abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59510327
strontlucht komt uit het toilet..,vervolgens zie je iemand die uit het toilet komt en even kort z'n handen onder de kraan doet zonder zeep te gebruiken.

pi_59510417
Handenwassen is overrated.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:42:08 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59510465
ts heeft smetvrees
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_59510491
Ik was mijn handen niet eens .
pi_59510494
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zit niet de resten met mijn nagel weg te krabben. Ik gebruik daar wc papier voor. En altijd voldoende zodat het niet door scheurt. Mocht dat wel gebeuren, gaat er wel zeep op.
pi_59510498
Ik heb geeneens zeep.
Ik was mn handen altijd gewoon met Dreft afwasmiddels, want dat staat toch op het aanrecht.

Ik schijt overigens niet in de wasbak, maar gewoon op de WC
pi_59510506
Weet je wat ook leuk is, iedereen die uit de plee komt heeft voor het handen wassen de deur aangeraakt jij die straks ook moet aanraken om weer naar binnen te gaan...
So we just called him Fred too
pi_59510534
Vrees dat papier zoiezo ook niet het beste middel is tegen strond afvegen..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_59510544
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:43 schreef Cothen het volgende:
Weet je wat ook leuk is, iedereen die uit de plee komt heeft voor het handen wassen de deur aangeraakt jij die straks ook moet aanraken om weer naar binnen te gaan...
Een deur heeft twee kanten?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59510746
De dames van de receptie maken dat ook vaak mee.
Ze horen precies wanneer er iemand op het toilet zit (en hoe lang het duurt) en of mensen dan hun handen wassen.... meestal gebeurd dat niet maar voordat ze de deur uitlopen graaien ze nog wel even in de snoeppot die op de balie staat

Klacht: Er worden heel veel snoepjes weggegooit op mn werk
pi_59510779
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Ze horen precies wanneer er iemand op het toilet zit (en hoe lang het duurt) en of mensen dan hun handen wassen.... meestal gebeurd dat niet maar voordat ze de deur uitlopen graaien ze nog wel even in de snoeppot die op de balie staat

Ik zie een nieuwe regel bij jullie komen. Handen wassen na het poepen, anders niet snoepen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:56:27 #12
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59510840
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef -moppie- het volgende:

Kun je je voorstellen waarom ik nooit meer een pinda zou eten in een barretje, al krijg ik er een gratis consumptie bij.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59510884
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen waarom ik nooit meer een pinda zou eten in een barretje, al krijg ik er een gratis consumptie bij.
Ja, das eigelijk hetzelfde.
Doe ik vanaf vandaag dus ook nooit meer
pi_59510914
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef daftme het volgende:
Een deur heeft twee kanten?
Je doet een deur toch ook dicht als je er uitloopt, dan raak je doorgaans beide kanten aan.
So we just called him Fred too
pi_59510929
Of mensen hun handen wassen met zeep of alleen met water zal me in die zin eigenlijk aan mijn reet roesten.
Maar mensen die een partij gaan schijten of zeiken en dan de handen _niet_ wassen. Die zijn ranzig.

Die registreer ik ook zodat ik weet dat ik mijn klauwen moet wassen als ik een specifiek individu zijn hand schud.
pi_59510939
Krijg je tenminste een beetje weerstand van.
pi_59511047
Overigens krijg je door het wassen met zeep juist meer bacterien op je handen dan wanneer je met alleen water wast, en dat zuig ik niet uit mijn duim.
pi_59511128
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:04 schreef pmdomela het volgende:
Overigens krijg je door het wassen met zeep juist meer bacterien op je handen dan wanneer je met alleen water wast, en dat zuig ik niet uit mijn duim.
Bronnetje?
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:08:25 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59511141
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:58 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ja, das eigelijk hetzelfde.
Doe ik vanaf vandaag dus ook nooit meer
Ik ben er al een tijdje mee gestopt, toen ik mij realiseerde dat wat je net aangaf, over die snoeppot.
Bij mij was niet de reden, het toilet, in eerste instantie, maar het feit dat de collega's die ziek waren en liepen te hoesten en te proesten, vaak netjes met de hand voor de mond, ook in de pot met engelse drop zaten te graaien.

Ik zal gisteren nog in de tram en besefte ook dat alles wat je aanraakt, stikt van de vieze bacterien.

Dit onderwerp spreekt mij erg aan omdat ik snel vies wordt van dit soort dingen.
Ik ben helemaal geen type dat de hele dag schoonmaakt enzo, integendeel, ik moet er echt tijd voor maken, maar heb moeite met viezigheid dat in mijn mond/gezicht terecht kan komen.

Wel probeer ik er toch niet al teveel bij stil te staan, want anders heb je geen leven meer, maar zo nu en dan denk ik daar wel aan.

Oja, nog zo'n mooie.
Jouw collega's die jouw toetsenbord soms gebruiken of daar waar je een toetsenbord gebruikt dat er staat voor algemeen gebruik. Ik heb mijn collega in zijn neus zien peuteren, nou daar moet je dan ook niet aan denken als je even zijn compu gebruikt om iets op te zoeken.

De telefoon, ook leuk, iedereen hangt met de mond tegen het inspreekgedeelte van de telefoon aan.

hehe... it;s a jungle out there....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:10:00 #20
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59511191
Ik snoep niet uit de publieke snoeppot idd, maar sinds ik in een warenhuis met eten heb gewerkt (bakker) raak ik de band van de roltrap ook niet meer aan.
pi_59511221
Thunderbitch, je kunt je ook TE druk maken he

Weerstand bouw je alleen maar op door in aanraking te komen met viezigheid. En er zijn een hele lading ziektes die niet met medicijnen te verslaan zijn, dat kan alleen het lichaam zelf doen. Maar dan moet het lichaam wel de kans krijgen om anti-lichamen te maken.

Nou zeg ik niet dat je dagelijks eens even flink de stront moet gaan rond rollen, maar huiverig alle plekken waar je eventueel met bacteriën in aanraken zou kunnen komen (I know... ) uit de weg gaan, is ook niet goed.
pi_59511308
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Thunderbitch, je kunt je ook TE druk maken he

Weerstand bouw je alleen maar op door in aanraking te komen met viezigheid. En er zijn een hele lading ziektes die niet met medicijnen te verslaan zijn, dat kan alleen het lichaam zelf doen. Maar dan moet het lichaam wel de kans krijgen om anti-lichamen te maken.

Nou zeg ik niet dat je dagelijks eens even flink de stront moet gaan rond rollen, maar huiverig alle plekken waar je eventueel met bacteriën in aanraken zou kunnen komen (I know... ) uit de weg gaan, is ook niet goed.
Ik wou net zeggen, je hebt genoeg contact met allerlei meuk als je bijvoorbeeld niet me de auto gaat.
pi_59511474
daarom nooit die gratis snoepjes op toonbank aanraken of de pindas in bar of waar dan ook.

ja k heb smetvrees. eet bijna nergens behalve thuis
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59511578
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
daarom nooit die gratis snoepjes op toonbank aanraken of de pindas in bar of waar dan ook.

ja k heb smetvrees. eet bijna nergens behalve thuis
Goed voor de lijn
pi_59511616
Bacterieën.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')