abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:02:32 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468113
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
pi_3468123
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef SunChaser het volgende:
ELke donderdag Jensen in een talkshow. Gasten: o.a. Patty Brard en Emile Ratelband. Nou, dat zal wat worden zeg.
Vrijdag btw

Ik kijk er wel naar uit...:)

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_3468132
OMFG.... ik vond die korte stukjes tijdens BB2/3 ( ) al om te janken....
pi_3468145
Jensen!

Allebei 21.02...erm....lol

Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:06:56 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468156
Idd, vrijdag.

Direct, oprecht, confronterend en to the point!

Woorden die 100% van toepassing zijn op de nieuwe talkshow Jensen! bij Yorin. Robert Jensen ontvangt in dit zesdelige programma omstreden BN'ers die veel kritiek te verduren hebben. Jensen laat zich niet leiden door deze vooroordelen maar probeert er juist achter te komen of het dubieuze imago van zijn gasten gerechtvaardigd is.

Vrijdag 15 maart om 22.05 uur

FOK!fossiel dinsdag 12 maart 2002 @ 21:07:37 #6
8443 cptmarco
it's captain...
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:07:50 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468162
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:06 schreef hp22 het volgende:
Jensen!

Allebei 21.02...erm....lol

Ja, zag het. We hadden allebei Yorin opstaan waarschijnlijk
pi_3468198
Okeej jij wint Sunchaser jij hebt al reply's...
Ik had idd Yorin opstaan en vond het meteen een goede topic..
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  Redactie Frontpage dinsdag 12 maart 2002 @ 21:14:09 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3468220
Nouja, winnen. Ik had het jou ook gegunt hoor
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:15:53 #10
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3468242
Ik ga zeker kijken, maar ik verwacht er niet zoveel van.

Op de radio is hij denk ik leuker, en daar heeft hij Emile en Patty trouwens al vaak aan de lijn gehad,

pi_3468268
Waar zou dat dat toch aan liggen, meteen 5 reply's bij jou en bij mij 0
Terwijl die van mij een fractie eerder is gepost!

ojah en bedankt dat je het me gunt hoor, sunchaser...

Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2002 @ 00:27:54 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3470089
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:18 schreef Michellus het volgende:
Waar zou dat dat toch aan liggen, meteen 5 reply's bij jou en bij mij. Terwijl die van mij een fractie eerder is gepost!
De heading?
  woensdag 13 maart 2002 @ 00:32:39 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3470136
Als trouwe fan van jensen, ga ik zeker kijken .
The truth was in here.
pi_3476075
moet dan ook alles op TV komen. Op de radio is hij al heel slecht en bij Big Brother was hij destijds echt niet beter.

Enige voordeel van de radio is dat er en toe nog een plaatje langs moet komen.

vrijdag dus geen yorin kijken.

Redactie Frontpage donderdag 14 maart 2002 @ 19:14:01 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3490155
Volgens mij is de 20 seconden durende teaser leuker dan het hele programma.
pi_3490500
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 19:14 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij is de 20 seconden durende teaser leuker dan het hele programma.
Morgen zullen we het weten...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 21:14:10 #17
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_3504165
tot nu toe vinnik t wel grappig,

vooral jan paperazzi, echt een radio figuur, ziet er niet uit

Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_3504252
Patty heeft zelf niet door dat ze nu ook weer voor gek staat,en jensen is op z'n best!

Leukste quote tot nu toe:
"Wil je coke, ik bedoel cola?!"

pi_3504260
ik vind het dus echt helemaal nix he dat jensen! op tv.

hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.

ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen

pi_3504268
tot nu toe DRAMATISCH
ben fan van m op de radio maar als je het al grappig vind
"ehm coke, srry cola" dan ben je wel heel laag.
Hij weet bij god niet hoe die zich moet gedragen, totaal geen TV-style heeft ie en hij weet niet wat ie met patty aan moet. Morgen de recensies even lezen, word ie de grond ingeboort denk ik. Maar ok ik ga verder kijken.
pi_3504276
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:30 schreef dethoom het volgende:
ik vind het dus echt helemaal nix he dat jensen! op tv.

hij lult veel te veel, en kijk, op de radio is het soms fijn als er vaart in zit, maar een talkshow op tv met hem is vermoeiend. en trouwens hij laat zijn gast (patty brard) niet eens uitpraten, als die al aan het woord komt.

ik vind het maar een opgeblazen eikel hoor die jensen

Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen
pi_3504333
Ik kijk momenteel naar dat wangedrocht (Jensen dan). Patty Brard lijkt er haast sympatiek naast. Wat een pompeuze, opgeblazen, puberale schraalzak is dat zeg. Hij overschreeuwt zijn eigen falen. Tenenkrommend.

Ha! Das wel leuk...Stukje Big Brother waarin Patty vraagt of dat geluid in haar oortje zachter kan, "Godverdomme"

Maar goed. De Talkshow Jensen is precies wat ik verwacht had. Bagger!

[Dit bericht is gewijzigd door PeterV op 15-03-2002 21:47]

Religion is a pacifier
pi_3504360
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:33 schreef Sjimmie het volgende:

[..]

Je moet de humor ook in zien, Jensen wil gewoon Brard de grond in stampen

dat is m dus HELEMAAL niet gelukt want hij zat bijna mee te janken met brard, als ie dat echt had willen doen had ie niet zoveel medelijden moeten hebben. ook de 2e helft was DRAMATISCH. en toch ben ik fan van m op de radio:)
maar dit is echt super super maar dan ook SUPER slecht.
totaal geen lol zat erin. Zonde.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 21:45:21 #24
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3504370
Ik vond het leuke tv, geen goede tv.

Volgende week weer kijken

pi_3504374
Ik vond het best lache, en die Jan zag er inderdaad niet uit, maar dat past wel bij hem
pi_3504376
en die jan paparazzi, wat doet die daar???

zegt ook nie meer als 2 (onbenullige) zinnetjes in het hele programma. zit daar alleen met een big smile, verder nix.

ik vond trouwens ook dat Patty er wel erg rustig onder blijft, ze word zowat de grond in geboord (wat ze schijnbaar gewend is) en toch weet ze telkens zich te verdedigen.

pi_3504387
Ik vind het gewoon erg irritant van die JEnsen dat die Brad zo de grond in heeft geboord.!die vrouw heeft moeten vechten voor haar leven en heeft het erg moeilijk gehad...ik vind dat je ook aan iemand leven moet denken...grapjes maken oke..maar denk wel waarmee je grapjes maakt..moet niet te emotioneel/persoonlijk worden vind ik zelf..

Verder is Jensen een stoere presentator..ik zal zeker vaker kijken..voor wanneer emile komt....want dan gaat Jensen denk ik zelf de grond in zakken..!

pi_3504393
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:46 schreef dethoom het volgende:
en die jan paparazzi, wat doet die daar???

zegt ook nie meer als 2 (onbenullige) zinnetjes in het hele programma. zit daar alleen met een big smile, verder nix.

ik vond trouwens ook dat Patty er wel erg rustig onder blijft, ze word zowat de grond in geboord (wat ze schijnbaar gewend is) en toch weet ze telkens zich te verdedigen.

nogmaals, dat viel best wel mee. Ze had veeeeel verder de grond in geboort kunnen worden maar jensen is daar te zwak voor (niet dat ik het wil) het is misschien humor om iemand zo te zien stuntelen op tv.
pi_3504429
ik denk dat het zoieso geen goed idee is als radiopresentators op tv komen. ikzelf luister altijd naar rob stenders op 3fm en dan vind ik hem kei leuk, maar toen hij plots bij kopspijkers kwam vond ik hem toch tegenvallen in het echt.

op de radio zie je iemand niet en heb je een andere voorstelling bij een bepaald persoon, je maakt een uiterlijk beeld van die persoon. als je die persoon dan in het echt ziet kan het soms tegenvallen. wat ik wil zeggen is dat iemand die op de radio sympathiek lijkt in het echt wel een kwal kan zijn.

jensen kan denk ik ook beter op de radio blijven en misschien moeten we zijn tv-debuut dadelijk maar weer snel vergeten (dat doe ik in ieder geval wel)

pi_3504443
Die Jensen bleef nog best overeind op t.v. Je moet weliswaar van zijn middelbare-school humor houden, maar een afgang was het niet. Hap-slik-weg televisie in de beste traditie van Yorin.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:14:30 #31
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3504576
...Wat een kwal is die Jensen en blijgt die Jensen ook...

Maar goed wat mij 'licht bevooroordeeld' opviel was dat La Brard hem verbaal helemaal wegspeelde. Nu vind ik Patty ook niet verbaal de sterkste schakel maar ik verheug me nu al op Jensens ontmoetingen met Pim Fortuyn en Emile Ratelband. Ik weet nu al dat Jensen door die twee onder zijn buro wordt geluld.

Liefde, leven , geven!!!!
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:24:03 #32
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_3504647
Mijn mening over het programma (ook te lezen op het forum van radiofreak):

Wat een enorme ego-tripperij van Robert Jensen. Bah! Ik had meer sympathie voor Patty dan voor Jensen.

En dan dat overdreven publiek ('bordje: lachen') en de overdreven blikken van Jensen in de camera.

En die Jan papparazzi: als volwassene ga je toch niet met zo'n debielige strik om je nek zitten..... Kan iemand die strik effe iets strakker trekken?

Overigens wel een mooi filmpje over het leed (met faillisement) van Patty, het zou je maar overkomen.
Ook mooi hoe ze tegengas gaf, op de opmerking 'coke...cola' van jensen. Stond ie toch even met zijn mond vol tanden....

Nee, Jensen is een flauw aftreksel van zijn radioprogramma (en dat vind ik ook al niet zo'n fantastisch programma met humor op het niveau van de 'jonge bouwvakker'), achter de rug om van de persoon, hem proberen tot op het bot af te kraken, en als ie de confrontatie aangaat, poeslief mee gaan zitten lullen met de gast, zoals het vanavond ook ging.....

Al zal ik de volgende weken weer wel kijken, puur uit interesse, en niet omdat ik het zo goed vond.

pi_3504769
Ja, dat publiek was echt geronseld bij de Dikvoormekaar-show, lachte echt overal om... Ingestudeerde ongein, heb 1 keer moeten glimlachen.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zaterdag 16 maart 2002 @ 01:30:28 #34
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3505939
wat een drama. hij kan niet interviewen, wil alleen zichzelf horen praten.
laat hem maar eens kijken naar krachtstroom (vannacht om 00.10 was dit weer op nl. 1), dan kun je zien dat interviewen een kunst is die jensen niet beheerst.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_3507063
Het is allemaal al een beetje gezegd, maar ik moet even stoom afblazen....

Ik heb een poging gedaan om die Jensen te volgen, maar heb het met veel moeite uit weten te houden tot het eerste recalme blok. Sjees, wat is die kerel irritant! Ik weet nu waarom ze de radio hebben uitgevonden.... laat Jensen daar dan ook blijven!

Deze knaap hoort duidelijk zichzelf liever praten dan dat de gast wat kan zeggen. In dit geval Patty Brard (die voor de verandering nu eens minder vervelend was dan degene die tegenover haar zit...).

Jensen babbelt maar door, herhaalt zichzelf vele malen en geeft ook al vaak het antwoord op zijn eigen (flauwe) vragen.

Het niveau humor is ook al om te huilen. Kinderachtige woordgrapjes van het niveau puper (... over ex-echtgenote Nasi... deze noemt hij "per ongeluk" even Spagetti (.... auw, erg vreselijk zielig)...) Dit niveau wordt ook niet meer ontstegen.

Jensen, ... ga StarAcedemy maar achterna !

zaterdag 16 maart 2002 @ 08:29:40 #36
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3507075
Ik heb het niet gezien, maar op de radio zijn ze altijd fantastisch.

Hij denkt meestal precies hetzelfde als ik over zaken en zijn humor is ook al hetzelfde.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Moderator zaterdag 16 maart 2002 @ 08:34:13 #37
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3507080
Ik vond het wel spannende televisie.

Alleen volgens de site zou er nog veel meer gebeuren...zou Patty onder andere geconfronteerd worden met uitspraken an bekende Nederlanders, waaronder een ex-minnaar en Mona uit Big Brother. Dat hebben we niet gezien...het ging dan ook allemaal heel snel en zo'n uitzending is erg kort.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 11:20:21 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507405
Ik vond het helemaal geen vervelend programma. Hoewel Jensen niet erg los was en veel vanaf het script werkte moet je niet vergeten dat dit zijn eerste echte tv-optreden is. Hij wist lekker te zuigen bij Brard.

Ben benieuwd hoe de andere gasten zijn. Alleen die Martin Brozius mogen ze er meteen uitflikkeren.

Redactie Frontpage zaterdag 16 maart 2002 @ 11:24:45 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3507425
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 01:30 schreef evert het volgende:
wat een drama. hij kan niet interviewen, wil alleen zichzelf horen praten.
Het is lang niet zo erg als bij Felix Rottenberg.
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 21:54 schreef dethoom het volgende:
ik denk dat het zoieso geen goed idee is als radiopresentators op tv komen.
Gij Staverman doet het anders erg goed op tv. Maar bij Adam Curry en Frits Spits bijvoorbeeld hoor ik ze idd liever.
pi_3537855
Hmmm... Ik denk dat menig persoon die regelmatig luisterd naar Jensen wel degelijk weet dat hij verbaal prima in z'n schoenen staat. Ik denk alleen wel dat een overgang van jongentje zijn, tot lust(walg)object in het vak tv maken hem moeilijk is gevallen. Je ziet hem moeite hebben dat hij qua uiterlijk word aangepakt, of zal worden aangepakt.

Patty heeft dit alleen maar gebruikt om zich voor "heel nederland" zich te verdedigen.. van "Zie, ik hebbut zwaar gehad, en iedereen moet nu rekening met mij houden.". Daar kan ik dus ECHT niet tegen he

Ik ben alleen maar nieuwschieriger geworre

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit
pi_3582400
Vanavond Pim Fortuyn bij Jensen te gast!!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 20:35:07 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3582519
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 20:16 schreef Michellus het volgende:
En datis oe laat?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3582640
Over 10 minuten, 21.05 op Yorin
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:11:37 #44
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_3582748
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 20:16 schreef Michellus het volgende:
Ben benieuwd...
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_3582766
binnenkomst is in ieder geval wel ok, met de village people als tune

de eerste grap is wel voorspelbaar, met dat stuk taart

pi_3582767
Volgens mij hebben ze er extra gelach onder gemonteerd. Klinkt af en toe errug nep
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:14:33 #47
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_3582774
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij hebben ze er extra gelach onder gemonteerd. Klinkt af en toe errug nep
*whaha ha ... zou best es kunnen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_3582786
Wel leuke vragen
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:21:59 #49
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3582824
Vind het al beter als de eerste aflevering. Maar dat komt denk ik ook door de gast.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3582854
"Stukje taart"
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:28:46 #51
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_3582862
ha ah .. niveau daalt lekker
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_3582923
Volgende week Jomanda
pi_3582926
Ik vond Jensen sterker dan de eerste aflevering.. En die Pim is ook nog best grappig
Alleen Robert moet wel stoppen met die slechte grappen op het begin en de hele tijd die vervelende blik in de camera als ie een grap heeft gemaakt vind ik...
  vrijdag 22 maart 2002 @ 21:41:49 #54
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_3582947
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 21:39 schreef Michellus het volgende:
En die Pim is ook nog best grappig
ja over "het kwartje van Kok" dat was een goeie hehe

onthouden we even? mooi! doet me denken aan Bush senior.. goedkoop scoren heet zoiets..

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_3582964
Moet zeggen dat het me al met al niet echt tegenviel...
B Red Ten
pi_3583002
Misschien kan die vadsige proleet nog iets dieper in de reet van Fortuyn als 'ie de volgende keer een potje vaseline meebrengt.
pi_3583006
Ik heb er ontzettend van genoten.

Meneer Fortuyn... mijn stem blijf je altijd hebben.

vrijdag 22 maart 2002 @ 21:49:38 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_3583013
Ik vond het leuk om te zien eigenlijk
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 22:02:35 #59
11246 Mr.stardust
Teug na 10 jaar afwezigheid
pi_3583124
Robert 'ik neem het op voor de underdog' Jensen, mag het wat mij betreft bij de radio houden.

Hoewel grappig, vind ik het tenenkrommend hoe hij zijn eigen mening in het interview met Pim Fortuyn door laat klinken. 'dat was gewoon een aanslag, pim' 'Wat een man, eigenwijs, doortastend.. etc' . Ik geloof dat ik iemand nog niet vaak zo regelmatig in een gesprek een gast bij zijn voornaam heeft genoemd. Dat klopje op de schouder aan het eind...

nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...

creatie is de kunst van het weglaten
pi_3583132
Jammer, heb het niet gezien. Jensen op de radio vind ik cool, maar dat hij zo'n Fortuynlikker is valt me tegen.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_3583337
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 22:02 schreef Mr.stardust het volgende:

nee sorry, interviewers hoeven van mij lang niet altijd objectief te zijn. Maar hier droop de stroop toch even mij tv uit...

Heb je wellicht op Netwerk (Nederland 1) gezien hoe men naging of PF nu echt zo fout is? Heb je gister B&W gezien met de analyse van het lijsttrekkersdebat? Weet je wat de achtergrond van die gasten was?

Laat dan ook het complete plaatje zien: objectiviteit omtrent de heer PF is het laatste waar men naar streeft. Tegenstanders zijn erop uit hem met de grond gelijk te maken en hier alle middelen toe in te zetten. Voorstanders komen op tv haast niet aan bod. Als Theo van Gogh het op een podium waar camera's op gericht staan het voor PF opneemt, draait men de camera's nota bene weg!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_3583663
waahahaha, wat een opmerkingen maakte die pim weer zeg...
  vrijdag 22 maart 2002 @ 22:58:56 #63
11246 Mr.stardust
pi_3583677
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je wellicht op Netwerk (Nederland 1) gezien hoe men naging of PF nu echt zo fout is? Heb je gister B&W gezien met de analyse van het lijsttrekkersdebat? Weet je wat de achtergrond van die gasten was?

Laat dan ook het complete plaatje zien: objectiviteit omtrent de heer PF is het laatste waar men naar streeft. Tegenstanders zijn erop uit hem met de grond gelijk te maken en hier alle middelen toe in te zetten. Voorstanders komen op tv haast niet aan bod. Als Theo van Gogh het op een podium waar camera's op gericht staan het voor PF opneemt, draait men de camera's nota bene weg!

Dit staat even los van Fortuyn, ik hou gewoon niet van hielenlikkers op tv. Daar heb ik Netwerk en B&W nog niet op kunnen betrappen.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:03:16 #64
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3583731
Patty Brard: Wil je wat drinken, een coke?
Pim Fortuyn: Wil je wat drinken, of een stukje taart?

Wat zal hij tegen Jomanda zeggen? Iets met ingestraald water?

vrijdag 22 maart 2002 @ 23:04:13 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3583742
Ik vond het leuk. Pim is grappig, en Jensen ook wel.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3583764
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:03 schreef Myster_E het volgende:
Patty Brard: Wil je wat drinken, een coke?
Pim Fortuyn: Wil je wat drinken, of een stukje taart?

Wat zal hij tegen Jomanda zeggen? Iets met ingestraald water?

Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:06:46 #67
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3583772
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef RoK het volgende:

[..]

Ik zei nog tegen mijn colega's "Wedden dat 'ie wat met een stuk taart gaat doen?". Voorspelbare middelmatige show en een dito mannetje.

Idd erg voorspelbaar, maar ik vond het wel grappig.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:07:18 #68
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_3583779
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:06 schreef RoK het volgende:

[..]

Wat wil je dan, het is TV!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:11:44 #69
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_3583827
jensen, get back to ur radiostation
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
pi_3583851
De twee grootste ratten van Nederland verenigd in het programma 'Jensen'... Wat een slecht interviewer, tjonge jonge... Radiomaken is ook al niet zijn sterkste kant [gezien zijn werkgever!]... maar dan denken dat je op 'tv' [yorin is geen tv maar gewoon geld in de drek gooien] ook je zegje kunt doen? [hij heeft geen mening, de kontelikker!]

Interviewen moet je leren glad rotjoch!

ik kreeg bijna medelijden met Fortuyn, omdat hij als [pseudo]-intellectueel tussen al die verstandvacuums zat....

maar ja.. Fortuyn blijft een rat die bovendien over lijken gaat... wie gaat er nu om stemmen te winnen zijn dode vader en moeder er bij halen?!!

wat een misbaksel, ben er nog niet goed van...

pi_3583982
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
maar ja.. Fortuyn blijft een rat die bovendien over lijken gaat... wie gaat er nu om stemmen te winnen zijn dode vader en moeder er bij halen?!!

wat een misbaksel, ben er nog niet goed van...

Jensen begon erover hoor.
En dan nog, moet ie sommige dingen niet meer beantwoorden/zeggen omdat het verkiezingstijd is??

vrijdag 22 maart 2002 @ 23:30:21 #72
12888 Skull-splitter
pi_3584066
Ik vond het net een emmer uitgebakken snot... Low-level entertainment met een serieuze kandidaat... Sorry, maar Jensen is mij te zielig, zelfs om Fortuyn op zijn pik te trappen...
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:31:44 #73
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3584086
Het was ERG flauw deze keer. Het gelach klonk vrij nep en het was gewoon ZO ingestudeerd.

Heel slap allemaal.

I wasn't supposed to BE here today!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 23:40:27 #74
11246 Mr.stardust
pi_3584178
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
zelfs om Fortuyn op zijn pik te trappen...
Volgens mij zat ie em eerder te strelen...
pi_3584310
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 22:02 schreef Mr.stardust het volgende:
Robert 'ik neem het op voor de underdog' Jensen, mag het wat mij betreft bij de radio houden.

Hoewel grappig, vind ik het tenenkrommend hoe hij zijn eigen mening in het interview met Pim Fortuyn door laat klinken. 'dat was gewoon een aanslag, pim' 'Wat een man, eigenwijs, doortastend.. etc' . Ik geloof dat ik iemand nog niet vaak zo regelmatig in een gesprek een gast bij zijn voornaam heeft genoemd. Dat klopje op de schouder aan het eind...

Jij luistert duidelijk nooit naar Jensen in de Ochtend en je hebt al zeker de gesprekken met Fortuyn, Dijkstal en de Graaf gemist - volgens mij was Melkert ook nog in z'n show. Jensen laat (vrijwel) nooit zijn persoonlijke mening doorschijnen. Zoals hij nu tegen Fortuyn deed, doet hij ook bij Dijkstal en de rest. Zo is ie nou eenmaal. On-air (of on-camera) als ze er bij zijn poeslief meelullen en als ze wegzijn lekker kankeren en afzeiken - dat maakt namelijk spraakmakende radio (en televisie). Zo kreeg Fortuyn er van langs toen Melkert langs kwam, terwijl Melkert er weer van langs kreeg toen Fortuyn in z'n uitzending was. Je kan Jensen veel verwijten, maar niet dat hij subjectief is.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 00:08:46 #76
12888 Skull-splitter
pi_3584530
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:40 schreef Mr.stardust het volgende:

[..]

Volgens mij zat ie em eerder te strelen...

Half om Half... Ik vond er iig weinig aan...
  zaterdag 23 maart 2002 @ 01:20:20 #77
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3585265
volgens mij komen er in dit topic veel meelopers aan het woord
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3586836
Even reageren op die mensen die vinden dat Jensen niet zou kunnen interviewen en niet objectief zou zijn. Daar zit zeker een kern van waarheid in. Nou en ???

Jensen heeft ook nooit gepretendeerd objectief te zijn (of genuanceerd) en voor doorsnee "HBO journalistiek" interviewtjes met politici kan je terecht bij al die tig omroepen (Den Haag vandaag, Netwerk, etc). Volgens mij is
Jensen's filosofie een beetje: Laat m'n gast maar lullen,
ik ga er een beetje op in en we zien wel waar het schip strand. Zo heeft Jensen ooit eens gezegd: "Je kan hier Adolf Hitler neerzetten en ik heb nog een leuk gesprek met hem. Ik ga 'm niet onderuit trappen".

Barend & Van Dorp bijv. moeten altijd weer zog.
kritische vragen stellen en de politiek correcte boys uithangen. Simpelweg omdat zij zichzelf serieus nemen en denken dat er voor hen als journalist daadwerkelijk een taak is weggelegd.

Trouwens Ad Melkert moet nog bij Jensen in de Ochtend komen.
Hij had als voorwaarde trouwens gesteld dat ze niet over SM
zouden beginnen. Ik verheug me nu al op de dubbelzinnige woordspelingen: "Ad, verwacht je harde klappen te krijgen van de kiezer op 15 mei ?", "Op welk punt in de campagne dacht je, nu de zweep erover ?" etc etc.

earl

zaterdag 23 maart 2002 @ 13:29:03 #79
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_3587737
Ik heb me rot gelachen

Het programma is overigens absoluut niet het soort programma waarbij Jensen objectief zou moeten zijn. Jensen lulde met Fortuyn mee, maar tegelijkertijd was hij hem toch een beetje, het zij zeer genuanceerd, aan het afzeiken.

Jensen kan zijn gast(en) ook niet kijhard afzeiken, want dan is er heel snel niemand meer die in zijn programma wilt komen.

Ik moest zelfs af en toe lachen om de opmerkingen van Fortuyn

pi_3589893
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:55 schreef earl het volgende:
Even reageren op die mensen die vinden dat Jensen niet zou kunnen interviewen en niet objectief zou zijn. Daar zit zeker een kern van waarheid in. Nou en ???

Jensen heeft ook nooit gepretendeerd objectief te zijn (of genuanceerd) en voor doorsnee "HBO journalistiek" interviewtjes met politici kan je terecht bij al die tig omroepen (Den Haag vandaag, Netwerk, etc). Volgens mij is
Jensen's filosofie een beetje: Laat m'n gast maar lullen,
ik ga er een beetje op in en we zien wel waar het schip strand. Zo heeft Jensen ooit eens gezegd: "Je kan hier Adolf Hitler neerzetten en ik heb nog een leuk gesprek met hem. Ik ga 'm niet onderuit trappen".

kritische vragen stellen en de politiek correcte boys uithangen. Simpelweg omdat zij zichzelf serieus nemen en denken dat er voor hen als journalist daadwerkelijk een taak is weggelegd.

earl

Ben ik het roerend mee eens!!
pi_3589999
jullie hebben gelijk: het moet wel niet te moeilijk worden, het immers yorin...en dan dienen er geen moeilijk onderwerpen aangesneden te worden. En natuurlijk heeft het ook helemaal niks met journalistiek te maken... net zo min als Ivo Niehe [niveau nihil]
pi_3590024
overigens zijn er in de parlementaire journalistiek ook erg veel academisch opgeleidde journalisten aanwezig...
  zaterdag 23 maart 2002 @ 18:21:20 #83
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_3590130
Weer gemist omdat ik moest werken... weet iemand of ik online de aflevering nog kan bekijken?

Ja, ik weet dat ik de video kan programmeren, maar dat was ik vergeten

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  zondag 24 maart 2002 @ 00:11:31 #84
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3592793
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:55 schreef earl het volgende:
Ik persoonlijk kijk ook 10x liever naar Jensen als naar B&vD. Ik word er soms niet goed van dat die twee hun gasten niet laten uitpraten, en altijd overal doorheen kwebbelen. Enige keer dat het leuk is daar is als Boudewijn Buch er ook zit en lekker gaat zeiken met Mulder. Nee, geef mij Jensen dan maar. De onderwerpen die hij aansnijd mogen dan misschien niet al te intellectueel zijn, hij laat zijn gasten in ieder geval wel uitpraten, en zodoende kom je nog iets te weten over de gast ook

p.s. Maar wat doet Jan Paparazzi daar nu eigenlijk?

dinsdag 26 maart 2002 @ 10:19:27 #85
14008 enzo
Dit moet reacties opleveren!
pi_3619542
quote:
Op zondag 24 maart 2002 00:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

...de gast ook

p.s. Maar wat doet Jan Paparazzi daar nu eigenlijk?

vooral heel lelijk zijn.
Hugo Walker: komt die aflossing!!!
pi_3630829
Op http://www.jensenindeochtend.nl is nu het fragment met Pim Fortuyn te bekijken. Ik moet zeggen, 't viel me niet tegen. Er zal wel veel in geknipt zijn, maar Pim komt er heel positief uit: Een politiek interessante ontboezeming over het kwartje van Kok, maar ook niet te beroerd om op een grappige manier in te springen op de vraag of "hij zijn schaamhaar ook scheert". Radioluisteraars als mijzelf weten
dat Jensen tamelijk geobserdeerd is door dit fenomeen.
Zo haalde hij ooit een Yorin-medewerker voor de microfoon die dit deed en ik kan me ook herinneren dat hij ooit eens 'n nieuwe nieuwslezeres deze vraag voorlegde.

De klasse van Pim is dat hij over alles wat te melden heeft en zich ook niet beperkt tot het incesteuse Den Haag Vandaag/Nova-circuit.

Redactie Frontpage vrijdag 12 april 2002 @ 22:11:59 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3814212
Waarom kijk Jensen zo raar in de camera als ie een (slechte) grap maakt. En wat is Ratelband toch erg.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 april 2002 @ 22:22:03 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3814300
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Waarom kijk Jensen zo raar in de camera als ie een (slechte) grap maakt. En wat is Ratelband toch erg.
Ratelband is hilarisch.

Voordat Ratelband regelmatig bij Jensen op de radio te horen was vond ik 'm ook een lul, omdat op TV voornamelijk zijn suffe, uitgemolken TSJAKAAAAAAAAAAAAAAAAA te zien is.

In een wat langer gesprek blijkt Ratelband confronterend en humoristisch te zijn (een prima combinatie) en zeker niet dom.

Afgelopen week gaf hij even een korte analyse van de Israël problematiek waar het journaal een puntje aan kan zuigen.

Overigens is Jensen ook hilarisch, voornamelijk de reacties die ik hier lees zijn precies in zijn straatje

Redactie Frontpage vrijdag 12 april 2002 @ 22:24:14 #89
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3814323
Jensen doet alleen zo onschuldig:
ratelband: Ik heb een seminar in Turkijke gegeven
jensen: wat zei je tegen ze
R: dat ze daar moesten blijven
j: ooooooooohhhhhhhh, ik heb het niet gezegd he. oooooooooh. Kun je niet maken. ohhhhhhhhhhh.

terwijl Ratelband daarna nuanceerde: Turkijke heeft alles, lekker eten, mooie vrouwen, lekker weer en mooie natuur. En waarom zou je dat zomaar achterlaten.

pi_3901260
*kick*

Gister heb dit programma voor het eerst gekeken en ik vond het wel lache, jammer dat het de laatste was.
Ik vond wel die metaforen wel leuk

Redactie Frontpage zaterdag 20 april 2002 @ 18:02:39 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3901318
Vond het gisteren vreselijk. Joling en Jenssen die elkaar de hele tijd zitten af te zeiken met flauwe opmerkingen. En die Jan P. mag vandaag nog met pensioen.
pi_3901357
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Vond het gisteren vreselijk. Joling en Jenssen die elkaar de hele tijd zitten af te zeiken met flauwe opmerkingen. En die Jan P. mag vandaag nog met pensioen.
juist dat afzeiken vond ik goed
  Redactie Frontpage zaterdag 20 april 2002 @ 18:11:43 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3901396
Jensen tegen Joling: als jij een boer laat stinkt de hele studio naar sperma.
pi_3901545
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:11 schreef SunChaser het volgende:
Jensen tegen Joling: als jij een boer laat stinkt de hele studio naar sperma.
haha, da's een leuke.
Ik heb de aflevering niet gezien dus ik mot nog ff wachten totdat ie op jensenindeochtend.nl staat.
Ik vind jensen geweldig op de radio, op tv is ie iets minder.
Ik ben samen met m'n broer een keer bij een uitzending geweest van jensen. (radio) Toen heette het nog jensenindemiddag op veronica fm. Was errug saai trouwens. Hij heeft alle telefoongesprekken van tevoren op genomen, en start zelf de geluiden in, weetjewel van dat lachend publiekje etc. Je wordt bij radio toch zo voor de gek gehouden, echt niet normaal.
BTW dit is een leuk fragmentje van jensen, die barend en van dorp imiteren.

www.jensenindeochtend.nl/cgi-bin/topdl/download.pl?file=barendenvandorp_04maa02.mp3

Redactie Frontpage vrijdag 26 april 2002 @ 14:34:19 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3973508
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 18:29 schreef DJP het volgende:
Ik vind jensen geweldig op de radio
Wat is er dan zo geweldig aan? Ik vind dat geblaat niet erg onderhoudend verder.
  zaterdag 27 april 2002 @ 21:59:21 #96
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3986310
Laatste gemist maar dat boeit niet Joling kan me nou niet zo boeien Heb er zoiezo maar 3 gezien Bart de Graaf dat was redelijk, Jomanda wel leuk en Ratelband ook wel leuk. Kortom we hadden niets gemist als Jensen alleen in de ochtend was gebleven maar vond t niet vervelend om te zien.

Valt me trouwens wel op dat er een paar vaak komen vertellen hoe slecht ze het vinden maar wel elke keer kijken en maar weer komen zeggen hoe slecht t wel niet is Maakt mij niet uit hoor

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3987663
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 14:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat is er dan zo geweldig aan? Ik vind dat geblaat niet erg onderhoudend verder.

tja, je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik begrijp z'n humor wel.
pi_3992855
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 21:59 schreef Machiel het volgende:
...Valt me trouwens wel op dat er een paar vaak komen vertellen hoe slecht ze het vinden maar wel elke keer kijken en maar weer komen zeggen hoe slecht t wel niet is Maakt mij niet uit hoor
Omdat het zo slecht is dat het juist weer leuk is, snap je?
  donderdag 19 september 2002 @ 21:58:10 #99
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5885244
Zo om 22.00 uur een gloednieuwe serie. Wie krijgen we?

Jensen: 33% van mijn gasten ging dood in het eerste jaar. Ik wil het wel voorzetten trouwens. Laten we vooral Gordon uitnodigen.

Hennie Huisman

volgende week Rene Froger

[Dit bericht is gewijzigd door Stormvogel op 19-09-2002 22:14]

mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
  donderdag 19 september 2002 @ 22:15:22 #100
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_5885648
Infantiele (infantielen) humor.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 19 september 2002 @ 22:27:50 #101
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5885949
Ik kan er wel om lachen eigenlijk...mja!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_5886679
Er zitten best aardige dingen in het programma, maar het publiek lijkt zo vre-se-lijk nep. Ingehuurde gasten die verplicht hard moeten lachen lijkt wel...
pi_6339361
Wat een kut vent vind ik dat geworden

Kut grappen op het niveau van AbNormaal dat geestelijk achtergestelde konijn en het is mij allemaal een beetje te ingestudeerd, niet echt spontaan.

Een goedkope kutshow dus

pi_6339396
pffffff hij gaat wel ver hoor!! wel lachen, die pratende kut...
pi_6340742
JENSEN RULEZ

laat 'm toch lekker blaten, zolang het maar grappig is!

dat gejankt wat wel of niet grappig is, who cares dan kijk je toch niet

donderdag 17 oktober 2002 @ 23:29:52 #106
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6340812
Ik heb me net weer dood gelachen
Soms gaat ie wat ver, ok....geef ik toe, maar hij blijft gewoon grappig. Het is de manier waarop ie iets zegt ofzo, ik weet het niet.

En wat is die Kelly en domme doos Volgens mij d8 Robert dat zelf ook En ze kan niet tegen een grapje, gezien haar reactie op het kado

To infinity…and beyond!
pi_6340839
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:29 schreef ivetje het volgende:
Ik heb me net weer dood gelachen
Soms gaat ie wat ver, ok....geef ik toe, maar hij blijft gewoon grappig. Het is de manier waarop ie iets zegt ofzo, ik weet het niet.

En wat is die Kelly en domme doos Volgens mij d8 Robert dat zelf ook En ze kan niet tegen een grapje, gezien haar reactie op het kado

moet kunnen! die gasten komen vrijwillig naar jensen en weten zelf ook wel hoe hij is
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:37:50 #108
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6341008
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:31 schreef Jorn_Z het volgende:

[..]

moet kunnen! die gasten komen vrijwillig naar jensen en weten zelf ook wel hoe hij is

Idd, vond em over Viola wel heel grappig... (ook beetje sneu, maar toch). Je moet em ook niet al te serieus nemen nee
To infinity…and beyond!
pi_6341123
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:37 schreef ivetje het volgende:

[..]

Idd, vond em over Viola wel heel grappig... (ook beetje sneu, maar toch). Je moet em ook niet al te serieus nemen nee

Zekers Viola deed hetzelfde dus Voor je gast opnemen moet zeker kunnen Daarnaast was het gewoon grappig bedoeld
pi_6348522
vroeger was die beter, lekker spontaan en reclameblokken uitstellen enzo. Er gewoon een bende van maken
pi_6454036
pi_6454075
Ik hoorde vandaag dat binnekort Winny de Jong komt!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:10:56 #113
30986 nljuggler
New balls please!!
pi_6454115
God, wat maakt die Jensen een flauwe grappen aan het begin van z'n programma zeg.
Jammere poging om die succesvolle talkshow hosts uit Amerika na te doen.

Met zelfs nepgelach op de achtergrond als je het mij vraagt. Je krijgt nooit zóóveel aan het lachen met die suffe humor!!

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:12:42 #114
28033 Pek
je moet wat
pi_6454158
maar we krijgen Froukje de Both
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:17:26 #115
30986 nljuggler
New balls please!!
pi_6454262
Tering...ik heb het nog steeds op staan.
Hoofdreden: Ik heb een verzwikte enkel en de afstandsbediening te ver weg liggen.

Wat is die vent flauw zeg!!

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:19:48 #116
28033 Pek
je moet wat
pi_6454314
Froukje de Both
pi_6454945
Ik vind hem wel kewl.
pi_6455075
hij is

vind je hem kijk dan niet

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:54:36 #119
28033 Pek
je moet wat
pi_6455174
Een slutty Froukje de Both
pi_6457022
Hij kan wel grappig zijn maar soms is hij wel te. Die BH bij Froukje vond ik flauw. Froukje heeft mooie kleine tietjes. Beter dan dat opgepompte Pamelageval.
Maar hij kan ook treffend zijn enzo. Dus gemengde gevoelens. Ik ben wel benieuwd wat hij volgende week met Winny de Jong gaat doen.
pi_6459850
ik kan me zo bescheuren als hij die "bn-ers" voor lul zet...

Hij is imo veel beter dan Beau en die amerikaan die denkt dat hij leuk is

pi_6466860
Nou kep 't nu 2x gezien en vind 't echt een jammer mannetje... zo gespeelt en nep ook allemaal echt, die amerikaan doet 't beter. Kan me ook nie voorstellen dat het publiek al die grappen leuk vind, en maar zeiken en bn'ers belachelijk maken... opzich bn'ers belachelijk maken niks op tegen, maar niet op die manier...
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 18:03:14 #123
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6466968
Jensen blinkt voor mij uit in het maken van niet-interessante uitspraken.
Ik vind 'm de King-of-never-was-and-never-will-be's
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_6467319
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:03 schreef Smots het volgende:
Jensen blinkt voor mij uit in het maken van niet-interessante uitspraken.
Ik vind 'm de King-of-never-was-and-never-will-be's

look who's talking

pi_6467433
Naam:
Robert K.(?) Jensen

Geboren:
12 april 1973

Bijnaam:
Jezus Jensen!

Opvallend uiterlijk kenmerk:
'Ik hoor vaak achter mijn rug: 'Jammer dat Maxima niet naast hem liep.''

Zegt bijna nooit:
'Ik ben lekker uitgeslapen'

Zegt bijna altijd:
'Jezus wat is het vroeg!'

Drinkt:
'Cointreau met ijs. Mijn lesbische drankje! 'Heeeeeeeerlijk!'

Eet:
'Alles als het maar niet uit India komt! Aardige mensen, goor vreten.'

Draagt:
'Geen favoriete kleding, maar ik zie Jan Paparazzi graag in een balletmaillot.'

Gaat uit:
'Als het maar achter een treinstation is.'

Trots op:
Yorin FM!

Bekend om:
'Een gevoelige benadering van wereldproblemen en bekende Nederlanders!'

Eerstgekochte single:
'Kinderkoor 'De Leidse Sleuteltjes' met 'Bolke de Beer'.'

bijdehandte hoofd van hem

vrijdag 25 oktober 2002 @ 20:43:14 #126
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6468960
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:55 schreef FrEeZzE het volgende:
Nou kep 't nu 2x gezien en vind 't echt een jammer mannetje... zo gespeelt en nep ook allemaal echt, die amerikaan doet 't beter. Kan me ook nie voorstellen dat het publiek al die grappen leuk vind, en maar zeiken en bn'ers belachelijk maken... opzich bn'ers belachelijk maken niks op tegen, maar niet op die manier...
Niks meer aan toe te voegen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 28 oktober 2002 @ 11:06:36 #127
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6500313
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

look who's talking

Ah, een Jensen-fan.
'nuff said.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_6503172
Ik hou wel van z'n grapjes en hoe die mensen voor z'n neus voor schut zet alleen dat drukke gepraat en gedrag van hem en dan een half uur door.
pi_6505105
Jensen. Een fatso die voor de derde onderkin gaat. Bouwkeethumor.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  maandag 28 oktober 2002 @ 17:09:43 #130
36758 DarkSoul
Jensen *heerscht* :-)
pi_6506847
Iedereen kan hier wel een beetje katten op Jensen, maar dit progamma heeft hele goede kijkcijfers!

Ik ga er morgen heen en verheug me de hartstikkke op!

JENSEN 4-life

maandag 28 oktober 2002 @ 17:37:22 #131
15257 janssen15
Veel is lekker, meer is beter.
pi_6507426
oh.. vreselijk, wat een bal, die kerel denkt echt dat hij alles is.

heb er geen andere woorden voor, mijn god...

"Spreiding van kennis, inkomen en macht wordt slechts nagestreefd door degenen die geen van deze drie bezitten."
pi_6508430
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 17:09 schreef DarkSoul het volgende:
Iedereen kan hier wel een beetje katten op Jensen, maar dit progamma heeft hele goede kijkcijfers!
Samsam ook. What's your point?
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 18:12:29 #133
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_6525760
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 19:10 schreef RoK het volgende:

[..]

Samsam ook. What's your point?

the point is: Je kan zeiken wat je wil, maar met de kijkcijfers die het nu haalt blijft het dus gewoon op tv (tenzij Jensen er zelf mee wil stoppen).
pi_6836240
Die filmpjes over de gasten zijn erg goed gemaakt.

vooral die belgische minister werd flink voor lul gezet

pi_6933077
HERMAN HEINSBROEK VANAVOND NU BEZIG !!!!!! WOEIJ
pi_6934897
roeleerde weer
  maandag 25 november 2002 @ 02:52:06 #137
40681 Yoron
Nu ook zondags open
pi_6982200
Pardon? Jensen goede kijkcijfers? Een 2.7 noem ik niet echt een kijkcijferkanon hoor... Programma is af en toe best aardig, maar Jensen teert erg op ouwe uitspraken die hij al jaren op de radio doet... vraag me af hoe lang het nog duurt met 'm...

Yoron | The kijkcijfertjes

pi_7047894
w000000t zo weer
pi_7051194
Jeetje, net Vanessa gezien bij Jensen... wat ziet dat mens eruit zeg..

Ik geef haar nog een paar jaar en dan ziet ze er net zo uit als Micheal Jackson

pi_7056838
Jensen was gisteravond errug mat vond ik

Hij had die Vanessa helemaal met de grond gelijk moeten maken, maar wat doet tie `oh Vanessa, wat zie je er goed uit!`

Dat wijf schijnt echt ontzettend veel macht te hebben. Je hoort bijna nooit iemand negatief over haar praten!

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_7056941
Kan het nooit langer dan 5 minuten kijken, zijn "gasten" zitten er gewoon voor lul bij, hij wil gewoon zijn vantevoren ingestudeerde verhaaltje afdraaien, doorspekt met veels te flauwe grappen
Heb een hekel aan interviewers die niet luisteren, en Jensen spant wat dat betreft wel de kroon!

Snap niet dat het nog niet van de buis gehaald is, maar dat zal wel iets te maken hebben met een overschatting van de intellectuele capaciteiten van kijkers mijnerzijds.

pi_7057013
quote:
Op maandag 25 november 2002 02:52 schreef Yoron het volgende:
Programma is af en toe best aardig, maar Jensen teert erg op ouwe uitspraken die hij al jaren op de radio doet...
Jaa inderdaad, en sommige gesprekken doet ie gewoon letterlijk over, erg orgineel.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_9102516
Voor alle liefhebbers Jensen is vanaf volgende week donderdag weer terug met nieuwe afleveringen
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2003 @ 21:56:20 #144
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9270202
Wat een fantastische grap

Jensen zei dat Henk-Jan Smit plagiaat had gepleegd tijdens Idols. Ze lieten jury-fragmenten zien van Henk-Jan en lieten vervolgens toen hele zogenaamd oude opnames zien van Jaques Dancona in de soundmixshow zien waarin hij letterlijk hetzelfde zei.

pi_9271016

Die vragen zijn ook altijd grappig

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_9271539
En Sunny dan!!

Waarom werd er niets over haar moeder gezegd?

pi_9282343

was weer een top aflevering, ik heb me kapot gelachen

pi_9318970

Ik vind 't zo'n SHIT-programma! Die ingestudeerde grappen aan het begin van dat programma vooral Vre-se-lijk

Die vent doet net of ie op de radio is, vergeet dat z'n kop er ook bij in beeld komt. En dat verplichte lachje van dat publiek bij al grappig-bedoelde-vaak-kwetsende-opmerkingen-over-of-tegen-bekende-nederlanders, gatverdamme zeg.. Het hele programma bestaat uit niks anders dan afkraken! Dan vind ik Kevin Masters 10 keer leuker, komt nog 'n stuk intelligenter over.

Gisteren ook, bij "de waarheid", kanker op, kanker dit, kanker dat, liep alleen maar te schelden met kanker! En dat commentaar op Jack Spijkerman Was gewoon ronduit lachwekkend, geen inhoudelijk commentaar kunnen bedenken live op de radio, dus hupsakee gooi er maar wat opmerkingen over de 'puisten' van Jack Spijkerman doorheen..Heel goedkoop. Geen goed woord over voor die vent Vind 'm echt 'n walgelijke hamster.

pi_9330772
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:19 schreef Taurus het volgende:
dus hupsakee gooi er maar wat opmerkingen over de 'puisten' van Jack Spijkerman doorheen..HEEL GOEDKOOP. Geen goed woord over voor die vent Vind 'm echt 'n walgelijke HAMSTER.
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen, Taurus. Door hem een hamster te noemen, wat maakt jou dat dan volgens je eigen opvatting?

Robert kan idd behoorlijk van leer trekken, maar z'n commentaar is vaak gericht op mensen die zelf ook geen blad voor de mond nemen. Ik noem Viola Holt, Emile Ratelband, Jack Spijkerman.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_9341280
quote:
Op maandag 24 maart 2003 02:00 schreef R_ON het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen, Taurus. Door hem een hamster te noemen, wat maakt jou dat dan volgens je eigen opvatting?

Robert kan idd behoorlijk van leer trekken, maar z'n commentaar is vaak gericht op mensen die zelf ook geen blad voor de mond nemen. Ik noem Viola Holt, Emile Ratelband, Jack Spijkerman.

Niks pot verwijt de ketel, dat was gewoon 'n reactie nadat ik z'n programma had gezien en het programma de waarheid. Naar aanleiding van zn gedrag vind ik 'm 'n walgelijke hamster En z'n commentaar is OOK vaak gericht op mensen die niks tegen of over hem hebben gezegd, en ook vaak onterecht of over zaken die er helemaal niet toe doen. Het uitschelden van Viola Holt als dikke koe, lelijk mens enz, vind ik niet kunnen. Ook niet als Viola Holt zelf zoiets heeft laten horen.

Bovendien zijn de uitlatingen over bekende Nederlanders van hem niet eens grappig in mijn ogen, maar alleen maar grof, wat hooguit een giechelende of ' oooooohh' - achtige reactie kan opwekken. Kortom, kinderachtig en inhoudsloos.

pi_9351582
quote:
Op maandag 24 maart 2003 16:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niks pot verwijt de ketel, dat was gewoon 'n reactie nadat ik z'n programma had gezien en het programma de waarheid. Naar aanleiding van zn gedrag vind ik 'm 'n walgelijke hamster En z'n commentaar is OOK vaak gericht op mensen die niks tegen of over hem hebben gezegd, en ook vaak onterecht of over zaken die er helemaal niet toe doen. Het uitschelden van Viola Holt als dikke koe, lelijk mens enz, vind ik niet kunnen. Ook niet als Viola Holt zelf zoiets heeft laten horen.

Bovendien zijn de uitlatingen over bekende Nederlanders van hem niet eens grappig in mijn ogen, maar alleen maar grof, wat hooguit een giechelende of ' oooooohh' - achtige reactie kan opwekken. Kortom, kinderachtig en inhoudsloos.

Dus voor de goede orde:
Als Robert Viola Holt uitmaakt voor "dikke koe", dan is dat anders als dat jij Robert uitmaakt voor "hamster".

Ik zie echt geen verschil, behalve dat als JIJ zo'n uitspraak doet het dan opeens WEL legitiem is.

Je bent letterlijk een dom rund, Taurus

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_9367756
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:59 schreef R_ON het volgende:

[..]

Dus voor de goede orde:
Als Robert Viola Holt uitmaakt voor "dikke koe", dan is dat anders als dat jij Robert uitmaakt voor "hamster".

Ik zie echt geen verschil, behalve dat als JIJ zo'n uitspraak doet het dan opeens WEL legitiem is.

Je bent letterlijk een dom rund, Taurus

Mja.. Hier ga ik dus niet eens op in verder..
pi_9598857
Was donderdag weer leuk. Al heb ik het eerste gedeelte met Patty gemist.
Jody Anaal werd flink voor lul gezet

Ja Jody bernal is hier, we kennen hem natuurlijk van hits als Que si, Que no en......

pi_9600933
Patty had naar mijn mening iets te veel op...
pi_9602214
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:01 schreef ramses het volgende:
Patty had naar mijn mening iets te veel op...
Vond het ook erg kinderachtig zoals ze de hele tijd José van Luv' zat af te kraken... Volgens mij is Patty al 20+ jaar weg bij Luv' en dan nog zo zitten te zeiken.... Triest hoor
Nee.
pi_9606860
Maar wel 800.000 kijkers.
pi_10011104
Was gister weer leuk met Rasti Rostelli, Bonnie st. Clair en Tom Rhodes.

Leuk stukje van bonnie st. clair's huis.

Eerst laten ze een mooie villa zien met het geluidje van Dallas eronder.

Filmpje stopt Jensen: "O jongens stop verkeerde filmpje, start ff de goede"

Daarna het echte huis (een flat) van bsc gefilmd met een handycam en floddertune eronder

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 25-04-2003 17:51]

vrijdag 25 april 2003 @ 17:45:18 #158
53877 RobRonalds
......<{-_-}>.....
pi_10012105
Ik vind dus op het moment 1 van de toppers op tv, voor de rest is er geen reet op tv of films die je al 100 keer gezien hebt!!!

Jensen ga zo door!!!!!!!^O^

pi_10027063
Hier dus wat caps van de vorige aflevering, waar Rostelli een meisje uit het publiek hypnotiseerd.

[b]Jensen: "Mag ik haar nu hebben?"

zaterdag 26 april 2003 @ 14:08:57 #160
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10027103
Die mooie fotootjes kunnen natuurlijk ook in dit topic: Rasti Rostelli @ Yorin

.

pi_10027171
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die mooie fotootjes kunnen natuurlijk ook in dit topic: Rasti Rostelli @ Yorin

.

Done
pi_10142544
KICK
pi_10322201
Gister was dat ranzige wijf Kim Holland er...zonder slipje
pi_10322396
Was wel weer een colle show. Robert die Jan met een zweepje slaat
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
pi_10323739
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
Gister was dat ranzige wijf Kim Holland er...zonder slipje
Dat was idd wel heel erg. Maar ook dat tweede topje wat ze aan had dan.. Die borsten zien er al vies uit, maar in zoiets helemaal. Echt zo'n 2e rangs hoertje ofzow.
''Going mental on the Wabbu''
pi_10325520
shit gemist... maar jensen rulez!
pi_10461292
haha in de poepsporen van albert verlinden
pi_10612878
Vanavond in Jensen; the weirdo from Belgium, Eddy Wally
Verder Bastiaan Ragas en Fabiënne de Vries
pi_10616631
saddam hoessein te gast nu
pi_10617220
Ik vind dit echt ongeveer het beroerste wat er op tv te vinden is, die lelijke dikke radio kneus die met vervelende goedkope opmerkingen (zoals ik net over hem maak) een 'show' volmaakt, echt typsch voor nederland dat zoiets sneus goed scoort
pi_10617382
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:02 schreef kotsmongool het volgende:
Ik vind dit echt ongeveer het beroerste wat er op tv te vinden is, die lelijke dikke radio kneus die met vervelende goedkope opmerkingen (zoals ik net over hem maak) een 'show' volmaakt, echt typsch voor nederland dat zoiets sneus goed scoort
Volgens mij ben je in de war met Patty's Posse
Jensen heeft gewoon humor,daarom scoort het zo goed!
Luister gewoon eens een keer naar Jensen op Noordzee FM, elke dag van 16:00 tot 19:00
Misschien vind je hem dan niet zo'n kneus meer...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2003 @ 22:12:17 #172
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10617406
zo leuk is ie niet vanavond vind ik.
beetje iedereen de grond in stampen, en nog op de meest zielige punten ook.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 22 mei 2003 @ 22:12:50 #173
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10617417
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:12 schreef Tokus het volgende:
Ik kan de humor van Jensen ook niet inzien
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10617440
quote:
beetje iedereen de grond in stampen..
strax komt eddy wally
pi_10617445
quote:
Dat doet ie bijna altijd maar wel op een grappige manier
Zometeen Eddy Wally, die wordt nog veel harder de grond ingestampt maar het blijft lachwekkend...
pi_10617576
Jensen is gewoon goed, punt uit...
pi_10617791
Die pisnicht heeft gewoon niet in de gaten, dat hij flink in de zeik word genomen.
  donderdag 22 mei 2003 @ 22:32:24 #178
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_10617810
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 21:02 schreef SunChaser het volgende:
echt een kutprogramma
jensen is zo'n misselijke bal

en huuumor dat ie heeft.....

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 22 mei 2003 @ 22:34:31 #179
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_10617854
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:14 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat doet ie bijna altijd maar wel op een grappige manier
Zometeen Eddy Wally, die wordt nog veel harder de grond ingestampt maar het blijft lachwekkend...

tja, gelukkig is humor ook relatief

hoewel ik dit toch echt geen humor kan noemen

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_10618517
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Volgens mij ben je in de war met Patty's Posse
Jensen heeft gewoon humor,daarom scoort het zo goed!
Luister gewoon eens een keer naar Jensen op Noordzee FM, elke dag van 16:00 tot 19:00
Misschien vind je hem dan niet zo'n kneus meer...

Ik heb tijdens mijn stage periode dagelijks de heer jensen aan moetem horen en daar is het feit dat ik em zo'n kneus vind op gebaseerd, die tv show is alleen een bevestiging van wat ik al dacht, ik vind het echt een humorloze loser

Maar smaken verschillen natuurlijk, als je het een leuke show vind moet je er gewoon naar kijken maar neem het mij niet kwalijk als ik tijdens de hele donderdagavond yorin zoveel mogelijk probeer te vermijden.

pi_10618593
Jensen's humor is zo flauw en voorspelbaar het weer leuk wordt. Altijd dezelfde grappen over Sars, Sadam, Patty en Patricia. Je weet van tevoren al precies wat ie gaat zeggen dat maakt het zo leuk

Ik kijk elke week met veel plezier naar zijn show, en hij heeft ook altijd erg leuke gasten.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10619037
Ik vond het een hele leuke aflevering. Jensen heeft nogal een sarcastische manier van humor, en ik vind dat wel leuk. Niet iedereen kan het waarderen, maar ja, smaken verschillen.
Back in business.
pi_10762079
vandaag te gast Jean, Jolink en Cas Jansen
pi_11071677
JENSEN roeleerde met irene van der laar

vooral boulevard immitatie

pi_11073152
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:13 schreef Blaze85 het volgende:
JENSEN roeleerde met irene van der laar

vooral boulevard immitatie

Idd geweldige uitzending.

Jensen was weer lekker grof en die Boulevard imitatie was erg leuk

vrijdag 13 juni 2003 @ 01:12:31 #186
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_11076040
nou, deze week al weer afgehaakt.
vorige week gezien. met joop vd ende, was toch om te janken zo slecht!
tot zijn ellebogen erin bij joop, geen enkele kritische vraag
en toen isa hoes, alleen maar vragen over haar zwager (albert verlinde).

lees het interview deze maand maar met ruud de wild in MAN, hoe hij jensen afbrandt en hem neerzet hoe hij echt is, geweldig!

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_11078396
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen voor de TV als gisteravond. Hans Klok vast op de WC, IQ-Test met Irene.

Trouwens ook op de radio lijkt hij inneens een stuk verbeterd de afgelopen week. Hij is in ieder geval weer ouderwets grof. Zal wel met de luistercijfers te maken hebben, die tegenvallend waren.

vrijdag 13 juni 2003 @ 09:29:52 #188
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11078517
Ik vind hem best wel irritant met die domme radio grappen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11087725
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 01:12 schreef evert het volgende:
nou, deze week al weer afgehaakt.
vorige week gezien. met joop vd ende, was toch om te janken zo slecht!
tot zijn ellebogen erin bij joop, geen enkele kritische vraag
en toen isa hoes, alleen maar vragen over haar zwager (albert verlinde).

lees het interview deze maand maar met ruud de wild in MAN, hoe hij jensen afbrandt en hem neerzet hoe hij echt is, geweldig!

lol hans klok was matig, jaques herb was slechtmaar irene van der laar was meesterlijk heb je zeker niet gezien NOOB
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2003 @ 08:55:14 #190
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_11136198
Ik kijk het nooit meer, ik wacht wel op de compilatie.
  maandag 16 juni 2003 @ 15:16:51 #191
9606 Biglebowski
Flaunt it !
pi_11143829
De humor van Robert Jensen is goedkoop en kinderachtig. Het is ook nog eens humor zonder zelfspot. Hele vervelende, gemakkelijke afzeikhumor. En mischien op schaarse momenten ook best grappig maar uiteindelijk is Jensen een zielige vent. En totaal stijlloos ook, met z'n rare overhemden en broeken van 5 jaar geleden.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_11145718
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:16 schreef Biglebowski het volgende:
De humor van Robert Jensen is goedkoop en kinderachtig. Het is ook nog eens humor zonder zelfspot. Hele vervelende, gemakkelijke afzeikhumor. En mischien op schaarse momenten ook best grappig maar uiteindelijk is Jensen een zielige vent. En totaal stijlloos ook, met z'n rare overhemden en broeken van 5 jaar geleden.
Jensen is nou eenmaal iemand die je of haat of geweldig vind.
pi_11147072
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:16 schreef Biglebowski het volgende:
Idd ja, leuk om te zien is ook hoe hij altijd als ie in het begin voor al die mensen staat zo heel zenuwachtig probeert met zijn overhemd/shirt zij pens goed probeert te verbergen terwijl de helft van zijn opmerkingen over het figuur/gewicht van anderen personen gaat. Ik vind het een grote lozer en dat helemaal vanwege zijn zielige, goedkope gedrag
pi_11403590
Aaaaaaarrrrggghhh!!
Ik heb alle afleveringen van Jensen gezien, maar nou heb ik vandaag (27 juni) de compilatie van voorgaande afleveringen gemist. Wie kan mij hier aan helpen? Tegen vergoeding uiteraard.
Alvast bedankt.
pi_11433986
Jensen & Jan Papparazi. Ik hoop dat ze t zelf leuk vinden als ze t terug zien, maar ik vind t gewoon in en in triest.
Vooraf verzinnen ze eerst met een man of 10 wat (pogingen tot) grappen. Vervolgens stapt die Jensen met zijn bolle snuit in zijn stoel, gaat eerst effe de reet likken van zijn gast en wat die gast dan ook zegt, Jensen gooit er één van zijn vooraf verzonnen 'grappen' in. En wanneer hij dan volledig wordt uitgeluld door zijn gast, dan knippen ze het er toch gewoon uit.
Wat ook zo mooi is aan Jensen, is dat gelach dat ze eronder geplakt hebben. Bij 'Oppassen!' deden ze dat ook, maar daar zat soms nog iets in wat leek op humor.
En dan zal ik mijn nog maar houden over die Jan Papparazi. Die is gewoon te zielig voor woorden.
Kortom; Jensen! rules.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 19:39:17 #196
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_11434088
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:29 schreef BAP het volgende:
Kortom; Jensen! rules.
Eerst zeik je hem (wel terecht overigens ) helemaal af, en vervolgens zeg je dat Jensen! rules

Of is dit een poging tot humor, die bij mij niet helemaal aanslaat?

dinsdag 1 juli 2003 @ 22:00:30 #197
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_11497034
volgens mij is het een poging tot sarcasme
pi_12945899
Straks om 22:00 uur weer een nieuwe aflevering met oa Viola Holt te gast...
pi_12947785
Ellen ten Damme en Di-rect ook te gast, nu dus op Yorin...
pi_12950454
Een slap aftreksel van Jonathan Ross.

Bah, wat slecht.

pi_12950745
Goede opener van het nieuwe seizoen. Je kan zeggen wat je wil over Jensen, maar hij heeft wel het lef om dingen tegen bekende Nederlanders in hun gezicht te zeggen in plaats van achter hun rug om.
pi_12950788
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:29 schreef Opie het volgende:
Goede opener van het nieuwe seizoen. Je kan zeggen wat je wil over Jensen, maar hij heeft wel het lef om dingen tegen bekende Nederlanders in hun gezicht te zeggen in plaats van achter hun rug om.
Een eikel is het.
  Moderator vrijdag 5 september 2003 @ 00:10:58 #203
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12951753
Dit topic sluit ik maar even, aangezien we nu een topic over het nieuwe seizoen hebben.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')