abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59673243
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef LeonH het volgende:

[..]

vooral als je op een verdomde iphone moet wachten

de meeste live-"acts" worden van tevoren al opgenomen. Hebben NC zelf ook al eens gezegd in een interview ergens dat ze er wel behoorlijk wat werk aan hadden om zo'n set klaar te maken. Dat hoor je ook wel aan die edits van Emporium van Venom, Shreek en Crump. Zit je makkelijk een dagje op wil je dat allemaal goed ge-edit hebben.
Niet alleen NC hebben dat gezegd, kan me herinneren dat Showtek voor hun intervieuw van Sensation 2006 ook een flinke tijd in de studio hebben doorgebracht. Live mixen, kost denk de artiest ook wel veel meer tijd als 'even' een setje aan elkaar mixen
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef LeonH het volgende:
Op het podium zelf weet ik ook niet altijd wat ze dan doen. Volgens mij alleen wat effecten etc toevoegen. Heb af en toe zo'n idee dat ze vaker alleen maar op play drukken en wat interessant met die muis klikken ofzo
Had tijdens Pavo & Zany ook een beetje zitten kijken vanaf boven wat ze nu eigenlijk allemaal doen met die macbookjes van ze, maar ik kon eigenlijk maar weinig ontdekken. Laten we zeggen, echt arbeidsintensief waren ze niet bezig . Maar goed, ik kan er zelf geen zak van dus ik zal verder netjes mijn mond houden
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:42:47 #177
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_59673659
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:41 schreef voidmage het volgende:
wat loopt iedereen hier te zeuren over commerciele feestjes?

wat is een commercieel feest? of eigenlijk wat is niet een commercieel feest (Illegale krakers?)

q-base in-qontrol niet.. defqon qlimax wel, het is allemaal commercieel de een wat minder dan de andere. volgens mij is er nog nooit een niet commercieel feest genoemd in dit hardstyle topic. want men zou het niet organiseren als er geen geld aan te verdienen valt (dat is toch waar commercie over gaat). zelf gratis feestjes zoals dance tour en free festival zijn commercieel.

dat WIJ het ene feest minder commercieel vinden dan het andere is omdat er het nog niet populair genoeg is om bijvoorbeeld naar het buitenland te exporteren, geloof mij maar als q-base - in qontrol in 2-3 dagen uitverkocht zijn, jaar op jaar zal je ze ook in het buitenland vinden.

mensen ga gewoon naar een feest en ga feesten daar draait het immers om

ik heb defqon dit jaar geen kutsfeer gezien mensen gingen uit hun dak. ik heb op feestjes die hier als "niet commercieel" bestempeld zijn mensen minder uit hun dak zien gaan. het draait er allemaal om hoe je het feest zelf meemaakt, (en op het juiste moment op de juiste plek te zijn )

just my 3 cents
misschien is commercieel idd niet het goede woord maar het is gewoon een feit dat 9 van de 10 keer de sfeer op de " dagjespubliek" feesten minder is dan op feesten waar meer liefhebbers komen. Overigens gebeurt het ook op hardcore feesten (MOH) waar je een heel ander publiek ziet dan een aantal jaar geleden. Het verschil in mijn ogen is gewoon dat de liefhebbers gewoon los gaan en genieten. Maken zich niet druk om beetje regen, vieze schoenen, slecht eten of een duwtje tijdens het stampen. Die maken zich hoogstens druk om het geluid, de sfeer etc. Ze komen namelijk in eerste plaatst voor de muziek. Terwijl ik het idee heb dat het andere soort publiek wat op bepaalde feesten veel meer voorkomt niet in eerste instantie voor de muziek komen..

Nja het zou handig zijn om voor het verschil -dat veel mensen min of meer bedoelen- tussen de feesten een woord voor te hebben maar ik weet er zo geen De muziek wordt gewoon toegankelijker voor een brede publiek en zelf vind ik dat wel jammer maar daardoor kies gewoon voor andere feesten dan dat ik een paar jaar geleden zou doen Voorderest heb je gewoon gelijk dat Q-base, inQontrol (en ik denk misschien ook nog wel Decibel) na een paar succesvolle jaren ook uitgebuit gaan worden en een breder publiek zal gaan komen. Maargoed dan zoeken we wel weer andere feesten

Maargoed wat ik eigenlijk wou vragen: Seth gaat er nog wat gebeuren met het twisted anthem?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_59674889
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:42 schreef NLS04 het volgende:
Het verschil in mijn ogen is gewoon dat de liefhebbers gewoon los gaan en genieten. Maken zich niet druk om beetje regen, vieze schoenen, slecht eten of een duwtje tijdens het stampen. Die maken zich hoogstens druk om het geluid, de sfeer etc. Ze komen namelijk in eerste plaatst voor de muziek.
regen heb je poncho's of tenten voor schoenen kun je poetsen FeBo is geen slecht eten en als je goed losgaat voel je een duwtje niet of je doet net alsof je niks gevoeld hebt

het enige waar ik me inderdaad druk bij maak tijdens/na een feest is de muziek, de sfeer en het geluid; voor de rest zul je mij niet horen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:59:57 #179
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:04:09 #180
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_59675834
...and you know this, man!
Wat je vindt, ...
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:25:38 #181
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59676396
Goed nieuws trouwens
quote:
Koop je ticket van Ticketonline nu ook bij Free Record Shop!

Ticketonline & Free Record Shop
Ticketonline heeft er een verkoopkanaal bij. Kocht je eerst de tickets voor de beste feesten altijd via www.ticketonline.nl of Ticketonline's bekende nummer 0900.3006000 (45cpm), vanaf nu kan je óók terecht in de ruim 180 filialen van Free Record Shop. Tot voor kort kon je hier terecht voor je Ticketbox tickets, maar deze partij stopt eind juni met de ticketverkoop. Free Record Shop en Ticketonline hebben daarom de handen ineen geslagen, waardoor jij als dance-liefhebber in de winkel tickets kan blijven kopen.

Win een VIP-trip naar Ibiza!
En koop je in de aankomende maand een Ticketonline ticket bij Free Record Shop dan maak je ook nog eens kans op een VIP-trip naar Ibiza! Lees meer over deze actie op www.ticketonline.nl

Ticketonline & Dance Agenda
Ticketonline is hoofdsponsor geworden van de Dance Agenda. Morgen verschijnt de eerste blauwe versie van deze gratis Dance Agenda in pocketformaat. De Dance Agenda wordt landelijk verspreid via Free Record Shop, Postkantoren, GWK-Travelex stationskantoren en de grotere VVV-kantoren.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:29:06 #182
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_59676497
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:25 schreef JortK het volgende:
Goed nieuws trouwens
[..]
Wat is het goede nieuws? Dat het nu ticketonline heet in plaats van ticketbox?
"Nieuws" is trouwens ook relatief... was al een hele tijd bekend dat ticketonline ticketbox zou overnemen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_59676577
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:29 schreef mstx het volgende:

[..]

"Nieuws" is trouwens ook relatief... was al een hele tijd bekend dat ticketonline ticketbox zou overnemen.
en dan sta je straks bij de FRS een kaartje te kopen, is het systeem overbelast (Ticketonline-stijl)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:32:57 #184
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59676611
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:29 schreef mstx het volgende:

[..]

Goede nieuws is dat je niet meer als een debiel op internet te hoeft gaan hopen op een kaartje, maar gewoon in de ochtend vroeg naar de FRS kan
pi_59676691
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:32 schreef JortK het volgende:

[..]

Goede nieuws is dat je niet meer als een debiel op internet te hoeft gaan hopen op een kaartje, maar gewoon in de ochtend vroeg naar de FRS kan
zie post hierboven

en ik doe voortaan gewoon via telefoon, stukken beter bevallen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:49:34 #186
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_59677060
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:32 schreef JortK het volgende:

[..]

Die machines waar ze de kaartjes mee uitprinten moeten het alsnog via internet aanvragen/registreren enz dus die zullen ook wel overbelast raken.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:51:08 #187
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59677089
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:49 schreef mstx het volgende:

[..]

Die machines waar ze de kaartjes mee uitprinten moeten het alsnog via internet aanvragen/registreren enz dus die zullen ook wel overbelast raken.
Weet je wat, we gaan het zien
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:53:27 #188
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_59677160
quote:
Beste Bert,

Jij hebt onlangs één of meerdere ticket(s) voor Defqon.1 gekocht via Ticketonline.nl en daarom ontvang je 3 tunes* van Q-dance Music Store cadeau!
Woohoo
👾
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:55:19 #189
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_59677213
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef mstx het volgende:

[..]

Woohoo
Kun je nog niet eens een complete vinyl voor downloaden
pi_59677235
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:49 schreef mstx het volgende:

[..]

daarom ook, maakt weinig uit

gelukkig heb ik het rechtstreekse nummer, zodat ik niet naar een duurder 0900-nummer hoef te bellen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:14:41 #191
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_59682147
ja en als ze kaartjes gaan verkopen op zaterdagen vanaf 18.00 ben je dus weer hartstikke mooi genaaid.... Dus eerst zien....
Vind het trouwens ook wat meer hebben om voor een winkel te staan/hangen/zitten om kaartjes te kunnen bemachtigen. Bij U2 destijds was dat mega gezellig. En qua uitval van de systemen was er helemaal niks voor zover ik me kan herinneren. Echt zeldzaam dat zoiets in een winkel gebeurt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_59682165
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

daarom ook, maakt weinig uit

gelukkig heb ik het rechtstreekse nummer, zodat ik niet naar een duurder 0900-nummer hoef te bellen
volgens mij is het zelfs zo dat die telefonische-medewerkers van ticketonline ook gebruik (moeten) maken van dezelfde database(verbinding) en dus dezelfde foutmelding krijgen als wanneer je via i'net bestelt
pi_59682220
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

volgens mij is het zelfs zo dat die telefonische-medewerkers van ticketonline ook gebruik (moeten) maken van dezelfde database(verbinding) en dus dezelfde foutmelding krijgen als wanneer je via i'net bestelt
heb daar niks van gemerkt met bestellen van DefQon.1 kaartjes. site lag vanaf half 12 plat, heeft zo'n beetje de hele middag geduurd, maar toen ik na 5 minuten met de telefoon iemand aan de lijn had was het ook binnen een paar minuten gebeurd; 8 kaartjes besteld
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_59682988
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:14 schreef LeonH het volgende:
ja en als ze kaartjes gaan verkopen op zaterdagen vanaf 18.00 ben je dus weer hartstikke mooi genaaid.... Dus eerst zien....
Vind het trouwens ook wat meer hebben om voor een winkel te staan/hangen/zitten om kaartjes te kunnen bemachtigen. Bij U2 destijds was dat mega gezellig. En qua uitval van de systemen was er helemaal niks voor zover ik me kan herinneren. Echt zeldzaam dat zoiets in een winkel gebeurt
Zie ze er wel voor aan dat die software/web frontend van van de FRS straks gebruikt maakt van dezelfde server(s) als de website en er gewoon keihard uitligt bij extreme drukte (DefQon etc..)

Vooruitgang... mwa vast niet.
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:06:57 #195
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_59683269
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:55 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zie ze er wel voor aan dat die software/web frontend van van de FRS straks gebruikt maakt van dezelfde server(s) als de website en er gewoon keihard uitligt bij extreme drukte (DefQon etc..)
Lijkt me nogal logisch... je moet toch op een centrale plek het aantal beschikbare/verkochte kaartjes registreren.
👾
pi_59683373
Dat wel. Maar als ze het goed aanpakken is die database onafhankelijk van de website.
  donderdag 26 juni 2008 @ 07:46:17 #197
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_59696418
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:42 schreef NLS04 het volgende:

[..]

misschien is commercieel idd niet het goede woord maar het is gewoon een feit dat 9 van de 10 keer de sfeer op de " dagjespubliek" feesten minder is dan op feesten waar meer liefhebbers komen. Overigens gebeurt het ook op hardcore feesten (MOH) waar je een heel ander publiek ziet dan een aantal jaar geleden. Het verschil in mijn ogen is gewoon dat de liefhebbers gewoon los gaan en genieten. Maken zich niet druk om beetje regen, vieze schoenen, slecht eten of een duwtje tijdens het stampen. Die maken zich hoogstens druk om het geluid, de sfeer etc. Ze komen namelijk in eerste plaatst voor de muziek. Terwijl ik het idee heb dat het andere soort publiek wat op bepaalde feesten veel meer voorkomt niet in eerste instantie voor de muziek komen..

Nja het zou handig zijn om voor het verschil -dat veel mensen min of meer bedoelen- tussen de feesten een woord voor te hebben maar ik weet er zo geen De muziek wordt gewoon toegankelijker voor een brede publiek en zelf vind ik dat wel jammer maar daardoor kies gewoon voor andere feesten dan dat ik een paar jaar geleden zou doen Voorderest heb je gewoon gelijk dat Q-base, inQontrol (en ik denk misschien ook nog wel Decibel) na een paar succesvolle jaren ook uitgebuit gaan worden en een breder publiek zal gaan komen. Maargoed dan zoeken we wel weer andere feesten

Maargoed wat ik eigenlijk wou vragen: Seth gaat er nog wat gebeuren met het twisted anthem?

precies het gaat om de muziek en het feesten en niet de rest (okay dikke lasershow ook)

trouwens wanneer komt er weer zo een geil mixje van je uit?
Carpe Diem!
pi_59696697
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Dat wel. Maar als ze het goed aanpakken is die database onafhankelijk van de website.
jij bent hun hoop in bange dagen wanneer ga je bellen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_59700025
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:11 schreef 16meter het volgende:
Begint een beetje een DIG forumpje te worden ipv MUZ
Maar goed, ben het wel met je eens hoor

Ben trouwens via Last.FM nu eens wat HS aan het luisteren, heerlijk al die oude klappers die weer voorbij komen !!!

Vandaag miss maar weer eens kijken of ik via ableton een soort van live-set idee in elkaar kan zetten. Heb weer een hoop inspiratie voor een nieuwe CD
Partyagenda;
Outdated....
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:37 #200
175985 Silaz
drie bier
pi_59703311
Dat vocal stukje van Cold Rocking
Lijkt me zwaar vet om daar mee te maken.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')