abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66925823
Alevieten... de ene vindt zichzelf moslim de andere niet. De ene zegt dat het geen moslims zijn etc.
Ik zeg: Allah alem. Allah weet het beste (of zij tot moslims behoren of niet ).

Maar Alevitisme is idd zoals eerder opgemerkt behoorlijk krom en is eigenlijk een soort van "gemaks" dingetje geworden. Lukraak zelf regels verwerpen en verzinnen. Wie weet komt er ooit een bijeenkomst waarin het uit de Islam wordt geworpen net zoals destijds met Ahmadiyya's is gebeurd.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:06:20 #27
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_66926408
quote:
[b]Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef Burakius het volgende:[/ben]

Lukraak zelf regels verwerpen en verzinnen.
Welk geloof doet dat niet?
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_66929699
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Welk geloof doet dat niet?
De Islam niet.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:22:52 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_66930562
Wat doen die zelfmoord terroristen dan precies? Zelfdoding is toch verboden in de islam?

Volgens mij zijn religies nog altijd mensenwerk
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_66930822
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef SpecialK het volgende:
Wat doen die zelfmoord terroristen dan precies? Zelfdoding is toch verboden in de islam?

Volgens mij zijn religies nog altijd mensenwerk
1. Die zelfmoord terroristen houden zich niet aan de regels in Islam.Ze zijn het product van hersenspoeling door "insert maar zelf iets " .

2. Wat kan mij het schelen wat het voor jou is? Totaal niets toevoegend aan de discussie en laat het achterwege.
pi_66935936
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef Burakius het volgende:
Alevieten... de ene vindt zichzelf moslim de andere niet. De ene zegt dat het geen moslims zijn etc.
Ze zeggen dat omdat ze dan gelijk gezien worden als terroristen / (soennieten), en dat weet jij zelf ook. Kom je hier een beetje om een ander bevolkingsgroep zwart te maken, typisch soenieten
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:56:46 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_66936092
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Burakius het volgende:

[..]

1. Die zelfmoord terroristen houden zich niet aan de regels in Islam.Ze zijn het product van hersenspoeling door "insert maar zelf iets " .
Insert jij maar eens wat voor de verandering
quote:
2. Wat kan mij het schelen wat het voor jou is? Totaal niets toevoegend aan de discussie en laat het achterwege.
Ah jij gaat de trol uithangen. Dan maak je het wel erg makkelijk voor me.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_66936954
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:53 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ze zeggen dat omdat ze dan gelijk gezien worden als terroristen / (soennieten), en dat weet jij zelf ook. Kom je hier een beetje om een ander bevolkingsgroep zwart te maken, typisch soenieten
Ik zie de vergelijking moslim <--> terrorist niet. En al helemaal niet Soenniet <---> terrorist. Vraag me af waarom je je zou schamen om moslim te zijn en waarom je jezelf gaat assoscieren met terroristen. Dan is er toch iets mis met je.

Soenieten is trouwens niet een persoon, ras of land. Dus hoe kun je nou Soenieten over één kam scheren.

Alevieten typisch slecht praten over Soenieten
pi_66937012
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Insert jij maar eens wat voor de verandering
[..]

Ah jij gaat de trol uithangen. Dan maak je het wel erg makkelijk voor me.
Als ik iets "insert" dan is het conspiracy
pi_66938674
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik zie de vergelijking moslim <--> terrorist niet. En al helemaal niet Soenniet <---> terrorist. Vraag me af waarom je je zou schamen om moslim te zijn en waarom je jezelf gaat assoscieren met terroristen. Dan is er toch iets mis met je.

Dat denk ik niet hoor maar de Nederlanders wel. Vandaar alevieten zeggen dat ze geen moslim zijn. Snap je het nu wel of nog steeds niet?
quote:
Soenieten is trouwens niet een persoon, ras of land. Dus hoe kun je nou Soenieten over één kam scheren.
Dat doe jij ook, jij zegt gelijk dat bepaalde alevieten zich geen moslim noemen, dat het dan gelijk een heel krom religie is.

Hopelijk snap je nu wel waarom ze zichzelf hier in Nederland geen moslim noemen. Waarom is in Turkije 99% van de bevolking dan moslim? Juist, daar tellen ze de alevieten ook bij, en dan hoort ook wel.
pi_66938957
Wat me trouwens echt opvalt is dat Triggershot en barakius beide van soennistische geloof zijn, en dat ze hier in mijn topic andere mensen dom gaan bashen. Maak maar een allahuakbar topic en ik beloof je dat ik je met rust zou laten.

Jongens mekka is die kant op ---->>

Dus GTFO

[ Bericht 5% gewijzigd door RoW_0 op 11-03-2009 16:14:32 ]
pi_66939362
Ik ben geen soenniet, hell ik ben niet eens moslim en waar bash ik?
pi_66946191
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben geen soenniet, hell ik ben niet eens moslim en waar bash ik?
Oh, hierbij mijn excuses.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:31:35 #39
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_66949884
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

De Islam niet.
Aha, dus het dragen van een hoofddoek is door allah/ god bedacht?
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:39:48 #40
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_66960669
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Burakius het volgende:

[..]

De enige die hier niets nuttigs aan toevoegd, ben jij.
pi_66961692
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef heartz het volgende:

[..]

Aha, dus het dragen van een hoofddoek is door allah/ god bedacht?
Allah (c.c.) en kort gezegd: Ja.
pi_66961735
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet hoor maar de Nederlanders wel. Vandaar alevieten zeggen dat ze geen moslim zijn. Snap je het nu wel of nog steeds niet?
[..]

Dat doe jij ook, jij zegt gelijk dat bepaalde alevieten zich geen moslim noemen, dat het dan gelijk een heel krom religie is.

Hopelijk snap je nu wel waarom ze zichzelf hier in Nederland geen moslim noemen. Waarom is in Turkije 99% van de bevolking dan moslim? Juist, daar tellen ze de alevieten ook bij, en dan hoort ook wel.
Alevieten zegggen dat ze geen moslim zijn omdat ze niet geassocieerd willen worden met terrorisme. Dit is toch niet normaal. Dat Alevieten dat niet zeggen om die reden. Zich schamen moslim te zijn is het, terwijl Alevieten dondersgoed weten dat Islam niets met terrorisme te maken heeft. en als ze dat niet zeggen vervorderen ze juist nog verder dat verband.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:29:37 #43
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_66962089
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij kan wel antwoord geven, maar zonder onderbouwing zijn je antwoorden niets anders dan jouw mening. En jouw mening (zoals ieders mening) bevat geen feiten, tenzij je je antwoorden kan met feiten kan onderbouwen. Dus van geen waarde in deze discussie.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:31:32 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_66962139
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef Burakius het volgende:

[..]

Zou je even het vers voor me willen aanwijzen waar er specifiek wordt geroepen dat vrouwen hun complete lichaam en/of haar moeten verbergen als ze buiten zijn?
pi_66962774
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zou je even het vers voor me willen aanwijzen waar er specifiek wordt geroepen dat vrouwen hun complete lichaam en/of haar moeten verbergen als ze buiten zijn?
Waarom, heb je je laten overtuigen dat dat niet in de Koran terug te vinden is? Nothing personal, maar ik kom steeds vaker mensen tegen die stellen dat dat niet het geval is.
pi_66962935
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:17 schreef Burakius het volgende:

[..]

Alevieten zegggen dat ze geen moslim zijn omdat ze niet geassocieerd willen worden met terrorisme. Dit is toch niet normaal. Dat Alevieten dat niet zeggen om die reden. Zich schamen moslim te zijn is het, terwijl Alevieten dondersgoed weten dat Islam niets met terrorisme te maken heeft. en als ze dat niet zeggen vervorderen ze juist nog verder dat verband.
Ten eerste zeggen ze dit alleen maar in Europa, en het zijn vaak de jongeren die dit zeggen. en niet de ouderen. Dus dat zijn er niet zo veel maak je geen zorgen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:03:52 #47
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_66965381
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom, heb je je laten overtuigen dat dat niet in de Koran terug te vinden is? Nothing personal, maar ik kom steeds vaker mensen tegen die stellen dat dat niet het geval is.
Staat het volgens jouw dan wel in de Koran?
pi_66965464
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Staat het volgens jouw dan wel in de Koran?
Als we dan toch wedervragen stellen op vragen : Volgens jou niet?

donderdag 12 maart 2009 @ 12:13:31 #49
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_66965711
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we dan toch wedervragen stellen op vragen : Volgens jou niet?

Dat weet ik niet, daarom vraag ik het je. Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Punt is dat als het wel in de koran zou staan, het niet betekend dat god of allah in deze het bedacht heeft. Maar dan zou ik nog wel willen weten of het in de koran staat.
pi_66965752
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, daarom vraag ik het je. Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Punt is dat als het wel in de koran zou staan, het niet betekend dat god of allah in deze het bedacht heeft. Maar dan zou ik nog wel willen weten of het in de koran staat.
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')