Een deur heeft twee kanten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:43 schreef Cothen het volgende:
Weet je wat ook leuk is, iedereen die uit de plee komt heeft voor het handen wassen de deur aangeraakt jij die straks ook moet aanraken om weer naar binnen te gaan...
Ik zie een nieuwe regel bij jullie komen. Handen wassen na het poepen, anders niet snoepen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef -moppie- het volgende:
De dames van de receptie maken dat ook vaak mee.
Ze horen precies wanneer er iemand op het toilet zit (en hoe lang het duurt) en of mensen dan hun handen wassen.... meestal gebeurd dat niet maar voordat ze de deur uitlopen graaien ze nog wel even in de snoeppot die op de balie staat![]()
Klacht: Er worden heel veel snoepjes weggegooit op mn werk
Kun je je voorstellen waarom ik nooit meer een pinda zou eten in een barretje, al krijg ik er een gratis consumptie bij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:52 schreef -moppie- het volgende:
De dames van de receptie maken dat ook vaak mee.
Ze horen precies wanneer er iemand op het toilet zit (en hoe lang het duurt) en of mensen dan hun handen wassen.... meestal gebeurd dat niet maar voordat ze de deur uitlopen graaien ze nog wel even in de snoeppot die op de balie staat![]()
Klacht: Er worden heel veel snoepjes weggegooit op mn werk
Ja, das eigelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen waarom ik nooit meer een pinda zou eten in een barretje, al krijg ik er een gratis consumptie bij.
Je doet een deur toch ook dicht als je er uitloopt, dan raak je doorgaans beide kanten aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:44 schreef daftme het volgende:
Een deur heeft twee kanten?
Bronnetje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:04 schreef pmdomela het volgende:
Overigens krijg je door het wassen met zeep juist meer bacterien op je handen dan wanneer je met alleen water wast, en dat zuig ik niet uit mijn duim.
Ik ben er al een tijdje mee gestopt, toen ik mij realiseerde dat wat je net aangaf, over die snoeppot.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, das eigelijk hetzelfde.
Doe ik vanaf vandaag dus ook nooit meer
Ik wou net zeggen, je hebt genoeg contact met allerlei meuk als je bijvoorbeeld niet me de auto gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Thunderbitch, je kunt je ook TE druk maken he
Weerstand bouw je alleen maar op door in aanraking te komen met viezigheid. En er zijn een hele lading ziektes die niet met medicijnen te verslaan zijn, dat kan alleen het lichaam zelf doen. Maar dan moet het lichaam wel de kans krijgen om anti-lichamen te maken.
Nou zeg ik niet dat je dagelijks eens even flink de stront moet gaan rond rollen, maar huiverig alle plekken waar je eventueel met bacteriën in aanraken zou kunnen komen (I know...) uit de weg gaan, is ook niet goed.
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
daarom nooit die gratis snoepjes op toonbank aanraken of de pindas in bar of waar dan ook.
ja k heb smetvrees. eet bijna nergens behalve thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |