SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte hiermee!Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen.
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Waarvoor?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.
En dank je!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
owquote:
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af.
Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.
Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.
En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Indeedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kutquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
Lekker zo'n figuur die reageert alsof je telefoon is gestolen of dat er iets 'vervelends' is gebeurt. Die kan er blijkbaar ook niet goed mee omgaan. Of ze heeft geen zin zich hiermee in te laten. Klinkt weer erg vreemd. Jou vriendinnen vallen wel tegen zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef IIDMLB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.
De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.
Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is lang niet altijd zo dat een akelige gebeurtenis per definitie bij iedereen voor een trauma zorgt, en de TS is er niet bij gebaat dat haar dingen worden aangepraat. Ik ken meerdere mensen die zich bezorgd hebben afgevraagd of ze wel normaal waren omdat ze, na de eerste schrik en huilbuien, verder geen langdurige psychische schade hebben opgelopen na een dergelijke gebeurtenis. Volgens mij doet zo'n "wacht maar, het trauma komt nog wel"-waarschuwing meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Jipje het volgende:
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut![]()
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
nou, dan had ik je ook wel ge-pm-ed , hè...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |