heb jij die Bill van Tokio Hotel in je UI?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef r3gi3boy het volgende:
wat is dit voor een VUILE Katie Melua namaakteef?!!?
http://tn3-1.deviantart.com/fs9/300W/i/2006/044/a/e/lovely_Alizee_by_Rallymacka.jpgquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
heb jij die Bill van Tokio Hotel in je UI?
ga er nog op in ook jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
http://tn3-1.deviantart.com/fs9/300W/i/2006/044/a/e/lovely_Alizee_by_Rallymacka.jpg
quote:Guess what....shes only 16!!!
(edit: bijna )17quote:
Vind ik niet, hoewel het niet veel scheeltquote:
aboussssssssquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind ik niet, hoewel het niet veel scheelt![]()
Hoewel Gabriella het woord 'about' nog moet leren zingen
Paddo'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt de Amy-Winehouse kloontjes groeien als paddestoelen uit de grond!!!
Duffy heeft heul geen lelijk hoofdquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef RickoKun het volgende:
Amy mcdonald, duffy, amy, allemaal leliijke hoofden, maar deze chick heeft zeker een geil hoofdje!!
Dat zeiden ze van Hilary Duff ook, wacht ik nog steeds op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:27 schreef Sala-adin het volgende:
nog 3 jaar en dan heeft zij ook nude pics en sextapes
Nog even jongens
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:18 schreef female81 het volgende:
Uiterlijk een beetje 'Amy Winehouse voordat ze aan de crack ging'. Muzikaal gezien precies volgens de trends en daarbij hebben ze er ook zo ongeveer de beste producers/schrijvers binnen de prefab popmuziek (die ook achter Girls Aloud zitten) erop gezet. De marketing e.d. die erachter zit is in ieder geval geweldig. Maar ja, hoe integer is het? Vind ik altijd moeilijk, muziek die zich voordoet als heel puur terwijl er stiekem een groot masterplan achter lijkt te zitten.
Op zich een heel sterk liedje, dat dan weer wel. Alleen moet m'n verstand even op nul om er echt van te kunnen genieten.
Kont? waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ze heeft een geile kop maar haar kont?
Amen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die te lang nadenken over muziekHet boeit me echt niet of muziek is opgezet om veel geld te verdienen of omdat de zanger/zangeres zijn/haar verhaal kwijt wilt aan de wereld. Als het lekker klinkt of een mooie tekst/muziek heeft vind ik het prima.
Geweldig nummerquote:
Hoe kan een 16+ vrouw nou te jong zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef BobbyB het volgende:
Gabriella is wel lekker, maar iets te jong.
Te jong voor mij. 21 is voor mij het minimumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoe kan een 16+ vrouw nou te jong zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |