abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59554071
@ Lord Dreamer: ik heb al een paar keer verteld dat die broek een maat te groot was. Daarbij ben ik niet vreemdgegaan en dat besef ik me maar al te goed, inmiddels al helemaal. En het 'vriendje' vertel ik het echt wel.

@ zeemonster: gaat goed vandaag, al zou dat ook wel weer 'raar' of 'vaag' zijn... die 'vriendin' heeft het aan haar ouders vertelt, verder niets meer van gehoord.

@ Rebubbled: je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik heb alles al zo vaak uitgelegd, maar het helpt toch niet bij sommige mensen.
pi_59554104
Wat betekent je naam, TS?
Lambo of Rekt
pi_59554240
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:47 schreef EggsTC het volgende:
Wat betekent je naam, TS?
Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen .
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:53:07 #179
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59554247
Poe. Wat een raar verhaal.
Toch ben ik het met de meerderheid eens, alle sex die tegen je zin gebeurd, en zeker als je het aangegeven hebt dat je het niet wilt, is verkrachting. In mindere mate noemen we het aanranding, net zo erg.
Als je het gebeurde niet fatsoenlijk verwerkt, maar wegstopt, komt het terug. En tien keer zo hard. Het heeft misschien een kwartier geduurd, maar je gaat hier echt tientallen jaren last van hebben, als je het niet goed verwerkt. ik weet er alles van

Verder hoop ik ook dat je echt de waarheid verteld, en de goede vent aanklaagt. Als ze de verkeerde pakken, worden minimaal 2 levens gesloopt. Dat van jou, en dat van degene die onterecht opgepakt is. ook hier weet ik alles van

Tis iig goed dat je die sporen hebt laten opnemen, dan kun je iig bewijzen dat het DIE vent was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte hiermee!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:54:57 #180
11845 Jipje
pi_59554284
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:52 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, dan is het meteen duidelijk dat ik het ben voor sommige mensen .
Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Loesje

pi_59554290
Deel het in vredesnaam met je naasten, en pak die gozer alsjeblieft; wie weet doet ie dit zelfs vaker. Goed imago, vriendin, voor aangeschoten vrouwen gaan en deze achteraf coke aanbieden of zelfs opdringen als ze er zelf niet voor gaan (wie weet); meer kun je haast niet doen om aangifte te ontmoedigen en jezelf in te dekken.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_59554327
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:

[..]

Waarom heb je geen kloon aangemaakt? of is het een kloon? Dan snap ik niet waarom niet een willekeurig iets ingegeven hebt
Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.

En dank je!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:57:35 #183
11845 Jipje
pi_59554346
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Dit is een kloon, maar de naam is een afkorting.

En dank je!
Waarvoor?
Loesje

pi_59554367
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af .

Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens ) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.

Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.

En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:00:05 #185
11845 Jipje
pi_59554415
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:

Nog steeds laat jou verhaal me niet los. Zoveel vriendinnen van mij had precies hetzelfde kunnen overkomen. Wat zeg ik, het zou ze nu nog steeds kunnen overkomen. Ik blijf het ook heel moeilijk te begrijpen vinden dat mensen dit stilzwijgen of geen aangifte doen. Dat had jij ook voordat dit alles jou overkwam als ik me goed herinner. Wat zouden redenen kunnen zijn om geen aangifte te doen? Ik heb er een aantal langs zien komen, maar ik weet het niet precies meer.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Loesje

pi_59554462
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:

[..]

Waarvoor?
Voor je stukje!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:03:16 #187
11845 Jipje
pi_59554502
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Voor je stukje!
ow

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Tis geen mening maar ervaring namelijk...
Loesje

pi_59554521
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Karammel het volgende:
Ben je trouwens 'gewoon' Nederlands of spelen er ook nog cultuur achtige dingen mee waardoor je het niet aan je ouders kan vertellen? Vroeg ik me ineens af .

Zoals Rububbled al aangaf (Wat een fascinerende avatar trouwens ) zal je hier altijd ongeloof en kritiek op je af krijgen. Die mensen zijn hier ook niet zodat jij ze hun ongelijk kan bewijzen. Een aantal mensen hier wil alleen maar stoken.

En die goede vriend en vriendin waar je het tegen verteld hebt... Hoe gaan die ermee om?
Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.

De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.

Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:04:08 #189
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59554522
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:00 schreef Jipje het volgende:

[..]

Ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom je het niet zou vertellen, je voelt je vernederd, minderwaardig en idioot. Zoiets vertel je niet. En al helemaal niet omdat het over sex gaat, en sex in veel gezinnen gewoon steeds een enorme taboe is.
Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
pi_59554540
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dat, en het lijkt me uberhaupt gewoon moeilijk. Het is het toppunt van inbreuk op je persoonlijke integriteit. En dat IIDMLB het niet aan haar moeder vertelt kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou het ook erg naar vinden als mensen zich uit bezorgdheid slecht gaan voelen door iets wat mij overkomen is.
Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:05:17 #191
11845 Jipje
pi_59554542
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Indeed

Inbreuk op je persoonlijke integriteit, dat bedoelde ik. Alleen ik kon de mooie woorden niet vinden
Loesje

vrijdag 20 juni 2008 @ 17:07:35 #192
11845 Jipje
pi_59554592
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Juist, vooral omdat het er tot nu toe op lijkt dat ik er best aardig mee om kan gaan en zij totaal niet.
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut
Loesje

pi_59554775
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:04 schreef IIDMLB het volgende:

[..]

Ik ben helemaal Nederlands, cultuur speelt niet mee.

De 'vriendin', tja... die gedraagt zich alsof ik van m'n fiets geflikkert ben of dat m'n telefoon gestolen is. Ongelofelijk. De goede vriend is er voor me.

Ik wilde eerst geen aangifte doen, of althans, ik wist het nog niet zeker omdat ik toen mijn twijfels had. Ik was net wakker en in de war en had geen idee waar ik moest beginnen.
Lekker zo'n figuur die reageert alsof je telefoon is gestolen of dat er iets 'vervelends' is gebeurt. Die kan er blijkbaar ook niet goed mee omgaan. Of ze heeft geen zin zich hiermee in te laten. Klinkt weer erg vreemd. Jou vriendinnen vallen wel tegen zeg .

Erg fijn om te horen dat die goede vriend er wel voor je is. Ik hoop dat je bij hem ook ongestoord je verhaal kan doen en dat je weet dat je hem kan vertrouwen. Dat helpt enorm bij het verwerken van zoiets moeilijks. Ik ben benieuwd of anoniem op internet erover praten ook zulke effecten op iemand heeft. Lijkt me wel eigenlijk. Dan praat je er in ieder geval over.

Toen je het gister vertelde kon ik er moeilijk bijkomen dat je het je moeder niet wilde vertellen. Nu heb je me toch enigszins overtuigd. Als je weet dat ze het er op dit moment niet bij kan hebben én jij kan het ook zonder haar wel af snap ik dat je daarvoor kiest. Gelukkig heb je die vriend om erover te praten. Dat is wel erg belangrijk.

Die situatie met je vriendje maakt het ook niet makkelijker. Ik ben benieuwd hoe je dat aan gaan pakken en hoe hij reageert.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59554797
Leugens!
pi_59554926
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:07 schreef Jipje het volgende:
Pas op he meissie, dat LIJKT nu zo. Maar dat blijft niet. En je gaat echt steun nodig hebben! Misschien niet nu, of binnen een half jaar, of een jaar. Maar op het moment dat je zover bent dat je aan een volgende fase in je relatie wil beginnen, komt het echt weer. En dan is het kut
Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is lang niet altijd zo dat een akelige gebeurtenis per definitie bij iedereen voor een trauma zorgt, en de TS is er niet bij gebaat dat haar dingen worden aangepraat. Ik ken meerdere mensen die zich bezorgd hebben afgevraagd of ze wel normaal waren omdat ze, na de eerste schrik en huilbuien, verder geen langdurige psychische schade hebben opgelopen na een dergelijke gebeurtenis. Volgens mij doet zo'n "wacht maar, het trauma komt nog wel"-waarschuwing meer kwaad dan goed.
pi_59555691
waarom laat je in de OP , of iig in het begin meteen weten dat je vriend een FOkker is?
Wil je ergens dat hij je herkent?
Zo moeilijk zal het niet zijn volgens mij, om je eigen vriendin in dit verhaal te herkennen, of iig vermoedens te krijgen.
En waarom mag hij het niet weten? omdat je "je bewaard" had voor hem en dat nu verpest is?
Waar zie je je vriend voor aan dan? dat hij je niet meer zou moeten nu of aan je verhaal twijfelt, of er wel sprake was van dwang of enkel spijt en je daarom een redelijk herkenbaar verhaal hier neer plempt om hem voor te zijn, zeg maar?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59556557
PM, milagro, dan is het misschien iets duidelijker.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:47:20 #198
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_59556650
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:50:34 #199
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_59556720
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Zet die info er gewoon hier neer ipv PM. Het is een forum. Geen private gedoe.
Waar maak je je druk om, je gelooft haar toch niet
pi_59556777
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:43 schreef IIDMLB het volgende:
nou, dan had ik je ook wel ge-pm-ed , hè...
beetje vreemd om dit nu zo te doen, maar goed.

wat ik bedoel is dus : je had dat "mijn vriend is een fokker" net zo goed achterwege kunnen laten, totaal niet relevant verder, en nu enkel maar reden temeer voor iedere knul die zijn vriendin meent te herkennen te gaan vissen, zo lastig is het niet, lijkt me... je geeft genoeg info voor de goede verstaander.

daarom lijkt het juist alsof je je aan het indekken bent, een spijtoptant van vrijwillige sex, die indirect een acceptabeler scenario te berde brengt , gedwongen sex.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')