Netjes hoor! Ik heb toch wel wat meer gepost ben ik bang...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef lynda het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mijn 200e topicccccccccccc![]()
![]()
En dat met een gemiddelde van 2 post per dag![]()
Welneequote:
jah helaas wel, ik was er even om haar op te zoeken. Dat zit in mijn project van ontwikkelingshulp.quote:
Boks ouwe is leukquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boks ouweKlinkt wel ok dat nummer
Laat mijn moeder nou toch is met rust man... haar steeds een veeg uit de pan geven in die inrichtingquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah helaas wel, ik was er even om haar op te zoeken. Dat zit in mijn project van ontwikkelingshulp.
Kan ik ook niks aan doen
Een lekker potje beuken is hier toch meer:quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Heumeauxs luisteren naar die Jump meuk. En alle nummers lijken ook op elkaar
Beter dan bijvoorbeeld een Yes-Rquote:
Zwaaien in een spiegel is niet leukquote:
Wooot, Aussie en Cavelloquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een lekker potje beuken is hier toch meer:
Thunderdome
MOH
Hellraiser
"aussie tijd"
Damn, voel me oud!
jawel, ik lach me dan altijd helemaal kapot..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zwaaien in een spiegel is niet leuk
ok, zal haar morgen de space cake geven ok ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat mijn moeder nou toch is met rust man... haar steeds een veeg uit de pan geven in die inrichting
VLERK!
Werk momenteel bij een gewoon bedrijf, 4-5 dagen in de week.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee maar ff serieus. Bij wat voor soort bedrijf/instelling/onderneming/stichting werk je?
Dat kan positief of negatief zijn hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jawel, ik lach me dan altijd helemaal kapot..
jah als ik dat doe, dan lacht meneer de spiegel verkoper ook elke keer ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jawel, ik lach me dan altijd helemaal kapot..
Zo'n 1 die je Droxz vandaag hebt gegeven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, zal haar morgen de space cake geven ok ?
Was gisteren bij de Appie boodschappen doen, rijdt er een jochie langs in een hip omgebouwd autotje.. Denk je: die zal wel hippe harde muziek hebben..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beter dan bijvoorbeeld een Yes-R
Wat voor soort sector? Agrarisch, dienstverlening, administratief, horeca?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Werk momenteel bij een gewoon bedrijf, 4-5 dagen in de week.
Verder niks bijzonder, geen hoogstaand baantje. Is dan ook maar tijdelijk.
Was in april klaar met mijn studie, wacht nu op mijn diploma.
En al die mocros vinden het helemaal geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was gisteren bij de Appie boodschappen doen, rijdt er een jochie langs in een hip omgebouwd autotje.. Denk je: die zal wel hippe harde muziek hebben..
Luister ik eens goed, draait hij dat ene nieuwe liedje van Yes-R.. Je bent niet meer van mij enzo
Opzich niet verkeerd, maar hier word ik zelfs agressief vanquote:
Doe maar een positiefjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan positief of negatief zijn he
Detailhandel...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat voor soort sector? Agrarisch, dienstverlening, administratief, horeca?
Ga je doorleren of zoek je ander werk?
Toppertjequote:
ja ik nou ook niet hoor. Wel een rare spiegelmanverkoper..Misschien moet hij dan zelf eens in de spiegel kijken en naar zichzelf zwaaien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah als ik dat doe, dan lacht meneer de spiegel verkoper ook elke keer ....
snap er niks van
That's the spirit!quote:
Aaaaightquote:
oja, beetje bekende situatie. Wel lastig dat je het dan pas kunt regelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Detailhandel...
Ik zoek ander werk, maar ivm mijn soort opleiding kan dat pas na de zomer.
Yes-R, daar krijg je toch gewoon een slappe plasser van!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beter dan bijvoorbeeld een Yes-R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |