quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:37 schreef Henno het volgende:
Leuk voor Hiddink dat ze door zijn, maar zaterdag eindigt z'n avontuur
Nee manquote:
Nee, bij ons staat het lekker achterinquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee manDie verdediging is gatenkaas van de Russen. Dat hebben de Spanjaarden wel laten zien. Guus weet dat, wij weten dat. Guus gaat er alles aan doen om die gaten de dichten maar Robben/Van Persie spelen die hele verdediging aan gort zaterdag.
Leuk voor Hiddink dat ze door zijn, maar zaterdag eindigt z'n avontuur
Leuk voor Hiddink dat ze door zijn, maar als hij zaterdag wint kan hij zich nooit meer in NL vertonen
boulah!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef golfer het volgende:
Makkie voor Nederland. Zorgen dat je Arshavin in de toom houdt en er blijft niets over van dat elftal.
Verdedigend zijn ze zeer zwak.
bla blaatquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef DuTank het volgende:
Als Oranje de finale haalt, dan tuf ik lekker naar Wenen toe hoorGa ik daar lekker feesten, of huilen. Maar daar ga ik niet vanuit
Rusland was in de eerste wedstrijd naief, dat hebben ze er snel uitgehaald, en nu staat er een degelijke verdediging en verder technische gedreven jongens die veel bewegen en aanvallend gewoon erg gevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kom op zeg, wie Nederland en Rusland heeft zien voetballen dit toernooi weet dat dit gewoon een duidelijke overwinning voor Nederland moet worden.
Nee, diegenen weten dat het een leuke pot gaat worden tussen 2 ploegen die willen voetballen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kom op zeg, wie Nederland en Rusland heeft zien voetballen dit toernooi weet dat dit gewoon een duidelijke overwinning voor Nederland moet worden.
Zweden liet de Russen ook lekker komen zonder echt veel druk te zetten. Nederland liet met name in de wedstrijd juist zien dat het in staat is een tegenstander goed onder druk te zetten. Daarnaast moet het tegen Rusland ook makkelijk mogelijk te zijn om controlerend te spelen waardoor de Russen weinig mogelijkheid hebben om het spelletje te spelen dat ze vandaag speelden. Het is voor Nederland een stuk gunstiger speltype dan dat van Zweden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee manDie verdediging is gatenkaas van de Russen. Dat hebben de Spanjaarden wel laten zien. Guus weet dat, wij weten dat. Guus gaat er alles aan doen om die gaten de dichten maar Robben/Van Persie spelen die hele verdediging aan gort zaterdag.
Onzin natuurlijk dat er geen druk op die ploeg zal staan. Ze kunnen zich plaatsen voor de halve finales van een EK, lijkt me niet dat ze dan zonder enige druk lekker een potje gaan ballen ook al zijn ze de underdog.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Gaat een spannende wedstrijd worden.
Russen hebben gewoon een prima ploeg, en er zal geen druk op die ploeg staan.
Das snelquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:52 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijdbanner en stadionplaatje toegevoegd aan de OP.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:54 schreef Dos37 het volgende:
Nou dat moet op papier wel lukken, maar we voetballen op grasveld
Dat gevoel heb ik nou ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef Rnnz het volgende:
Tegen wie speelden we ook al weer 6 - 1? Joegoslavië ofzo?
Ik verwacht weer zo'n soort uitslag tegen Rusland. In het begin zal het gevaarlijk worden, Guus weet wat ie doet, maar als we eenmaal hebben gescoord overrompelen we ze.
quote:'Man of the Match' Arsjavin: "Hopelijk kunnen we dit tegen Nederland ook laten zien, maar dat is wel de beste ploeg van dit EK".
Je begint te zweven.Doe het nou niet en overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
hehe, snel erbij
ik denk: moeilijke tegenstander
maar rusland wil spelen dus we kunnen countere.
doelpunt gemiddelde is 3 per wedstrijd.
ik zeg: 3-0
En ze hebben ook geen kwaliteiten verder om minimaal 2 keer te scoren ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:15 schreef Chadi het volgende:
Nederland speelt dan echt wel beter dan dit Rusland. Ze spelen achterin op 1 linie en doen het absoluut niet goed en daar gaan ze de klappen krijgen
quote:Diese Russen können auch Oranje schlagen
Hoppla, Herr Hiddink!
Trainer Guus Hiddink (61) stürmte mit seinen Russen durch das 2:0 gegen Schweden ins Viertelfinale, trifft am Samstag auf seine holländischen Landsleute. Nach diesem Klasse-Auftritt – auch ein 5:0 war möglich – weiß Europa: Diese Russen können auch Oranje schlagen...
Hiddink hat es nun schon mit fünf Nationalteams geschafft, bei einer EM oder WM die Vorrunde zu überstehen (vorher Australien, Südkorea, 2x Holland). Aber: Der Niederländer sorgte auch für den Aufreger des Spiels. Und da benahm er sich daneben!
24. Minute: Direkt nach dem 1:0 winkte Hiddink seiner „Zehner“ Arshavin zur Seitenlinie, machte mit ihm eine taktische Besprechung. Nicht erlaubt!
Der vierte Schiri Kristinn Jakobsson aus Island, eilte dazu und ermahnte Hiddink. Da schob der kräftige Hiddink den schmalen Isländer mit einem derben Schubser und einem Ausruf zur Seite. Ungestraft!
Unser Jogi Löw dagegen wurde für Meckern und sein Berühren des 4. Schiris Skomina gesperrt. Hiddinks Rüpelei war daneben – der Offensiv-Fußball seines Teams aber vom Feinsten! Die Russen schossen aus allen Lagen, ließen den Schweden (ein Punkt reichte) fast keine Chance (Lattenkopfball Larsson/27.). Pavlyuchenko (24.) und Arshavin (50.) schlossen Klasse-Kombinationen zu zwei schönen Toren ab.
Mal sehen, ob auch Oranje gegen diese Russen blass wird...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:20 schreef twentemeisje het volgende:
Bild denkt er anders over
[ afbeelding ]
Uiteraard hebben ze ook weer wat te janken
[..]
Even denken hoor, WK Duitsland, de ronde na de groep des doods, oh ja Portugal, ik heb 'm weer!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom zijn veel mensen er niet gerust op? Spanje - Rusland en Nederland - Italie/Frankrijk nu al weer vergeten ofzo?
Die hebben wel meer kwaliteit dan Rusland. En we speelden toen zelf lang niet zo goed als we nu doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Even denken hoor, WK Duitsland, de ronde na de groep des doods, oh ja Portugal, ik heb 'm weer!
Nederland is de grote favoriet, iedereen (ik niet trouwens) denkt dat Nederland dat wel even makkelijk gaat winnen, dus de druk ligt toch echt bij Nederland. De Russen zullen zichzelf wel wat druk opleggen, want tuurlijk wil je verder, maar de buitenwereld zal dat niet doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk dat er geen druk op die ploeg zal staan. Ze kunnen zich plaatsen voor de halve finales van een EK, lijkt me niet dat ze dan zonder enige druk lekker een potje gaan ballen ook al zijn ze de underdog.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:19 schreef Bullebak het volgende:
Lastig te voorspellen, echter is er wel 1 ding zeer zeker:
BIER
Rrrightquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:20 schreef twentemeisje het volgende:
Bild denkt er anders over
[ afbeelding ]
Nach diesem Klasse-Auftritt weiß Europa: Diese Russen können auch Oranje schlagen...
Eén pot. En dat we van 'een andere orde' zijn maakt niet uit. De Russen zijn ontketend.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef navigator het volgende:
Figuren die nu al weer de bibbers krijgen omdat de Russen een paar potjes winnen![]()
Wij zijn toch echt van een andere orde dan Griekenland en de compleet versleten Zweden hoor!
Het wordt een heerlijke pot en die gaan wij gewoon winnen
Figuren die Nederland nu al met de titel zien omdat Nederland een paar potjes wintquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef navigator het volgende:
Figuren die nu al weer de bibbers krijgen omdat de Russen een paar potjes winnen![]()
Wij zijn toch echt van een andere orde dan Griekenland en de compleet versleten Zweden hoor!
Het wordt een heerlijke pot en die gaan wij gewoon winnen
En Nederland niet?quote:
Waar heb ik het over een titel dan??quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Figuren die Nederland nu al met de titel zien omdat Nederland een paar potjes wint
Nederland ook. Maar dat is geen reden om hier niet ongerust om te zijn. En ik denk dat Nederland wat meer druk op de schouders heeft liggen, omdat de verwachtingen zo torenhoog liggen opeens. Tot nu toe zijn ze bewonderenswaardig goed met die druk omgegaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |