Omdat ik toch zeker weet dat ik ga, de line-up boeit me echt niet. En al is die kut, dan staat er nog voldoende om me elke dag te vermaken. Heb je maar 10% leuke dingen nodig. In de Alpha zie je mij elk LL weekend 1 of 2 keer..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik koop al jaren mijn kaartje op de laatste dag. Toch loop ik er al 5 a 6 jaar rond. Pas bij de 5000 kaarten bericht, begint er pas een belletje te rinkelen bij mij. "Ah shit ja, ik moest nog een kaartje kopen.". And I love living on the edge...![]()
Ik snap dan weer niet die mensen die aan die vroege vogel korting meedoen. Natuurlijk het is goedkoper maar ik koop mijn kaartje als ik weet wat er staat.
Dat is op zich natuurlijk onzin. Al die bedrijfjes leven er van, en hoewel ik het klootzakken vind, is het wel legaal, en hebben ze er niks aan om de boel te flessen. Met de gescande kaarten van tegenwoordig, heeft vervalsen geen zin. Als die bedrijven dat doen, is het gauw afgelopen. Ik geloof dat het in het veleden wel eens gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Er zijn ook veel tevreden berichten van mensen die veel te veel hebben betaald, maar in elk geval wel naar binnen konden..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:48 schreef Laton het volgende:
van de lowlands site
Tickets die verkocht worden via onder meer de volgende websites zijn ONBETROUWBAAR: Marktplaats, Onlineticketshop, Worldticketshop, Budgetticket, Tickets4u, Topeventtickets, Ticketunlimited, Ticketforsale, Soldouteventtickets en Easytickets.
ja dat snap ik wel, maar toch ff mensen zenuwachtig maken. het ergste is dat het gewoon loont.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Omdat ik toch zeker weet dat ik ga, de line-up boeit me echt niet. En al is die kut, dan staat er nog voldoende om me elke dag te vermaken. Heb je maar 10% leuke dingen nodig. In de Alpha zie je mij elk LL weekend 1 of 2 keer..
[..]
Dat is op zich natuurlijk onzin. Al die bedrijfjes leven er van, en hoewel ik het klootzakken vind, is het wel legaal, en hebben ze er niks aan om de boel te flessen. Met de gescande kaarten van tegenwoordig, heeft vervalsen geen zin. Als die bedrijven dat doen, is het gauw afgelopen. Ik geloof dat het in het veleden wel eens gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Er zijn ook veel tevreden berichten van mensen die veel te veel hebben betaald, maar in elk geval wel naar binnen konden..
Ik ook al meer dan een maand.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
Net even kaarten gekocht.
Relaxt man, weekendje zuipen en debiel doen zonder je wijf erbijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Verdomme m'n vriendin is net te laat met een kaartje kopen. Ze stond net bij de Free Record Shop: UITVERKOCHT!
Gelukkig heb ik m'n kaartje wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Relaxt man, weekendje zuipen en debiel doen zonder je wijf erbij
Jeeej.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb een kaartje![]()
Whoeee, een vriendin kreeg gister heul veul geld binnen en nu heeft ze ook één voor mij besteld
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef Cyclonist het volgende:
Ja gewoon 40% dacht ik
Maareh, dat tickets4u, is dat een beetje te vertrouwen? Iemand ervaring mee? Ik lees wel over klachten dat ze kaarten opkopen, maar ze leveren volgens mij wel gewoon echte kaarten (op een paar in het verleden na dan heb ik begrepen).
Als je dus pech hebt krijg je er zoeen. Maar ze verkopen idd wel de opgekochte kaarten lijkt me. Ik zou d'r uit principe niet kopen overigens, vieze honden.quote:Alle geldige kaarten zijn voorzien van barcodes en deze worden bij de entree gescand. Zo kun je dus éénmaal met dezelfde barcode het terrein betreden. De barcodes van in de post verdwenen kaarten zijn ongeldig gemaakt door de organisatie. De kans is groot dat deze verdwenen kaarten opduiken op veilingsites, in de zwarte handel of voor de ingang van het festivalterrein.
lowlands.nl
tjah, ik heb d'r daar eentje gekocht. Ietsie duurder maar, en een vriendin heeft er al een paar keer zonder problemen kaartjes gekocht voor concerten ed... Ik zie welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:36 schreef Cyclonist het volgende:
Ja gewoon 40% dacht ik
Maareh, dat tickets4u, is dat een beetje te vertrouwen? Iemand ervaring mee? Ik lees wel over klachten dat ze kaarten opkopen, maar ze leveren volgens mij wel gewoon echte kaarten (op een paar in het verleden na dan heb ik begrepen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |