abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59547883
Ik maak me meer zorgen over Italie dan over Rusland

Maar eerst hopelijk van die Russen winnen !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_59547983
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onzin, in de herhaling is overduidelijk en zonder enige twijfel te zien dat Moutinho zijn knie verdraaide omdat zijn enkel (en zijn schoen) vast bleven zitten in het zeiknatte en veel te zachte veld.
En mensen wisselen qua noppen omdat het veld dan dus niet goed beloopbaar/bespeelbaar is.
Dus NEE, het veld was niet uitermate goed bespeelbaar, ik durf zelfs te zeggen dat het veld bijna slechter is dan het veld in de Arena.
de media doet net alsof het perfect was (bijv. hier) maar we konden zien dat het niet zo was. beetje jammer idd.
pi_59548156
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

de media doet net alsof het perfect was (bijv. hier) maar we konden zien dat het niet zo was. beetje jammer idd.
Tja, zelfs sjimz trapt erin. Erg jammer idd.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:05:27 #229
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59548209
ik heb er een slecht gevoel over, door het optimisme van iedereen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:06:02 #230
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59548226
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vandaar dat gisteren die Moutinho zijn knie verdraaide
En Lehmann aan 1 graspolletje een meterslang stuk gras omhoog trok.
En spelers halverwege de 1e helft wisselen qua noppen.

Ja, dat kwam door het o zo goede veld.
Die verdraaide knie was een aanname van de verslaggever, hij kreeg mi gewoon noppen in zijn scheenbeen en liep later dan ook gewoon het veld weer in...
En ik heb echt niet heel veel mensen zien uitglijden en de bal liep ook gewoon normaal.

verder is het onzin dat we daarom zouden verliezen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_59548684
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:40 schreef pberends het volgende:

We gaan winnenverliezen!
Dat zijn allemaal biljartlakens! van verschillende fabrikanten.
pi_59548873
JAJA, HOHOHOHOHOOOOO, DAT VELDJE LIGT ER SUPERSTRAK BIJ HOOR, DIE MAT IS SUPER GOED TE BESPELEN VOOR DE KLASBAKKEN VAN VANAVOND, DE ALTIJD STERKE RUSSEN TEGEN DE BEDUCHTE NEDERLANDERS, WAT EEN KANJERS STAAN HIER OP HET VELD!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:28:16 #233
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_59548937
nou dat is gewoon een ticket naar de halve finale dus.

Daar zien we Spanje..

Spanje maken we in.

Duitsland komt erdoor

finale NL-DU

3-1 !!1!! einz! !111
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:28:53 #234
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59548959
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vandaar dat gisteren die Moutinho zijn knie verdraaide
En Lehmann aan 1 graspolletje een meterslang stuk gras omhoog trok.
En spelers halverwege de 1e helft wisselen qua noppen.

Ja, dat kwam door het o zo goede veld.
Bovendien heeft Podolski na afloop gezegd dat het veld gewoon niet egaal was en daardoor stroef te bespelen.

Maar goed, het is nu even niet anders, hoewel ik het eigenlijk belachelijk vind dat vier kwartfinales in slechts twee stadions gespeeld worden.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:34:40 #235
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59552369
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moutinho verdraaide zijn knie ook omdat hij een duel ongelukkig aanging.
En het is wel vaker zo dat mensen wisselen qua noppen.
Het veld was gewoon uitermate goed bespeelbaar.
Nou overdrijf je toch echt behoorlijk, het veld bij mijn voetbalclub is nog beter en dat bestaat uit een uitgestrekte vlakte van modder en meters diepe kuilen.
Geef mij maar Amsterdam
pi_59553297
Duitsland speelde erg zwak in de groepsfase, maar timmert Portugal er even uit dat indruk maakte in de groepsfase. Nederland heeft (zoals altijd) indruk gemaakt in de groepsfase en zoals altijd zijn er dan gastjes (10 pagina's vol!) die er maar van uit gaan dat we de Russen "even" van de mat gaan vegen. Hoezo? Omdat we in al die voorgaande EK/WK kampioenschappen ook "even" de finale hebben gehaald?

Ik zeg niet dat we gaan verliezen, maar we moeten gewoon naar een mooie wedstrijden kijken en ons laten verrassen. Ik denk ook dat Oranje op papier moet kunnen winnen, maar met voetbal weet je het nooit en van de mat vegen zal niet gebeuren.

Machtige odds trouwens, voor een team dat als regelrechte titelkandidaat wordt bestempeld. (1.73)
pi_59553368
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:28 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Bovendien heeft Podolski na afloop gezegd dat het veld gewoon niet egaal was en daardoor stroef te bespelen.

Maar goed, het is nu even niet anders, hoewel ik het eigenlijk belachelijk vind dat vier kwartfinales in slechts twee stadions gespeeld worden.
De uefa slaat de plank dit toernooi volledig mis met het speelschema en de stadions.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59553376
Het is moeilijk te zeggen want Nederland is dit EK geen 1x in de problemen gekomen, dus als Nederland tegen Rusland vroeg scoort zal het snel gedaan zijn met de Russen. Scoort Nederland niet in de eerste helft dan kan het een open wedstrijd worden. Maar met onze aanvallers en de Russische verdedigers zou het geen probleem moeten worden.
pi_59554682
Ik vond de Russen toch bijna 'Nederlands' spelen tegen Zweden.. Ik heb er een hard hoofd in, maar normaalgesproken moet het kunnen! Mochten we in de halve finale weer de Italianen tegenkomen dan ga ik er van uit dat dat het eindstation wordt voor Oranje..
4/5-7 FreeFunk 11-7 Dance Valley 18-7 Extrema Outdoor
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:15:27 #240
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59554772
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sjtommiej het volgende:
Ik vond de Russen toch bijna 'Nederlands' spelen tegen Zweden.. Ik heb er een hard hoofd in, maar normaalgesproken moet het kunnen! Mochten we in de halve finale weer de Italianen tegenkomen dan ga ik er van uit dat dat het eindstation wordt voor Oranje..
Hoezo heb je er dan een hard hoofd in? Rusland is een aanvallende ploeg, zoals de Italianen en Fransen dat waren. Dat ligt Oranje wel.
pi_59554789
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sjtommiej het volgende:
Ja net zoals de 'poule des doods' ons eindstation zou worden na 2 wedstrijden
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:44:23 #242
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59555380
Ik vraag me trouwens af waar het standpunt vandaan komt dat Nederland altijd indruk maakt in de poule? Meestal is dat absoluut niet het geval eigelijk, zeker in de openingswedstrijd zijn ze altijd bagger.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_59555415
Ik denk dat er een stel hongerige honden in die selectie zitten die niet kunnen wachten tot morgenavond 20.45 uur. En als ze dan losgelaten worden, gaat hetzelfde gebeuren als tegen Italië... Dat is het geluk geweest van die wedstrijd tegen Roemenië denk ik...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:50:20 #244
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59555486
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar het standpunt vandaan komt dat Nederland altijd indruk maakt in de poule? Meestal is dat absoluut niet het geval eigelijk, zeker in de openingswedstrijd zijn ze altijd bagger.
Yup, helemaal gelijk. '96 en '04 was met hangen en wurgen en ook '88 begon niet voortvarend.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_59555527
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat er een stel hongerige honden in die selectie zitten die niet kunnen wachten tot morgenavond 20.45 uur. En als ze dan losgelaten worden, gaat hetzelfde gebeuren als tegen Italië... Dat is het geluk geweest van die wedstrijd tegen Roemenië denk ik...
Dat denk ik ook. Deze groep heeft echt honger. Ga maar na; Van der Sar zijn laatste toernooi en verdient gewoon een prijs. Zelfde geldt voor spelers als Van Bronckhorst en Van Nistelrooij (al zie ik hun nog wel het WK van 2010 spelen). Verder lopen er spelers rond die al richting het einde van hun carrière gaan zoals Ooijer en Bouma. Dat aangevuld met jonge spelers die toch al enige ervaring hebben op grote toernooien (Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Persie, Heitinga) en een stel jonge honden voor de toekomst (Afellay, Huntelaar, etc). Een hele goede mix van jong en oud, van talenten tot aan jarenlange ervaring.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59555542
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:50 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Yup, helemaal gelijk. '96 en '04 was met hangen en wurgen en ook '88 begon niet voortvarend.
'00 was ook niet goed, lucky pingel toen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 20 juni 2008 @ 18:08:07 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59555816
Bild: UEFA moet Hiddink schorsen

ROTTERDAM - Guus Hiddink moet door de UEFA geschorst worden naar aanleiding van een incident tijdens de wedstrijd Rusland - Zweden. De Nederlandse coach gaf na een doelpunt van de Russen een duwtje aan de vierde official.

Dit schrijft Bild vrijdag. De Duitse krant kan het niet verkroppen dat Hiddink niet geschorst is na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen de Zweden.

Eerder werd Joachim Löw wél geschorst nadat hij het aan de stok kreeg met de vierde official in het laatste groepsduel met Oostenrijk. De Duitse bondscoach moest de kwartfinale van zijn land tegen Portugal vanuit een skybox volgen.

Hiddink kwam na een doelpunt in aanraking met de vierde official. Spelers en andere leden van de technische staf kwamen op of te dicht bij het veld, waarna de vierde man hen wilde terugsturen. De wereldburger uit de Achterhoek gaf de assistent daarop een duwtje. (ad.nl)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59555970
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef TAV74 het volgende:

Euro 2000, WK 2006, Euro 2008.

Dat zijn de meest recente toernooien. Nederland was er niet bij op 't WK in 2002. 2004 ging inderdaad moeizaam. 98 ging ook best aardig, als groepshoofd doorgegaan. (Wel gelijk gespeeld tegen België, maar dat was toen nog een redelijk goed voetballand)
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:18:21 #249
168255 J.Herrer
pi_59556014
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Deze groep heeft echt honger. Ga maar na; Van der Sar zijn laatste toernooi en verdient gewoon een prijs. Zelfde geldt voor spelers als Van Bronckhorst en Van Nistelrooij (al zie ik hun nog wel het WK van 2010 spelen). Verder lopen er spelers rond die al richting het einde van hun carrière gaan zoals Ooijer en Bouma. Dat aangevuld met jonge spelers die toch al enige ervaring hebben op grote toernooien (Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Persie, Heitinga) en een stel jonge honden voor de toekomst (Afellay, Huntelaar, etc). Een hele goede mix van jong en oud, van talenten tot aan jarenlange ervaring.
Vergeet de 'gouden' generatie van Foppe niet, die 2 jeugd EK's achter elkaar hebben gewonnen
Als ze de OS winnen in hetzelfde systeem als 't grote NL elftal kunnen ze zo worden ingepast
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59556032
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef Gert het volgende:
Bild: UEFA moet Hiddink schorsen

ROTTERDAM - Guus Hiddink moet door de UEFA geschorst worden naar aanleiding van een incident tijdens de wedstrijd Rusland - Zweden. De Nederlandse coach gaf na een doelpunt van de Russen een duwtje aan de vierde official.

Dit schrijft Bild vrijdag. De Duitse krant kan het niet verkroppen dat Hiddink niet geschorst is na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen de Zweden.

Eerder werd Joachim Löw wél geschorst nadat hij het aan de stok kreeg met de vierde official in het laatste groepsduel met Oostenrijk. De Duitse bondscoach moest de kwartfinale van zijn land tegen Portugal vanuit een skybox volgen.

Hiddink kwam na een doelpunt in aanraking met de vierde official. Spelers en andere leden van de technische staf kwamen op of te dicht bij het veld, waarna de vierde man hen wilde terugsturen. De wereldburger uit de Achterhoek gaf de assistent daarop een duwtje. (ad.nl)
Hij botste toch per ongeluk tegen 'm op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')