Is het al uitverkochtquote:
Die vent klinkt alsof hij constant zit te schijten ofzo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:07 schreef Cynic het volgende:
De prijs voor beste zanger gaat-ie in ieder geval nooit krijgen, dat moet toch een hele geruststelling zijn
Voorbereiden voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:01 schreef Moozze het volgende:
Kan ik je niet mee helpen, sorry.
(Waar is iedereen?)
Je bedoelt winnen toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Naja, over het algemeen wel. Nu ben ik ook niet echt fan hoor, maar hoop wel dat ze wennen enzo, dat dan wel weer.
En wil vanavond wel kijken, maar ouders willen een film zien, en ik heb geen vrienden om heen te gaan om te kijken. Naja, ik denk wel dat ze kijken trouwens, maar weet niet waar en bij wie enzo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:07 schreef The_Dean het volgende:
en ik heb geen vrienden
Klopt ook.quote:
Nice!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
heb er een gibson les paul voor terug!
maar die strat plus was/is echt een fijne gitaar, maar de elementen zijn me iets te steriel af, dus had ik zoiets van kan maar beter weg doen want me andere strat klinkt gewoon chiller
maar nu dus mooie goldtop![]()
[ afbeelding ]
Ja, die spreekt mij ook wel aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:13 schreef Moozze het volgende:
In de beschrijving van 'The Plus'staat wel "AC/DC" als "Rage agaisnt the machine"... Die moet ik dus!
Ja en die big daddy is iets te heavy denk ik zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |