zou me verbazen als hier geen Scantraxx-stijl vertraging bij komtquote:Op maandag 23 juni 2008 08:54 schreef Digiwave het volgende:
Frontliner - Spacer / Warphole
Release datum: 23 juni 2008
art. nr. : SCSP 018
A1. Frontliner - Spacer
B1. Frontliner - Warphole
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Special
YES SPACER![]()
inderdaad, 60 euro voor zo'n line-up is mij (en vele anderen) teveel van het goede, ook als je kijkt wat je voor een tientje minder op bijvoorbeeld DefQon.1 hebt!! megamix is ook elk jaar hetzelfde, een CD die een uur draaitquote:Op maandag 23 juni 2008 14:11 schreef mstx het volgende:
Black vind ik te duur voor wat je er voor terug krijgt. En dan heb je nog die onzin zoals de megamix (elk jaar hetzelfde), Mr Puta, Rob Gee en Lange Frans.
Dat vond ik juist erg gaafquote:Op maandag 23 juni 2008 14:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat ik ook minder aan de ArenA vind is dat je de nacht voorbij ziet gaan/zon op ziet komen.
Dat + het feit dat de booth in het midden staat is idd het enige wat mij ook leuk lijkt aan black. Maar zoals velen hier al zeggen. Sensation ( ook al mag het zo blijkbaar dus niet meer hetenquote:
OP q-base 2006 toen de zon door de dj booth scheen bij de main. Echt te vet. heb ik vette foto's vanquote:
daar zat toch alweer vertraging in?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef NLS04 het volgende:
Is de P1 cd trouwens vandaag nou wel of niet gereleased??
Zal dan denk ik diep-vooraan in de Tent of Hangar staan losgaanquote:Op maandag 23 juni 2008 14:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OP q-base 2006 toen de zon door de dj booth scheen bij de main. Echt te vet. heb ik vette foto's van![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:38 schreef NLS04 het volgende:
Is de P1 cd trouwens vandaag nou wel of niet gereleased??
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef mstx het volgende:
Headhunterz & Wildstylez pres. Project 1 - The Album
http://www.freaky.nl/cms/(...)52dThe%2520Album.htm
Release datum : donderdag 3 juli 2008
Van uitstel komt afstel... steek die CD maar in je reet ScantraxxCloud Dance.![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zullen ze hem volgende week wel nog verder opschuiven.
Je zou bijna denken dat Dov en vriendjes uit brabant komen!! Waar een 'Bergs kwartietje' een hele avond kan duren *Smilie met bierglas in zijn hand*quote:
Hij is urrrrrrquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nooooh prophet je 1 a2 dagen zijn allaaaaaaaaaaaang voorbij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |