Jawel, Brian moet je dan gewoon boeken voor een "seminar" over zelfbeheersing. Mag-ie dat meteen in de praktijk gaan brengen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet Brain dat ook en betekent dat ook dat we hem (en Kenneth en Netty) geen uurtje kunnen uitlachen
Oeh, is trouwens wel een aanrader voor een studentje om daar een of ander forum over te houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, Brian moet je dan gewoon boeken voor een "seminar" over zelfbeheersing. Mag-ie dat meteen in de praktijk gaan brengen.
Brian als semi-narquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, Brian moet je dan gewoon boeken voor een "seminar" over zelfbeheersing. Mag-ie dat meteen in de praktijk gaan brengen.
En jij denkt dat wij dat niet weten, wij weten alles. En dat gratis optreden doet me denken aan je adviezen aan José, niks gratis, altijd dokken .quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Huubdgk het volgende:
ik weiger niet veel dingen, maar heb geen zin om rare dingen te gaan doen, dus ik ga niet zingen in een parenclub, dj draaien daarentegen welsoms krijg je ook hele rare aanvragen voor dingen en dan willen ze dat je dat gratis doet,
als je er goed voor betaald doe ik eigenlijk bijna alles, maar ja ben nou eenmaal een hoer, maar dat wisten jullie
Groot gelijk, pakken wat je pakken kan (qua geld dan hèquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Huubdgk het volgende:
ik weiger niet veel dingen, maar heb geen zin om rare dingen te gaan doen, dus ik ga niet zingen in een parenclub, dj draaien daarentegen welsoms krijg je ook hele rare aanvragen voor dingen en dan willen ze dat je dat gratis doet,
als je er goed voor betaald doe ik eigenlijk bijna alles, maar ja ben nou eenmaal een hoer, maar dat wisten jullie
Volgens mij had Claire ergens geschreven dat ze een Golfje had gekochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hupie Heffner, wat voor kar heb je Claire laten kopen?
Je kan je haar niet fohnen met een tangquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire is, net als Amanda vaak deed, d'r haar weer eens aan het föhnen, dat "heethoofd"
Als ze in de VS had gewoond had ze een mega claim kunnen indienen.......geen goede handleidingquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als kapster snapt ze er ook maar weinig van he
Is Huub nu ook al moderator geworden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Zeg Huub, waarom accepteer je dat er laatdunkend gesproken wordt over de andere ex-miljonairs?
Dat zal het zijn.........quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:32 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat Huub Jaap en Claire allang aan de spareribs zitten.
Dat klopt wel, lees maar.......quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Huub nu ook al moderator geworden?
Damn, die ster is echt rijzende op FOK!.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef Huubdgk het volgende:
Als je er goed voor betaald doe ik eigenlijk bijna alles, maar ja ben nou eenmaal een hoer, maar dat wisten jullie
Waar een mens zich al niet druk om kan maken!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Zeg Huub, waarom "accepteer" je dat er laatdunkend gesproken wordt over de andere ex-miljonairs?
Het moet ook niet gekker worden met de arrogante joch hequote:Op donderdag 19 juni 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Hele dag gewacht op Huub?
En nou is hij uit eten met Claire en Jaap?
Nog 10 weken en 73 topics #commotie om Huub ?
Maar we missen nog een oordeel van Claire en een oordeel in de categoriequote:Op donderdag 19 juni 2008 17:49 schreef petraa het volgende:
Huub heeft gisteren al gezegd dat hij de mooiste als ava had genomen!
Dus Huub is zelfs verantwoordelijk voor het laatdunkende praten over zijn mede-miljo"s? Hij heeft van veel dingen de schuld gekregen, maar dit spant toch wel de kroonquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Zeg Huub, waarom "accepteer" je dat er laatdunkend gesproken wordt over de andere ex-miljonairs?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus Huub is zelfs verantwoordelijk voor het laatdunkende praten over zijn mede-miljo"s? Hij heeft van veel dingen de schuld gekregen, maar dit spant toch wel de kroon
ik vind die van beequeen wel mooi.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Die van Mazaru voor Huub vind ik de beste!
Alleen de naam ontbreekt.
dus nu moet Huub zich ook al verantwoorden voor wat anderen over ex-miljonairs schrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Deze stellling 10x herhalen, dat schiet pas echt opquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
dus nu moet Huub zich ook al verantwoorden voor wat anderen over ex-miljonairs schrijven
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef APK het volgende:
[..]
Als 'ie een lang lulverhaal wil lezen kan hij beter een boek van ABC tm F van der Heijden kopen.
Ik heb het verbeterdquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:55 schreef sunny16947 het volgende:
Het is Urbi et Orbi. Oppassen anders voelen hele stammen zich weer op de p...k getrapt.
En wat is je punt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw beroep staan, dat het iets hoogs is.
De enige echte Pipo is helaas niet meer onder ons.
Getrouwd hoelang nog? , Ja, als we alles van te voren al wisten ?
Ik voel de adem van Jaap en Huub in dit topic.![]()
Die zijn nog aan het uitbuiken in de spareribstentquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Huupie waar blijft je antwoord?!
oi, gek wief.....quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
Deel XI is in de maak..... ik pik hele lappen tekst van Oudfruit, want das gewoon lekker makkeluk
Dees, lekkere dronken sloerie van me. Wil jij even in die OP zetten dat beige niet is toegestaan en dat het ook geen sc is om het topic lekker overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
Deel XI is in de maak..... ik pik hele lappen tekst van Oudfruit, want das gewoon lekker makkeluk
mooie gifjes Mazaruquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:46 schreef mazaru het volgende:
ff een paar gifjes om heimwee te krijgen
Even de amandelen van Del checken:
[ afbeelding ]
Onze heilige Brianus met Orbi het Orbi Urbi et Orbi
[ afbeelding ]
Dennis die eindelijk eens knalt, zij het op het moment dat die weg moet
[ afbeelding ]
Jumping Jack Huub
[ afbeelding ]
Jaap in een romantische bui. had maar ja gezegd Huub![]()
[ afbeelding ]
En Lieke met haar beste vriendinnen
[ afbeelding ]
tuurlijk meis... ga het er met koeieletters in loeienquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dees, lekkere dronken sloerie van me. Wil jij even in die OP zetten dat beige niet is toegestaan en dat het ook geen sc is om het topic lekker overzichtelijk te houden.
Mijn dank is enorm, groots en voelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |