de media doet net alsof het perfect was (bijv. hier) maar we konden zien dat het niet zo was. beetje jammer idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin, in de herhaling is overduidelijk en zonder enige twijfel te zien dat Moutinho zijn knie verdraaide omdat zijn enkel (en zijn schoen) vast bleven zitten in het zeiknatte en veel te zachte veld.
En mensen wisselen qua noppen omdat het veld dan dus niet goed beloopbaar/bespeelbaar is.
Dus NEE, het veld was niet uitermate goed bespeelbaar, ik durf zelfs te zeggen dat het veld bijna slechter is dan het veld in de Arena.
Tja, zelfs sjimz trapt erin. Erg jammer idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de media doet net alsof het perfect was (bijv. hier) maar we konden zien dat het niet zo was. beetje jammer idd.
Die verdraaide knie was een aanname van de verslaggever, hij kreeg mi gewoon noppen in zijn scheenbeen en liep later dan ook gewoon het veld weer in...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat gisteren die Moutinho zijn knie verdraaide
En Lehmann aan 1 graspolletje een meterslang stuk gras omhoog trok.
En spelers halverwege de 1e helft wisselen qua noppen.
Ja, dat kwam door het o zo goede veld.
Bovendien heeft Podolski na afloop gezegd dat het veld gewoon niet egaal was en daardoor stroef te bespelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat gisteren die Moutinho zijn knie verdraaide
En Lehmann aan 1 graspolletje een meterslang stuk gras omhoog trok.
En spelers halverwege de 1e helft wisselen qua noppen.
Ja, dat kwam door het o zo goede veld.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moutinho verdraaide zijn knie ook omdat hij een duel ongelukkig aanging.
En het is wel vaker zo dat mensen wisselen qua noppen.
Het veld was gewoon uitermate goed bespeelbaar.
De uefa slaat de plank dit toernooi volledig mis met het speelschema en de stadions.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Bovendien heeft Podolski na afloop gezegd dat het veld gewoon niet egaal was en daardoor stroef te bespelen.
Maar goed, het is nu even niet anders, hoewel ik het eigenlijk belachelijk vind dat vier kwartfinales in slechts twee stadions gespeeld worden.
Hoezo heb je er dan een hard hoofd in? Rusland is een aanvallende ploeg, zoals de Italianen en Fransen dat waren. Dat ligt Oranje wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sjtommiej het volgende:
Ik vond de Russen toch bijna 'Nederlands' spelen tegen Zweden.. Ik heb er een hard hoofd in, maar normaalgesproken moet het kunnen! Mochten we in de halve finale weer de Italianen tegenkomen dan ga ik er van uit dat dat het eindstation wordt voor Oranje..
Ja net zoals de 'poule des doods' ons eindstation zou worden na 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sjtommiej het volgende:
Ik vond de Russen toch bijna 'Nederlands' spelen tegen Zweden.. Ik heb er een hard hoofd in, maar normaalgesproken moet het kunnen! Mochten we in de halve finale weer de Italianen tegenkomen dan ga ik er van uit dat dat het eindstation wordt voor Oranje..
Yup, helemaal gelijk. '96 en '04 was met hangen en wurgen en ook '88 begon niet voortvarend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar het standpunt vandaan komt dat Nederland altijd indruk maakt in de poule? Meestal is dat absoluut niet het geval eigelijk, zeker in de openingswedstrijd zijn ze altijd bagger.
Dat denk ik ook. Deze groep heeft echt honger. Ga maar na; Van der Sar zijn laatste toernooi en verdient gewoon een prijs. Zelfde geldt voor spelers als Van Bronckhorst en Van Nistelrooij (al zie ik hun nog wel het WK van 2010 spelen). Verder lopen er spelers rond die al richting het einde van hun carrière gaan zoals Ooijer en Bouma. Dat aangevuld met jonge spelers die toch al enige ervaring hebben op grote toernooien (Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Persie, Heitinga) en een stel jonge honden voor de toekomst (Afellay, Huntelaar, etc). Een hele goede mix van jong en oud, van talenten tot aan jarenlange ervaring.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat er een stel hongerige honden in die selectie zitten die niet kunnen wachten tot morgenavond 20.45 uur. En als ze dan losgelaten worden, gaat hetzelfde gebeuren als tegen Italië... Dat is het geluk geweest van die wedstrijd tegen Roemenië denk ik...
'00 was ook niet goed, lucky pingel toen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Yup, helemaal gelijk. '96 en '04 was met hangen en wurgen en ook '88 begon niet voortvarend.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar het standpunt vandaan komt dat Nederland altijd indruk maakt in de poule? Meestal is dat absoluut niet het geval eigelijk, zeker in de openingswedstrijd zijn ze altijd bagger.
Vergeet de 'gouden' generatie van Foppe niet, die 2 jeugd EK's achter elkaar hebben gewonnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Deze groep heeft echt honger. Ga maar na; Van der Sar zijn laatste toernooi en verdient gewoon een prijs. Zelfde geldt voor spelers als Van Bronckhorst en Van Nistelrooij (al zie ik hun nog wel het WK van 2010 spelen). Verder lopen er spelers rond die al richting het einde van hun carrière gaan zoals Ooijer en Bouma. Dat aangevuld met jonge spelers die toch al enige ervaring hebben op grote toernooien (Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Persie, Heitinga) en een stel jonge honden voor de toekomst (Afellay, Huntelaar, etc). Een hele goede mix van jong en oud, van talenten tot aan jarenlange ervaring.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef Gert het volgende:
Bild: UEFA moet Hiddink schorsen
ROTTERDAM - Guus Hiddink moet door de UEFA geschorst worden naar aanleiding van een incident tijdens de wedstrijd Rusland - Zweden. De Nederlandse coach gaf na een doelpunt van de Russen een duwtje aan de vierde official.
Dit schrijft Bild vrijdag. De Duitse krant kan het niet verkroppen dat Hiddink niet geschorst is na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen de Zweden.
Eerder werd Joachim Löw wél geschorst nadat hij het aan de stok kreeg met de vierde official in het laatste groepsduel met Oostenrijk. De Duitse bondscoach moest de kwartfinale van zijn land tegen Portugal vanuit een skybox volgen.
Hiddink kwam na een doelpunt in aanraking met de vierde official. Spelers en andere leden van de technische staf kwamen op of te dicht bij het veld, waarna de vierde man hen wilde terugsturen. De wereldburger uit de Achterhoek gaf de assistent daarop een duwtje. (ad.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |