Hiero nu nog steedsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef maniack28 het volgende:
Zucht.. hattrick blijft traag
quote:- Niks uit deze email mag openbaar gemaakt worden -
Op zich is het geen probleem om met 2 accounts vanaf het zelfde adres in te loggen. Hoe moeten broers/zussen, vaders/moeders, etc., anders allen een eigen team kunnen hebben? Loggen jullie alleen maar bij elkaar in of is er ook meer gebeurd (af en toe/iets te vaak op elkaars spelers bieden, etc.)?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef _Mike_ het volgende:
Mijn account is momenteel geblocked omdat ik verdacht word van het hacken van mijn beste vriends account, zij vinden dat ze genoegen redenen hebben omdat er op beide accounts regelmatig vanaf hetzelfde IP word ingelogd...Maar het verhaal is dat we op dezelfde studie zitten en dus shared ip van de school gebruiken en dat we regelmatig bij elkaar thuis inloggen.
Ach, die regel valt best mee.. Je moet inderdaad niet de inhoud hier of elders op een forum gaan plaatsen. Maar je kunt ze best voorstellen even met die vriend contact op te laten nemen. Als die precies hetzelfde verhaal verteld (vanaf z'n eigen e-mailadres), dan zullen ze jullie toch wel moeten geloven..quote:Nu heb ik woensdag een bericht gestuurd met meer informatie, en gister weer een bericht met nog wat informatie en krijg nog steeds geen reactie van die rukkers...
Edit: Het grappige is ook dat mijn vriend ze zelf geen email kan sturen omdat ik dan nogmaals een ban aan mij broek krijg voor deze regel
[..]
![]()
Ik heb ook inderdaad dit in het mailtje gezet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. Nouja, meer dan gewoon eerlijk zijn en open kaart spelen kun je niet doen. En het lijkt me niet zo heel lastig om na te trekken dat 1 van die IP's van jullie school is. Daar zullen dus nog wel veel meer teams vandaan inloggen..
Even wat positiefs:
Kapitaal: 1 041 514 ¤ (2 279 603) ¤
Deze week wat overbodige spelers verkocht en de selectie is wel klaar voor het komende seizoen.. Na speelronde 3 weet ik of ik nu wel het kampioenschap kan gaan pakken of dat ik een seizoen lang optimaal ga trainen en het volgend seizoen via het middenveld (icm goed/goed coach) ga doen en dan proberen in 1x door naar VI
Maar dat die GM's niet wat sneller zijn stelt me teleur, dat word morgen de competitie beginnen met een verlies wedstrijdquote:Ik log inderdaad op hattrick in via een gedeeld ip [Haagse Hoge school] en vaak via de thuis adressen van ons 3. De namen van de teams van mijn vrienden zijn.
Naam 1
Naam 2
Naam 3
Overigens weet ik dat er nog meerdere spelers via hetzelfde school IP inloggen, alleen ken ik ze niet persoonlijk.
De GM's hebben natuurlijk ook te maken met die retetrage servers. Als zij iets willen controleren duurt dat ook eeuwig.. Daarnaast zijn het ook nog eens gewoon vrijwilligers, ze worden niet betaald om 24h actief te zijn. Wat dat betreft komt even al het 'slechte' tegelijjk..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb ook inderdaad dit in het mailtje gezet.
[..]
Maar dat die GM's niet wat sneller zijn stelt me teleur, dat word morgen de competitie beginnen met een verlies wedstrijd
Er is nog geen bod gedaan op Henk-Jan Uzeel.. Maar gezien de vraagprijs van 0k, zal er vast nog wel op geboden worden de komende 2 uur..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Anno20 het volgende:
Hmm, irritant, wilde nog even kijken of m'n jeugdspeler nog verkocht ging worden vandaag, maar nu is het weer down :S
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er is nog geen bod gedaan op Henk-Jan Uzeel.. Maar gezien de vraagprijs van 0k, zal er vast nog wel op geboden worden de komende 2 uur..
Iemand hier nog een idee over trouwens? (staat op pagina 1 van dit topic...)quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Anno20 het volgende:
Zondag mijn eerste competitiewedstrijd tegen deze gast:
[..]
Ratings van mijn laatste wedstrijd (3-5-2):
[..]
Verdediging komt iets hoger door eerder vermelde blessure van mijn eerste keeper en de aanschaf van een nieuwe reserve keeper....
Waarschijnlijk ga ik met m'n wings naar binnen spelen, waardoor middenveld nog ietsje hoger komt, maar denk niet dat ik dat ga winnen desondanks... iemand nog een tip?
Het is een klein beetje een loterij wie de meeste ballen er in trapt dit keer en gezien zijn middenveld een stuk hoger is zal dat lastig worden voor me! Misschien meer op m'n verdediging gaan leunen en hopen op een goaltje (evt met counter)??
Ontslaan: Eef Zandbergen, Jan-Pieter Brugman, Norbert Jonker, Kevin Boerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:36 schreef Cerubo het volgende:
Update van mijn kant. Geen enkele kutspeler van mij is verkocht, raak ze gewoon niet kwijt haha
. Zal ik ze dan maar gewoon ontslaan?
Heb je Hattrick Organizer al gedownload/geïnstalleerd? Zo ja, dan zou je met het downloaden van nieuwe data (tov die van donderdag) in het spelersoverzicht groene/rode pijltjes moeten kunnen zien.. Daarnaast via HT zelf, onder training->trainingsrapport (of heb je dat alleen als je Supporter hebt?)quote:Hoe kan ik trouwens zien of spelers van mij vooruit zijn gegaan met training?
Succes!quote:Morgen eerste competitiewedstrijd, op naar de winst!
Ga je waarschijnlijk niet winnen (sorry). Jouw ratings in de post je je op pagina1 plaatste zijn van een thuiswedstrijd, die van hem van een uitwedstrijd.. Hij speelt echter thuis en jij uit, dus het verschil wordt nog veel groter op het middenveld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Iemand hier nog een idee over trouwens? (staat op pagina 1 van dit topic...)
Dat is nog wel een optie inderdaad... ik zal eens kijken wat ik daarmee voor elkaar krijgen kan... zal morgenavond eens vlak voor de wedstrijd m'n taktiek bepalenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga je waarschijnlijk niet winnen (sorry). Jouw ratings in de post je je op pagina1 plaatste zijn van een thuiswedstrijd, die van hem van een uitwedstrijd.. Hij speelt echter thuis en jij uit, dus het verschil wordt nog veel groter op het middenveld.
Qua aanval/verdediging-ratings sta jij iets in het voordeel.. Je verdediging is iets sterker dan zijn aanval en jouw aanval is niet kansloos tegen zijn verdediging. Echter onvoldoende om te counteren als ik het zo zie.. Wat je nog kunt overwegen, maar ik weet niet of je het spelersmateriaal ervoor hebt, is een 4-4-2 countertactiek met 1 WTM en 3 IM's. Daarmee versterk je met name je centrumverdediging en levert relatief weinig in op je middenveld. Of het echter werkt...
en uiteraard overboden tot 4,7 mil. Hansen ging echter wel voor 2,2 mil weg, wat mij 2 mil opleverde. Nu 5,3 mil. En es kijken wat het aanbod vanaaf isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb nu deze meneer in het vizier. Alles minder dan buitenaards trekt me niet echt
Al 1,7 mil op hansen geboden. loopt morgenmiddag pas af
Heb deze speler in het vizier. Moet m'n nieuwe blikvanger gaan worden. Leuke specialty, lekker jong, goed karakter en bijstat.quote:17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 08-10-2008
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 313 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
en uiteraard overboden tot 4,7 mil. Hansen ging echter wel voor 2,2 mil weg, wat mij 2 mil opleverde. Nu 5,3 mil. En es kijken wat het aanbod vanaaf is
4 590 000quote:Edvin Hansson (71873758)
26 jaar en 109 dagen, matig in vorm
Ik spreek Svenska!
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 24-06-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 103 210
Loon: 37 270 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Rheintal Avalanche
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: wonderbaarlijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
-AFCA- is mijn team, ik heb geen idee of ik al een eftal heb staan maar ik dacht dat ik alles leeg gehaald had. Ook weet ik niet wie/wat mijn eerste tegenstander is ik hoop een botje..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De GM's hebben natuurlijk ook te maken met die retetrage servers. Als zij iets willen controleren duurt dat ook eeuwig.. Daarnaast zijn het ook nog eens gewoon vrijwilligers, ze worden niet betaald om 24h actief te zijn. Wat dat betreft komt even al het 'slechte' tegelijjk..
Uiteraard wel flink klote. Je hebt geen standaardopstelling voor de wedstrijden staan waarmee je een kans zou maken? Wat is je team (teamID) eigenlijk als ik mag vragen?
Je speelt inderdaad tegen een botje, dus ik hoop echt voor je dat er een standaardopstelling ergens is.. Geen opstelling zou namelijk wel heel erg jammer zijn.. 0-5 en geen training.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
-AFCA- is mijn team, ik heb geen idee of ik al een eftal heb staan maar ik dacht dat ik alles leeg gehaald had. Ook weet ik niet wie/wat mijn eerste tegenstander is ik hoop een botje..
mn 5 1/2 ster verdediger en 5 ster mid is toch een leuke vleugel spelert!! ff 1 weekje trainen woensdag misschien dat ik m dan hou (mocht ie stijgen naar redelijk verdedigen) Anders gaat ie op de TL ik heb nog iets van 3 met redelijk tot goed vleugel in de jeugdquote:Gerard Kleibeuker (207893501)
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 10-10-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 332 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Nee te oud.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Viktor Arkema.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Vleugelspel wordt! Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Nee te oud en te slecht. (ik voel t zelfde aan komen als bij DF)quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wilhelm Muijs en hij is 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Nou jah (had mn gevoel toch gelijk) moet wel dan maar een reservequote:Hoor eens, Driek Hameleers is 17 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer waardeloos zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt.
Enige voordeel wat ie heeft is dat ie 15 is, voor de rest is het vrij weinig.quote:Matthias Ribbens heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hij zou nog uitstekend scoren of positiespel kunnen worden.. Leuk van die halfbakken scoutingsrapporten..quote:Op zondag 22 juni 2008 11:36 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Enige voordeel wat ie heeft is dat ie 15 is, voor de rest is het vrij weinig.
Hopen dat dat vandaag wat beter wordt!quote:Stemming supporters : geïrriteerd
Maar ja met zo een verwachting douwen ze mn tegenstanders in de underdog positie!quote:Seizoensverwachting : we gaan voor de titel
Dat is dan wat realistiser ook al is de fluimbazen een bot team ;')quote:22-06-2008 21:00 (Competitie) FC RKDEO - de Fluimbazen wij zijn licht in het voordeel
29-06-2008 21:00 (Competitie) De Loïssen - FC RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
06-07-2008 21:00 (Competitie) Fc ARF - FC RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
ik kan pas de 30e weer. Maar ik zou wel willen.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand trouwens een jeugdfriendly komende week?
Volgens m'n uitdagingenpagina ben ik vanaf morgen (23-06) weer uit te dagen: JeugdVoetbal diepFries (748936)
quote:Datum Teams Verwachting
22-06-2008 20:30 (Competitie) Atlas05 United - Twello FC zij zijn favoriet
29-06-2008 20:30 (Competitie) Twello FC - Nedmon wij zijn favoriet
06-07-2008 20:30 (Competitie) RVC - Twello FC zij zijn licht in het voordeel
Uitgedaagd!quote:Op zondag 22 juni 2008 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand trouwens een jeugdfriendly komende week?
Volgens m'n uitdagingenpagina ben ik vanaf morgen (23-06) weer uit te dagen: JeugdVoetbal diepFries (748936)
Welkom welkom.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Uitgedaagd!![]()
Ik zal me trouwens ook eens goed voorstellen. ik 'wel eens' een berichtje geplaatst... maar me voorstellen heb ik eigenlijk nooit gedaan![]()
Ik speel, met m'n team FC Bifröst (1011663), een kleine 2 jaar Hattrick, in de X begonnen en met 1 seizoen 'vertraging' doorgestoomd naar de VI, die eigenlijk een seizoen te vroeg kwam, dus ik bal nu weer 'veilig' een jaartje in de VII.
haha, het was bij mij dan ook totaal niet ingecalculeerd (de nummer 2 in de VII destijds verspeelde z'n laatste 2 wedstrijden in eens), maar zien wat dit seizoen brengt... promotie lijkt niet eens zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom.
hahahah kan je me een hand geven ik heb t zelfde gedaan. Ik ben in 2 jaar naar de VI door gestoten van uit de XII (met een paar seizoenen vertraging in de VIII) en nu speel ik weer VII omdat ik meteen weer uit de VI ben geknikkert.
Gijs_ wilde mij uitdagen, maar dat kan pas vanaf morgen.. Inmiddels ben ik door een collega benaderd om een friendly te spelen, dus wat mij betreft kun jij dan ook wel met Gijs_' jeugd gaan stoeienquote:Op zondag 22 juni 2008 12:42 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand nog een YF?
Ik stond 2e en werd ineens kampioen door dat de nr 1 verloor van de nr 3 (in de laatste wedstrijd) Daarmee verspeelde hij zn kampioenschap en zn promotie want de nr 3 werd 2equote:Op zondag 22 juni 2008 12:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
haha, het was bij mij dan ook totaal niet ingecalculeerd (de nummer 2 in de VII destijds verspeelde z'n laatste 2 wedstrijden in eens), maar zien wat dit seizoen brengt... promotie lijkt niet eens zeker
HOPPA!quote:Yes? Oh, hello bamibal!
Freek Cassen looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
This player has weak Playmaking at this point in his career. Given the chance to improve his Defending skills, this guy might well reach solid in that department.
This player is powerful for his age. With that large physique I'm sure he can get an advantage over his opponents when the going gets tough.
Can I offer him a place at the academy?
Het is niet heel erg veel, maar misschien vang ik er nog wat leuks voor.quote:Bertrand Grijsaart [playerid=208003385]
18 jaar en 58 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 15-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 120
Loon: 1 876 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Maakt niet veel uit met jou spelers. Daar moet je later naar gaan kijken als je je team meer op orde hebt. Ik zou verlopig ff normaal spelen als ik jou was. Je kan t t beste laten af hangen van je tegenstander. Kijk ff bij hem wat ie t meest speelt en pas daar je taktiek op aan. (iig beter doen dan Marco vraag ff wat tip's aan Guus anders.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:42 schreef Cerubo het volgende:
Vraagje: welke tactiek kan ik het beste gebruiken met 4-4-2 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |