Heb eens respect voor een mede user APK. Niet iedereen denkt zoals jij en dat accepteer je, reageert daar respectvol op of je gaat iets anders doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat valt er leeg te lopen?
Akvoer moet volgens mij - en schatje- nog een blow nemen om een beetje te kalmeren en verder is er weinig mis, toch?
Behalve dat Huub dus al die shit moet lezen die niet betrekking op Hem heeft, dat zal Hij uiteraard vervelend vinden.
Tut tut tut. Wie ben jij om dat iemand voor te schrijven c.q. op te leggen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt zoals jij en dat accepteer je, reageert daar respectvol op of je gaat iets anders doen.
Tjoinge jonge.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Tut tut tut. Wie ben jij om dat iemand voor te schrijven c.q. op te leggen?
WTFquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
reageert daar respectvol op of je gaat iets anders doen.
Een lekker koekje doet wonderenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Zelfs als ik jouw hondje zou zijn zou ik lekker niet luisteren.
Ja, en dit is de enigste uber-allerbeste! Commotie zonder Huub # 02quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn nu weer 2 commotiedingestopics.
Nee! Blijf. Ik weet dat je het goed bedoelt en dat je alleen maar wil bemiddelen met de nodige respect. Hoe dan ook, Ruud. Ik vind je lief en je hebt altijd een beetje gelijk. Kom terug.quote:
Het was Static, dus begin maar een beeld te boetseren. Hoelang denk je daar mee bezig te zijn in een hobbyschuur zonder internet?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:52 schreef APK het volgende:
Edit: Welke blauwe held heeft het nummer aangepast?![]()
Static!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:24 schreef noekje het volgende:
Het was Static, dus begin maar een beeld te boetseren. Hoelang denk je daar mee bezig te zijn in een hobbyschuur zonder internet?
Fijn, ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Static!![]()
De rest ga ik nog even over nadenken, lieve Nookie.
Wel een fijne titel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:33 schreef -Blurk- het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om [DGK#104] Up and down te willen sluiten, was te laat.
Dank!
dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |