lees bovenstaandequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef mushymushy het volgende:
dat van die internetkaart zal ook niet werken.dat was het eerste dat ik uit testen ,zitten voor de moment 2 internetkaarten in en bij bijde heb ik het probleem :s het ligt niet aan men internetkaart,dns,pc of router dermee dat ik ook zo radeloos ben lolz heb het gevoel dat ik alles al heb uitgetest
goed punt, dat zou best wel eens het wegvallen van mijn verbinding met mijn router kunnen veroorzakenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:52 schreef CG het volgende:
Bij mij lag het uiteindelijk toch wel aan uTorrent. Het aantal connecties stond op 200. Toen ik deze terug had gezet naar 50 ging het weer prima.
heb je er ook last van als je de router er tussenuit haalt en de pc/laptop direct op de modem aansluit?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:31 schreef mushymushy het volgende:
heb het geprobeert van torrent ook al staat deze altijd af,nog altijd geen verbetering.
dat van de router , denk niet dat die het problem veroorzaakt heb de router al even lang als ik deze pc heb en ik had nooit het probleem tot voor kort.
btw die winloginproxy kon ik niet echt vinde in prosessen enke l winlogon maar denk niet dat dit hetzelvdei s
veilige modus met netwerkmogelijkheden ook direct op het modem met hetzelfde resultaat? Zo ja: provider bellen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:40 schreef mushymushy het volgende:
jeps heb ik ook al geprobeert en blijf hetzelvde probleem hebben
als het om een trage verbinding gaat dan moet je dat waarschijnlijk bevestigen met hun speedtest resultaten, bij een wegvallende verbinding moet je kijken of het signaal op de modem wegvalt en of je het probleem nog steeds hebt als de modem in router-modus staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:43 schreef mushymushy het volgende:
k zal dat overmorgen eens probeeren.
moet morgen men pols laten opereeren anyway,had zo iets al voelen aankomen van gewoon provider te bellen want ik heb echt al alles geprobeert wat ik kan
ben nu wel al veel wijzer geworden in dos ivm ipconfig commands enz lolz :p
dan kan het haast niet anders dan een firewall/virusscanner-probleem zijn als je je tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd hebt en er geen spyware op je pc staatquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:40 schreef mushymushy het volgende:
dit is allemaal al gezegt geweest en vormd niet het probleem.
btw niet alle sites zijn traag enkel afbeeldingen op google zoeken ,startpagina van msn.be en sommige andere .nl .be sites
Het zou eventueel nog in de route naar de verschillende servers kunnen zijn. Als het buiten het netwerk van je provider misgaat kun je er zelf al weinig meer aan doen. Je zal er dan waarschijnlijk ook niet altijd bij die websites last van hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef mushymushy het volgende:
lol heb het probleem zelf na 4 formats, firewalls staan af en heb zelf men spyewaredocter al eens disabled(zelfal uninstal)
Dat klinkt hoopvol, maar zou je het nu in lekentaal willen omschrijven svp?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:03 schreef mushymushy het volgende:
heb men probleem gevonden.
4-5 format dns flushes en scans van allerlei programmas waren nodeloos.
1 scan van malwarebytes en een reboot voor deleten heeft men probleems opgelost.
vind het echt wel raar dat na4-5 format deze malware steenvast op men pc is gebleven.
anyway finaly free :d
*is Malwarebytes nu aan het draaien* Ben benieuwd of hier iets uitkomt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:23 schreef mushymushy het volgende:
het was simpelweg maleware een variant van spyware.
vraag me niet wat het juist is of wat het doet maar blijkbaar fuckt het serius met je pc.
de malware waarav ik last had was vurtion trojan
het program dat ik ervoor gebreukte noemt zoals ervoor gezegt malwarebytes
Nooit van Malwarebytes gehoord, naam klinkt iig niet denderend. Hou het voor de zekerheid maar bij Hitman Pro (www.hitmanpro.nl)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:03 schreef nein het volgende:
[..]
*is Malwarebytes nu aan het draaien* Ben benieuwd of hier iets uitkomt..
(miss voglende keer ff hoofdletters gebruiken bij eigennamen Mushy)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |