quote:Vrijdag btw
Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef SunChaser het volgende:
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
Ik kijk er wel naar uit...:)
Allebei 21.02...erm....lol
Direct, oprecht, confronterend en to the point!
Woorden die 100% van toepassing zijn op de nieuwe talkshow Jensen! bij Yorin. Robert Jensen ontvangt in dit zesdelige programma omstreden BN'ers die veel kritiek te verduren hebben. Jensen laat zich niet leiden door deze vooroordelen maar probeert er juist achter te komen of het dubieuze imago van zijn gasten gerechtvaardigd is.
Vrijdag 15 maart om 22.05 uur
quote:Ja, zag het. We hadden allebei Yorin opstaan waarschijnlijk
Op dinsdag 12 maart 2002 21:06 schreef hp22 het volgende:
Jensen!Allebei 21.02...erm....lol
Op de radio is hij denk ik leuker, en daar heeft hij Emile en Patty trouwens al vaak aan de lijn gehad,
ojah en bedankt dat je het me gunt hoor, sunchaser...
quote:De heading?
Op dinsdag 12 maart 2002 21:18 schreef Michellus het volgende:
Waar zou dat dat toch aan liggen, meteen 5 reply's bij jou en bij mij. Terwijl die van mij een fractie eerder is gepost!
Enige voordeel van de radio is dat er en toe nog een plaatje langs moet komen.
vrijdag dus geen yorin kijken.
quote:Morgen zullen we het weten...
Op donderdag 14 maart 2002 19:14 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij is de 20 seconden durende teaser leuker dan het hele programma.
vooral jan paperazzi, echt een radio figuur, ziet er niet uit
hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.
ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen
quote:Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen
Op vrijdag 15 maart 2002 21:30 schreef dethoom het volgende:
ik vind het dus echt helemaal nix he dat jensen! op tv.hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.
ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen
Ha! Das wel leuk...Stukje Big Brother waarin Patty vraagt of dat geluid in haar oortje zachter kan, "Godverdomme"
Maar goed. De Talkshow Jensen is precies wat ik verwacht had. Bagger!
[Dit bericht is gewijzigd door PeterV op 15-03-2002 21:47]
quote:dat is m dus HELEMAAL niet gelukt want hij zat bijna mee te janken met brard, als ie dat echt had willen doen had ie niet zoveel medelijden moeten hebben. ook de 2e helft was DRAMATISCH. en toch ben ik fan van m op de radio:)
Op vrijdag 15 maart 2002 21:33 schreef Sjimmie het volgende:[..]
Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen
zegt ook nie meer als 2 (onbenullige) zinnetjes in het hele programma. zit daar alleen met een big smile, verder nix.
ik vond trouwens ook dat Patty er wel erg rustig onder blijft, ze word zowat de grond in geboord (wat ze schijnbaar gewend is) en toch weet ze telkens zich te verdedigen.
Verder is Jensen een stoere presentator..ik zal zeker vaker kijken..voor wanneer emile komt....want dan gaat Jensen denk ik zelf de grond in zakken..!
quote:nogmaals, dat viel best wel mee. Ze had veeeeel verder de grond in geboort kunnen worden maar jensen is daar te zwak voor (niet dat ik het wil) het is misschien humor om iemand zo te zien stuntelen op tv.
Op vrijdag 15 maart 2002 21:46 schreef dethoom het volgende:
en die jan paparazzi, wat doet die daar???zegt ook nie meer als 2 (onbenullige) zinnetjes in het hele programma. zit daar alleen met een big smile, verder nix.
ik vond trouwens ook dat Patty er wel erg rustig onder blijft, ze word zowat de grond in geboord (wat ze schijnbaar gewend is) en toch weet ze telkens zich te verdedigen.
op de radio zie je iemand niet en heb je een andere voorstelling bij een bepaald persoon, je maakt een uiterlijk beeld van die persoon. als je die persoon dan in het echt ziet kan het soms tegenvallen. wat ik wil zeggen is dat iemand die op de radio sympathiek lijkt in het echt wel een kwal kan zijn.
jensen kan denk ik ook beter op de radio blijven en misschien moeten we zijn tv-debuut dadelijk maar weer snel vergeten (dat doe ik in ieder geval wel)
Maar goed wat mij 'licht bevooroordeeld' opviel was dat La Brard hem verbaal helemaal wegspeelde. Nu vind ik Patty ook niet verbaal de sterkste schakel maar ik verheug me nu al op Jensens ontmoetingen met Pim Fortuyn en Emile Ratelband. Ik weet nu al dat Jensen door die twee onder zijn buro wordt geluld.
Wat een enorme ego-tripperij van Robert Jensen. Bah! Ik had meer sympathie voor Patty dan voor Jensen.
En dan dat overdreven publiek ('bordje: lachen') en de overdreven blikken van Jensen in de camera.
En die Jan papparazzi: als volwassene ga je toch niet met zo'n debielige strik om je nek zitten..... Kan iemand die strik effe iets strakker trekken?
Overigens wel een mooi filmpje over het leed (met faillisement) van Patty, het zou je maar overkomen.
Ook mooi hoe ze tegengas gaf, op de opmerking 'coke...cola' van jensen. Stond ie toch even met zijn mond vol tanden....
Nee, Jensen is een flauw aftreksel van zijn radioprogramma (en dat vind ik ook al niet zo'n fantastisch programma met humor op het niveau van de 'jonge bouwvakker'), achter de rug om van de persoon, hem proberen tot op het bot af te kraken, en als ie de confrontatie aangaat, poeslief mee gaan zitten lullen met de gast, zoals het vanavond ook ging.....
Al zal ik de volgende weken weer wel kijken, puur uit interesse, en niet omdat ik het zo goed vond.
Ik heb een poging gedaan om die Jensen te volgen, maar heb het met veel moeite uit weten te houden tot het eerste recalme blok. Sjees, wat is die kerel irritant! Ik weet nu waarom ze de radio hebben uitgevonden.... laat Jensen daar dan ook blijven!
Deze knaap hoort duidelijk zichzelf liever praten dan dat de gast wat kan zeggen. In dit geval Patty Brard (die voor de verandering nu eens minder vervelend was dan degene die tegenover haar zit...).
Jensen babbelt maar door, herhaalt zichzelf vele malen en geeft ook al vaak het antwoord op zijn eigen (flauwe) vragen.
Het niveau humor is ook al om te huilen. Kinderachtige woordgrapjes van het niveau puper (... over ex-echtgenote Nasi... deze noemt hij "per ongeluk" even Spagetti (.... auw, erg vreselijk zielig)...) Dit niveau wordt ook niet meer ontstegen.
Jensen, ... ga StarAcedemy maar achterna !
Hij denkt meestal precies hetzelfde als ik over zaken en zijn humor is ook al hetzelfde.
Alleen volgens de site zou er nog veel meer gebeuren...zou Patty onder andere geconfronteerd worden met uitspraken an bekende Nederlanders, waaronder een ex-minnaar en Mona uit Big Brother. Dat hebben we niet gezien...het ging dan ook allemaal heel snel en zo'n uitzending is erg kort.
Ben benieuwd hoe de andere gasten zijn. Alleen die Martin Brozius mogen ze er meteen uitflikkeren.
quote:Het is lang niet zo erg als bij Felix Rottenberg.
Op zaterdag 16 maart 2002 01:30 schreef evert het volgende:
wat een drama. hij kan niet interviewen, wil alleen zichzelf horen praten.
quote:Gij Staverman doet het anders erg goed op tv. Maar bij Adam Curry en Frits Spits bijvoorbeeld hoor ik ze idd liever.
Op vrijdag 15 maart 2002 21:54 schreef dethoom het volgende:
ik denk dat het zoieso geen goed idee is als radiopresentators op tv komen.
Patty heeft dit alleen maar gebruikt om zich voor "heel nederland" zich te verdedigen.. van "Zie, ik hebbut zwaar gehad, en iedereen moet nu rekening met mij houden.".
Daar kan ik dus ECHT niet tegen he
Ik ben alleen maar nieuwschieriger geworre
quote:En datis oe laat?
Op vrijdag 22 maart 2002 20:16 schreef Michellus het volgende:
Vanavond Pim Fortuyn bij Jensen te gast!!
quote:Ben benieuwd...
Op vrijdag 22 maart 2002 20:16 schreef Michellus het volgende:
Vanavond Pim Fortuyn bij Jensen te gast!!
de eerste grap is wel voorspelbaar, met dat stuk taart
quote:*whaha ha
Op vrijdag 22 maart 2002 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij hebben ze er extra gelach onder gemonteerd. Klinkt af en toe errug nep
quote:ja over "het kwartje van Kok" dat was een goeie
Op vrijdag 22 maart 2002 21:39 schreef Michellus het volgende:
En die Pim is ook nog best grappig
onthouden we even? mooi! doet me denken aan Bush senior.. goedkoop scoren heet zoiets..
Hoewel grappig, vind ik het tenenkrommend hoe hij zijn eigen mening in het interview met Pim Fortuyn door laat klinken. 'dat was gewoon een aanslag, pim' 'Wat een man, eigenwijs, doortastend.. etc' . Ik geloof dat ik iemand nog niet vaak zo regelmatig in een gesprek een gast bij zijn voornaam heeft genoemd. Dat klopje op de schouder aan het eind...
nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...
quote:Heb je wellicht op Netwerk (Nederland 1) gezien hoe men naging of PF nu echt zo fout is? Heb je gister B&W gezien met de analyse van het lijsttrekkersdebat? Weet je wat de achtergrond van die gasten was?
Op vrijdag 22 maart 2002 22:02 schreef Mr.stardust het volgende:nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...
Laat dan ook het complete plaatje zien: objectiviteit omtrent de heer PF is het laatste waar men naar streeft. Tegenstanders zijn erop uit hem met de grond gelijk te maken en hier alle middelen toe in te zetten. Voorstanders komen op tv haast niet aan bod. Als Theo van Gogh het op een podium waar camera's op gericht staan het voor PF opneemt, draait men de camera's nota bene weg!
quote:Dit staat even los van Fortuyn, ik hou gewoon niet van hielenlikkers op tv. Daar heb ik Netwerk en B&W nog niet op kunnen betrappen.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:27 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Heb je wellicht op Netwerk (Nederland 1) gezien hoe men naging of PF nu echt zo fout is? Heb je gister B&W gezien met de analyse van het lijsttrekkersdebat? Weet je wat de achtergrond van die gasten was?
Laat dan ook het complete plaatje zien: objectiviteit omtrent de heer PF is het laatste waar men naar streeft. Tegenstanders zijn erop uit hem met de grond gelijk te maken en hier alle middelen toe in te zetten. Voorstanders komen op tv haast niet aan bod. Als Theo van Gogh het op een podium waar camera's op gericht staan het voor PF opneemt, draait men de camera's nota bene weg!
Wat zal hij tegen Jomanda zeggen? Iets met ingestraald water?
quote:Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:03 schreef Myster_E het volgende:
Patty Brard: Wil je wat drinken, een coke?
Pim Fortuyn: Wil je wat drinken, of een stukje taart?Wat zal hij tegen Jomanda zeggen? Iets met ingestraald water?
quote:Idd erg voorspelbaar, maar ik vond het wel grappig.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef RoK het volgende:[..]
Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.
quote:Wat wil je dan, het is TV!
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef RoK het volgende:[..]
Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.
Interviewen moet je leren glad rotjoch!
ik kreeg bijna medelijden met Fortuyn, omdat hij als [pseudo]-intellectueel tussen al die verstandvacuums zat....
maar ja.. Fortuyn blijft een rat die bovendien over lijken gaat... wie gaat er nu om stemmen te winnen zijn dode vader en moeder er bij halen?!!
wat een misbaksel, ben er nog niet goed van...
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar ja.. Fortuyn blijft een rat die bovendien over lijken gaat... wie gaat er nu om stemmen te winnen zijn dode vader en moeder er bij halen?!!wat een misbaksel, ben er nog niet goed van...
Jensen begon erover hoor.
En dan nog, moet ie sommige dingen niet meer beantwoorden/zeggen omdat het verkiezingstijd is??
Heel slap allemaal.
quote:Volgens mij zat ie em eerder te strelen...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
zelfs om Fortuyn op zijn pik te trappen...
quote:Jij luistert duidelijk nooit naar Jensen in de Ochtend en je hebt al zeker de gesprekken met Fortuyn, Dijkstal en de Graaf gemist - volgens mij was Melkert ook nog in z'n show. Jensen laat (vrijwel) nooit zijn persoonlijke mening doorschijnen. Zoals hij nu tegen Fortuyn deed, doet hij ook bij Dijkstal en de rest. Zo is ie nou eenmaal. On-air (of on-camera) als ze er bij zijn poeslief meelullen en als ze wegzijn lekker kankeren en afzeiken - dat maakt namelijk spraakmakende radio (en televisie). Zo kreeg Fortuyn er van langs toen Melkert langs kwam, terwijl Melkert er weer van langs kreeg toen Fortuyn in z'n uitzending was. Je kan Jensen veel verwijten, maar niet dat hij subjectief is.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:02 schreef Mr.stardust het volgende:
Robert 'ik neem het op voor de underdog' Jensen, mag het wat mij betreft bij de radio houden.Hoewel grappig, vind ik het tenenkrommend hoe hij zijn eigen mening in het interview met Pim Fortuyn door laat klinken. 'dat was gewoon een aanslag, pim' 'Wat een man, eigenwijs, doortastend.. etc' . Ik geloof dat ik iemand nog niet vaak zo regelmatig in een gesprek een gast bij zijn voornaam heeft genoemd. Dat klopje op de schouder aan het eind...
![]()
nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...
quote:Half om Half... Ik vond er iig weinig aan...
Op vrijdag 22 maart 2002 23:40 schreef Mr.stardust het volgende:[..]
Volgens mij zat ie em eerder te strelen...
Jensen heeft ook nooit gepretendeerd objectief te zijn (of genuanceerd) en voor doorsnee "HBO journalistiek" interviewtjes met politici kan je terecht bij al die tig omroepen (Den Haag vandaag, Netwerk, etc). Volgens mij is
Jensen's filosofie een beetje: Laat m'n gast maar lullen,
ik ga er een beetje op in en we zien wel waar het schip strand. Zo heeft Jensen ooit eens gezegd: "Je kan hier Adolf Hitler neerzetten en ik heb nog een leuk gesprek met hem. Ik ga 'm niet onderuit trappen".
Barend & Van Dorp bijv. moeten altijd weer zog.
kritische vragen stellen en de politiek correcte boys uithangen. Simpelweg omdat zij zichzelf serieus nemen en denken dat er voor hen als journalist daadwerkelijk een taak is weggelegd.
Trouwens Ad Melkert moet nog bij Jensen in de Ochtend komen.
Hij had als voorwaarde trouwens gesteld dat ze niet over SM
zouden beginnen. Ik verheug me nu al op de dubbelzinnige woordspelingen: "Ad, verwacht je harde klappen te krijgen van de kiezer op 15 mei ?", "Op welk punt in de campagne dacht je, nu de zweep erover ?" etc etc.
earl
Het programma is overigens absoluut niet het soort programma waarbij Jensen objectief zou moeten zijn. Jensen lulde met Fortuyn mee, maar tegelijkertijd was hij hem toch een beetje, het zij zeer genuanceerd, aan het afzeiken.
Jensen kan zijn gast(en) ook niet kijhard afzeiken, want dan is er heel snel niemand meer die in zijn programma wilt komen.
Ik moest zelfs af en toe lachen om de opmerkingen van Fortuyn
quote:Ben ik het roerend mee eens!!
Op zaterdag 23 maart 2002 10:55 schreef earl het volgende:
Even reageren op die mensen die vinden dat Jensen niet zou kunnen interviewen en niet objectief zou zijn. Daar zit zeker een kern van waarheid in. Nou en ???Jensen heeft ook nooit gepretendeerd objectief te zijn (of genuanceerd) en voor doorsnee "HBO journalistiek" interviewtjes met politici kan je terecht bij al die tig omroepen (Den Haag vandaag, Netwerk, etc). Volgens mij is
Jensen's filosofie een beetje: Laat m'n gast maar lullen,
ik ga er een beetje op in en we zien wel waar het schip strand. Zo heeft Jensen ooit eens gezegd: "Je kan hier Adolf Hitler neerzetten en ik heb nog een leuk gesprek met hem. Ik ga 'm niet onderuit trappen".Barend & Van Dorp bijv. moeten altijd weer zog.
kritische vragen stellen en de politiek correcte boys uithangen. Simpelweg omdat zij zichzelf serieus nemen en denken dat er voor hen als journalist daadwerkelijk een taak is weggelegd.
earl
Ja, ik weet dat ik de video kan programmeren, maar dat was ik vergeten
quote:Ik persoonlijk kijk ook 10x liever naar Jensen als naar B&vD. Ik word er soms niet goed van dat die twee hun gasten niet laten uitpraten, en altijd overal doorheen kwebbelen. Enige keer dat het leuk is daar is als Boudewijn Buch er ook zit en lekker gaat zeiken met Mulder. Nee, geef mij Jensen dan maar. De onderwerpen die hij aansnijd mogen dan misschien niet al te intellectueel zijn, hij laat zijn gasten in ieder geval wel uitpraten, en zodoende kom je nog iets te weten over de gast ook
Op zaterdag 23 maart 2002 10:55 schreef earl het volgende:
Barend & Van Dorp bijv. moeten altijd weer zog.
p.s. Maar wat doet Jan Paparazzi daar nu eigenlijk?
quote:vooral heel lelijk zijn.
Op zondag 24 maart 2002 00:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
...de gast ook
p.s. Maar wat doet Jan Paparazzi daar nu eigenlijk?
De klasse van Pim is dat hij over alles wat te melden heeft en zich ook niet beperkt tot het incesteuse Den Haag Vandaag/Nova-circuit.
quote:Ratelband is hilarisch.
Op vrijdag 12 april 2002 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Waarom kijk Jensen zo raar in de camera als ie een (slechte) grap maakt. En wat is Ratelband toch erg.
Voordat Ratelband regelmatig bij Jensen op de radio te horen was vond ik 'm ook een lul, omdat op TV voornamelijk zijn suffe, uitgemolken TSJAKAAAAAAAAAAAAAAAAA te zien is.
In een wat langer gesprek blijkt Ratelband confronterend en humoristisch te zijn (een prima combinatie) en zeker niet dom.
Afgelopen week gaf hij even een korte analyse van de Israël problematiek waar het journaal een puntje aan kan zuigen.
Overigens is Jensen ook hilarisch, voornamelijk de reacties die ik hier lees zijn precies in zijn straatje
terwijl Ratelband daarna nuanceerde: Turkijke heeft alles, lekker eten, mooie vrouwen, lekker weer en mooie natuur. En waarom zou je dat zomaar achterlaten.
Gister heb dit programma voor het eerst gekeken en ik vond het wel lache, jammer dat het de laatste was.
Ik vond wel die metaforen wel leuk
quote:juist dat afzeiken vond ik goed
Op zaterdag 20 april 2002 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Vond het gisteren vreselijk. Joling en Jenssen die elkaar de hele tijd zitten af te zeiken met flauwe opmerkingen. En die Jan P. mag vandaag nog met pensioen.
quote:haha, da's een leuke.
Op zaterdag 20 april 2002 18:11 schreef SunChaser het volgende:
Jensen tegen Joling: als jij een boer laat stinkt de hele studio naar sperma.
www.jensenindeochtend.nl/cgi-bin/topdl/download.pl?file=barendenvandorp_04maa02.mp3
quote:Wat is er dan zo geweldig aan? Ik vind dat geblaat niet erg onderhoudend verder.
Op zaterdag 20 april 2002 18:29 schreef DJP het volgende:
Ik vind jensen geweldig op de radio
Valt me trouwens wel op dat er een paar vaak komen vertellen hoe slecht ze het vinden maar wel elke keer kijken en maar weer komen zeggen hoe slecht t wel niet is Maakt mij niet uit hoor
quote:tja, je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik begrijp z'n humor wel.
Op vrijdag 26 april 2002 14:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat is er dan zo geweldig aan? Ik vind dat geblaat niet erg onderhoudend verder.
quote:Omdat het zo slecht is dat het juist weer leuk is, snap je?
Op zaterdag 27 april 2002 21:59 schreef Machiel het volgende:
...Valt me trouwens wel op dat er een paar vaak komen vertellen hoe slecht ze het vinden maar wel elke keer kijken en maar weer komen zeggen hoe slecht t wel niet isMaakt mij niet uit hoor
Jensen: 33% van mijn gasten ging dood in het eerste jaar. Ik wil het wel voorzetten trouwens. Laten we vooral Gordon uitnodigen.
Hennie Huisman
volgende week Rene Froger
[Dit bericht is gewijzigd door Stormvogel op 19-09-2002 22:14]
Een goedkope kutshow dus
laat 'm toch lekker blaten, zolang het maar grappig is!
dat gejankt wat wel of niet grappig is, who cares dan kijk je toch niet
En wat is die Kelly en domme doos Volgens mij d8 Robert dat zelf ook
En ze kan niet tegen een grapje, gezien haar reactie op het kado
quote:moet kunnen! die gasten komen vrijwillig naar jensen en weten zelf ook wel hoe hij is
Op donderdag 17 oktober 2002 23:29 schreef ivetje het volgende:Ik heb me net weer dood gelachen
Soms gaat ie wat ver, ok....geef ik toe, maar hij blijft gewoon grappig. Het is de manier waarop ie iets zegt ofzo, ik weet het niet.En wat is die Kelly en domme doos
Volgens mij d8 Robert dat zelf ook
En ze kan niet tegen een grapje, gezien haar reactie op het kado
quote:Idd, vond em over Viola wel heel grappig... (ook beetje sneu, maar toch). Je moet em ook niet al te serieus nemen nee
Op donderdag 17 oktober 2002 23:31 schreef Jorn_Z het volgende:[..]
moet kunnen! die gasten komen vrijwillig naar jensen en weten zelf ook wel hoe hij is
quote:Zekers
Op donderdag 17 oktober 2002 23:37 schreef ivetje het volgende:[..]
Idd, vond em over Viola wel heel grappig... (ook beetje sneu, maar toch). Je moet em ook niet al te serieus nemen nee
Met zelfs nepgelach op de achtergrond als je het mij vraagt. Je krijgt nooit zóóveel aan het lachen met die suffe humor!!
Wat is die vent flauw zeg!!
Hij is imo veel beter dan Beau en die amerikaan die denkt dat hij leuk is
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:03 schreef Smots het volgende:
Jensen blinkt voor mij uit in het maken van niet-interessante uitspraken.
Ik vind 'm de King-of-never-was-and-never-will-be's
look who's talking
Geboren:
12 april 1973
Bijnaam:
Jezus Jensen!
Opvallend uiterlijk kenmerk:
'Ik hoor vaak achter mijn rug: 'Jammer dat Maxima niet naast hem liep.''
Zegt bijna nooit:
'Ik ben lekker uitgeslapen'
Zegt bijna altijd:
'Jezus wat is het vroeg!'
Drinkt:
'Cointreau met ijs. Mijn lesbische drankje! 'Heeeeeeeerlijk!'
Eet:
'Alles als het maar niet uit India komt! Aardige mensen, goor vreten.'
Draagt:
'Geen favoriete kleding, maar ik zie Jan Paparazzi graag in een balletmaillot.'
Gaat uit:
'Als het maar achter een treinstation is.'
Trots op:
Yorin FM!
Bekend om:
'Een gevoelige benadering van wereldproblemen en bekende Nederlanders!'
Eerstgekochte single:
'Kinderkoor 'De Leidse Sleuteltjes' met 'Bolke de Beer'.'
bijdehandte hoofd van hem
quote:Niks meer aan toe te voegen
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:55 schreef FrEeZzE het volgende:
Nou kep 't nu 2x gezien en vind 't echt een jammer mannetje... zo gespeelt en nep ook allemaalecht, die amerikaan doet 't beter. Kan me ook nie voorstellen dat het publiek al die grappen leuk vind, en maar zeiken en bn'ers belachelijk maken... opzich bn'ers belachelijk maken niks op tegen, maar niet op die manier...
quote:Ah, een Jensen-fan.
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:24 schreef Duiveltja het volgende:[..]
look who's talking
Ik ga er morgen heen en verheug me de hartstikkke op!
JENSEN 4-life
heb er geen andere woorden voor, mijn god...
quote:Samsam ook. What's your point?
Op maandag 28 oktober 2002 17:09 schreef DarkSoul het volgende:
Iedereen kan hier wel een beetje katten op Jensen, maar dit progamma heeft hele goede kijkcijfers!
quote:the point is: Je kan zeiken wat je wil, maar met de kijkcijfers die het nu haalt blijft het dus gewoon op tv (tenzij Jensen er zelf mee wil stoppen).
Op maandag 28 oktober 2002 19:10 schreef RoK het volgende:[..]
Samsam ook. What's your point?
vooral die belgische minister werd flink voor lul gezet
Yoron | The kijkcijfertjes
Ik geef haar nog een paar jaar en dan ziet ze er net zo uit als Micheal Jackson
Hij had die Vanessa helemaal met de grond gelijk moeten maken, maar wat doet tie `oh Vanessa, wat zie je er goed uit!`
Dat wijf schijnt echt ontzettend veel macht te hebben. Je hoort bijna nooit iemand negatief over haar praten!
Snap niet dat het nog niet van de buis gehaald is, maar dat zal wel iets te maken hebben met een overschatting van de intellectuele capaciteiten van kijkers mijnerzijds.
quote:Jaa inderdaad, en sommige gesprekken doet ie gewoon letterlijk over, erg orgineel.
Op maandag 25 november 2002 02:52 schreef Yoron het volgende:
Programma is af en toe best aardig, maar Jensen teert erg op ouwe uitspraken die hij al jaren op de radio doet...
Jensen zei dat Henk-Jan Smit plagiaat had gepleegd tijdens Idols. Ze lieten jury-fragmenten zien van Henk-Jan en lieten vervolgens toen hele zogenaamd oude opnames zien van Jaques Dancona in de soundmixshow zien waarin hij letterlijk hetzelfde zei.
Ik vind 't zo'n SHIT-programma! Die ingestudeerde grappen aan het begin van dat programma vooral Vre-se-lijk
Die vent doet net of ie op de radio is, vergeet dat z'n kop er ook bij in beeld komt. En dat verplichte lachje van dat publiek bij al grappig-bedoelde-vaak-kwetsende-opmerkingen-over-of-tegen-bekende-nederlanders, gatverdamme zeg.. Het hele programma bestaat uit niks anders dan afkraken! Dan vind ik Kevin Masters 10 keer leuker, komt nog 'n stuk intelligenter over.
Gisteren ook, bij "de waarheid", kanker op, kanker dit, kanker dat, liep alleen maar te schelden met kanker! En dat commentaar op Jack Spijkerman Was gewoon ronduit lachwekkend, geen inhoudelijk commentaar kunnen bedenken live op de radio, dus hupsakee gooi er maar wat opmerkingen over de 'puisten' van Jack Spijkerman doorheen..Heel goedkoop. Geen goed woord over voor die vent
Vind 'm echt 'n walgelijke hamster.
quote:De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen, Taurus. Door hem een hamster te noemen, wat maakt jou dat dan volgens je eigen opvatting?
Op zondag 23 maart 2003 16:19 schreef Taurus het volgende:
dus hupsakee gooi er maar wat opmerkingen over de 'puisten' van Jack Spijkerman doorheen..HEEL GOEDKOOP. Geen goed woord over voor die ventVind 'm echt 'n walgelijke HAMSTER.
Robert kan idd behoorlijk van leer trekken, maar z'n commentaar is vaak gericht op mensen die zelf ook geen blad voor de mond nemen. Ik noem Viola Holt, Emile Ratelband, Jack Spijkerman.
quote:Niks pot verwijt de ketel, dat was gewoon 'n reactie nadat ik z'n programma had gezien en het programma de waarheid. Naar aanleiding van zn gedrag vind ik 'm 'n walgelijke hamster
Op maandag 24 maart 2003 02:00 schreef R_ON het volgende:[..]
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen, Taurus. Door hem een hamster te noemen, wat maakt jou dat dan volgens je eigen opvatting?
Robert kan idd behoorlijk van leer trekken, maar z'n commentaar is vaak gericht op mensen die zelf ook geen blad voor de mond nemen. Ik noem Viola Holt, Emile Ratelband, Jack Spijkerman.
Bovendien zijn de uitlatingen over bekende Nederlanders van hem niet eens grappig in mijn ogen, maar alleen maar grof, wat hooguit een giechelende of ' oooooohh' - achtige reactie kan opwekken. Kortom, kinderachtig en inhoudsloos.
quote:Dus voor de goede orde:
Op maandag 24 maart 2003 16:26 schreef Taurus het volgende:[..]
Niks pot verwijt de ketel, dat was gewoon 'n reactie nadat ik z'n programma had gezien en het programma de waarheid. Naar aanleiding van zn gedrag vind ik 'm 'n walgelijke hamster
En z'n commentaar is OOK vaak gericht op mensen die niks tegen of over hem hebben gezegd, en ook vaak onterecht of over zaken die er helemaal niet toe doen. Het uitschelden van Viola Holt als dikke koe, lelijk mens enz, vind ik niet kunnen. Ook niet als Viola Holt zelf zoiets heeft laten horen.
Bovendien zijn de uitlatingen over bekende Nederlanders van hem niet eens grappig in mijn ogen, maar alleen maar grof, wat hooguit een giechelende of '
oooooohh' - achtige reactie kan opwekken. Kortom, kinderachtig en inhoudsloos.
Ik zie echt geen verschil, behalve dat als JIJ zo'n uitspraak doet het dan opeens WEL legitiem is.
Je bent letterlijk een dom rund, Taurus
quote:Mja.. Hier ga ik dus niet eens op in verder..
Op maandag 24 maart 2003 22:59 schreef R_ON het volgende:[..]
Dus voor de goede orde:
Als Robert Viola Holt uitmaakt voor "dikke koe", dan is dat anders als dat jij Robert uitmaakt voor "hamster".Ik zie echt geen verschil, behalve dat als JIJ zo'n uitspraak doet het dan opeens WEL legitiem is.
Je bent letterlijk een dom rund, Taurus
Ja Jody bernal is hier, we kennen hem natuurlijk van hits als Que si, Que no en......
quote:Vond het ook erg kinderachtig zoals ze de hele tijd José van Luv' zat af te kraken... Volgens mij is Patty al 20+ jaar weg bij Luv' en dan nog zo zitten te zeiken.... Triest hoor
Op zaterdag 5 april 2003 15:01 schreef ramses het volgende:
Patty had naar mijn mening iets te veel op...
Leuk stukje van bonnie st. clair's huis.
Eerst laten ze een mooie villa zien met het geluidje van Dallas eronder.
Filmpje stopt Jensen: "O jongens stop verkeerde filmpje, start ff de goede"
Daarna het echte huis (een flat) van bsc gefilmd met een handycam en floddertune eronder
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 25-04-2003 17:51]
Jensen ga zo door!!!!!!!^O^
[b]Jensen: "Mag ik haar nu hebben?"
quote:Done
Op zaterdag 26 april 2003 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die mooie fotootjes kunnen natuurlijk ook in dit topic: Rasti Rostelli @ Yorin
.
quote:Dat was idd wel heel erg. Maar ook dat tweede topje wat ze aan had dan.. Die borsten zien er al vies uit, maar in zoiets helemaal. Echt zo'n 2e rangs hoertje ofzow.
Op vrijdag 9 mei 2003 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
Gister was dat ranzige wijf Kim Holland er...zonder slipje
quote:Volgens mij ben je in de war met Patty's Posse
Op donderdag 22 mei 2003 22:02 schreef kotsmongool het volgende:
Ik vind dit echt ongeveer het beroerste wat er op tv te vinden is, die lelijke dikke radio kneus die met vervelende goedkope opmerkingen (zoals ik net over hem maak) een 'show' volmaakt, echt typsch voor nederland dat zoiets sneus goed scoort
quote:Ik kan de humor van Jensen ook niet inzien
Op donderdag 22 mei 2003 22:12 schreef Tokus het volgende:
zo leuk is ie niet vanavond vind ik.
beetje iedereen de grond in stampen, en nog op de meest zielige punten ook.
quote:strax komt eddy wally
beetje iedereen de grond in stampen..
quote:Dat doet ie bijna altijd maar wel op een grappige manier
zo leuk is ie niet vanavond vind ik.
beetje iedereen de grond in stampen, en nog op de meest zielige punten ook.
quote:echt een kutprogramma
Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef SunChaser het volgende:
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
en huuumor dat ie heeft.....
quote:tja, gelukkig is humor ook relatief
Op donderdag 22 mei 2003 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Dat doet ie bijna altijd maar wel op een grappige manier
Zometeen Eddy Wally, die wordt nog veel harder de grond ingestampt maar het blijft lachwekkend...
hoewel ik dit toch echt geen humor kan noemen
quote:Ik heb tijdens mijn stage periode dagelijks de heer jensen aan moetem horen en daar is het feit dat ik em zo'n kneus vind op gebaseerd, die tv show is alleen een bevestiging van wat ik al dacht, ik vind het echt een humorloze loser
Op donderdag 22 mei 2003 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Volgens mij ben je in de war met Patty's Posse
Jensen heeft gewoon humor,daarom scoort het zo goed!
Luister gewoon eens een keer naar Jensen op Noordzee FM, elke dag van 16:00 tot 19:00
Misschien vind je hem dan niet zo'n kneus meer...
Maar smaken verschillen natuurlijk, als je het een leuke show vind moet je er gewoon naar kijken maar neem het mij niet kwalijk als ik tijdens de hele donderdagavond yorin zoveel mogelijk probeer te vermijden.
Ik kijk elke week met veel plezier naar zijn show, en hij heeft ook altijd erg leuke gasten.
quote:Idd geweldige uitzending.
Op donderdag 12 juni 2003 22:13 schreef Blaze85 het volgende:
JENSEN roeleerde met irene van der laarvooral boulevard immitatie
Jensen was weer lekker grof en die Boulevard imitatie was erg leuk
lees het interview deze maand maar met ruud de wild in MAN, hoe hij jensen afbrandt en hem neerzet hoe hij echt is, geweldig!
Trouwens ook op de radio lijkt hij inneens een stuk verbeterd de afgelopen week. Hij is in ieder geval weer ouderwets grof. Zal wel met de luistercijfers te maken hebben, die tegenvallend waren.
quote:lol
Op vrijdag 13 juni 2003 01:12 schreef evert het volgende:
nou, deze week al weer afgehaakt.
vorige week gezien. met joop vd ende, was toch om te janken zo slecht!
tot zijn ellebogen erin bij joop, geen enkele kritische vraag
en toen isa hoes, alleen maar vragen over haar zwager (albert verlinde).lees het interview deze maand maar met ruud de wild in MAN, hoe hij jensen afbrandt en hem neerzet hoe hij echt is, geweldig!
quote:Jensen is nou eenmaal iemand die je of haat of geweldig vind.
Op maandag 16 juni 2003 15:16 schreef Biglebowski het volgende:
De humor van Robert Jensen is goedkoop en kinderachtig. Het is ook nog eens humor zonder zelfspot. Hele vervelende, gemakkelijke afzeikhumor. En mischien op schaarse momenten ook best grappig maar uiteindelijk is Jensen een zielige vent. En totaal stijlloos ook, met z'n rare overhemden en broeken van 5 jaar geleden.
quote:Idd ja, leuk om te zien is ook hoe hij altijd als ie in het begin voor al die mensen staat zo heel zenuwachtig probeert met zijn overhemd/shirt zij pens goed probeert te verbergen terwijl de helft van zijn opmerkingen over het figuur/gewicht van anderen personen gaat. Ik vind het een grote lozer en dat helemaal vanwege zijn zielige, goedkope gedrag
Op maandag 16 juni 2003 15:16 schreef Biglebowski het volgende:
De humor van Robert Jensen is goedkoop en kinderachtig. Het is ook nog eens humor zonder zelfspot. Hele vervelende, gemakkelijke afzeikhumor. En mischien op schaarse momenten ook best grappig maar uiteindelijk is Jensen een zielige vent. En totaal stijlloos ook, met z'n rare overhemden en broeken van 5 jaar geleden.
quote:Eerst zeik je hem (wel terecht overigens
Op zaterdag 28 juni 2003 19:29 schreef BAP het volgende:
Kortom; Jensen! rules.
Of is dit een poging tot humor, die bij mij niet helemaal aanslaat?
quote:Een eikel is het.
Op donderdag 4 september 2003 23:29 schreef Opie het volgende:
Goede opener van het nieuwe seizoen. Je kan zeggen wat je wil over Jensen, maar hij heeft wel het lef om dingen tegen bekende Nederlanders in hun gezicht te zeggen in plaats van achter hun rug om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |