quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:24 schreef FleshWound het volgende:
Er werd om roodharige mannen gevraagd?
hup, studeren jijquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gavin, de replacement collega van Rachel in Friends![]()
![]()
![]()
Ja, de 'rustige, zelfverzekerde knappe collega met altijd een weerwoord' speelt hij van Rachel, ik kan me wel voorstellen dat je dat geil vindt ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:25 schreef Tezz het volgende:
Steer, Gavin is zooooooo geil in de serie!!!!! Maar ik ben eigenlijk Dermot-fan geworden door die film die hij speelde met dat mens van Will&Grace. Ik kan niet eens meer op de naam van de film komen, zo kwijlerig werd ik van Dermot!
Je kunt ook celibaat zijn zonder voornemen hoor. Kijk maar naar mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms heh, heel soms, baal ik stiekem van mijn celibate voornemen. Dat nu al een maand goed gaat overigens.
Gaat ook vaak om de rol die ze spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:25 schreef Tezz het volgende:
Steer, Gavin is zooooooo geil in de serie!!!!! Maar ik ben eigenlijk Dermot-fan geworden door die film die hij speelde met dat mens van Will&Grace. Ik kan niet eens meer op de naam van de film komen, zo kwijlerig werd ik van Dermot!
Goede beurt is gezond op z'n tijd...quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Soms heh, heel soms, baal ik stiekem van mijn celibate voornemen. Dat nu al een maand goed gaat overigens.
Nou, geef mij Hugh maar dan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gaat ook vaak om de rol die ze spelen.![]()
Darcy...
als het aan mij had gelegen had ik m'n voornemen al gebroken. Gelukkig bestaan er nog echte gentemens!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
4 maanden promiscue leven en tot de conclusie komen dat ik me daar niet beter door ga voelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goede beurt is gezond op z'n tijd...
Vanwaar deze keus?
Nee, ik bedoel in Pride & Prejudice...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
4 maanden promiscue leven en tot de conclusie komen dat ik me daar niet beter door ga voelen
Oh, ja...met zoveel seks zat er geen 1 goede tussen?quote:
Plus slechte seks
Inderdaad. Net als hysterisch hoog giechelende mannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gniffelende mannen zijn niet geil.
Ach, je kunt er altijd wel weer een paar in KPD vinden die gewillig zijn als je jeuk krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Er is vast ook wel een tussenweg, maar nu ik even rust heb, vind ik dit ook wel fijn. Wie weet, na Londen, ga ik weer 'op zoek' ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar er is toch ook zoiets als een tussenweg?
[..]
Oh, ja...met zoveel seks zat er geen 1 goede tussen?
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als hysterisch hoog giechelende mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |