Al vanaf jongs af aan ben ik eraan gewend dat men van alles naar mijn hoofd gooit. Bakstenen, fruit, tomaten, paraplu's, aambeelden, etc., je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het al een (geheel onvrijwillig) gekpot

Omdat ik door deze trauma's in een soort van isolement ben terechtgekomen, ga ik mij hier behoorlijk door vervelen. Deze verveling leidde uiteindelijk tot zware depressies. Om de verveling tegen te gaan (en zo uiteindelijk ook de depressies), besloot ik vrijwilligerswerk te gaan doen.
Toevallig bleek het AD het goede initiatief te hebben genomen om Nederland wat meer met sport in aanraking te laten komen. Ze waren zelfs bereid om gratis kranten uit te delen, om alle mooie aspecten van allerlei soorten sport te laten zien

.
Gratis nog wel, een heel mooi initiatief! Tevens sprak mij dit een stuk meer aan dan bijvoorbeeld collecteren, handtekeningen verzamelen etc

Aantal gesprekken gehad, ook het AD was enthousiast over mij.
En wat denk je?
Sta ik gisteren in de stad bij zo'n parkeergarage he, bied ik een jongeman (de eerste van die dag!) een gratis krant (AD Sportwereld) aan, staat hij heel beteuterd naar die krant te kijken terwijl hij stamelend "Dat is toch geen echte krant" uitspreekt.

Vervolgens liep hij helemaal rood aan, smeet hij die krant tegen m'n hoofd, en liep weer terug te parkeergarage in.
Wat moet ik nou, mensen blijven dingen naar m'n hoofd gooien, wat ik ook doe

Nou moet ik m'n psychiater weer bellen

Klacht1: Ik mag niet meer klagen van m'n psychiater

Klacht2: Ik wil het wel