmat leggen,quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond ga ik vanzelf KO, en heb zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Een dagje? Ik heb een week nodig om bij te komenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stomme vraag,
hetzelfde als vragen:
wil je een dagje vrij
wat ga je van het weekend doen danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond ga ik vanzelf KO, en heb zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
schijten beren in het bosquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik vraag em net iets te laat![]()
ik weet wat Beller zou zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |