En dan na een half uur spelen denken: 'is dit et nou?'quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mariokart SNES![]()
ik wacht nog steeds op nintendo om die in de virtual console te stoppen...
Rode schilden volgen wel altijd de baan hoor... Ze zijn weg als ze een muur oid raken maar het mooie is dat ze dat nooit doen. Ik heb nog nooit iemand gemist met een rood schild namelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze volgen niet altijd de baan, ze kunnen heel makkelijk uit de bocht vliegen.
Drie keer raden over welke Mario Kart ik het dus niet heb.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Cavia2Win het volgende:
Met Mario Kart op de N64 kun je heul geen rode schilden naar achteren schieten!
ik ben altijd al een fan geweest van oudere games...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dan na een half uur spelen denken: 'is dit et nou?'
Mario Kart op de SNES was echt leuk multiplayer enzo, en een dikke nostalgische waarde natuurlijk, maar telkens als ik naar oude spellen terugkijk dan realiseer ik me dat ik te verwend ben nu
Op een paar na natuurlijk. Addams Family op de SNES is een dikke verborgen parel!
Ik gebruik eigenlijk jouw topic voor mijn eigen klacht. OT: Stuurt dat een beetje dan, Zo'n Wii controller?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drie keer raden over welke Mario Kart ik het dus niet heb.
Ik gebruik de Gamecube controller, heb de Wii controller nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:15 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
. OT: Stuurt dat een beetje dan, Zo'n Wii controller?
Klopt, ook geen blauwequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Cavia2Win het volgende:
Met Mario Kart op de N64 kun je heul geen rode schilden naar achteren schieten!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:10 schreef afcajos het volgende:
Een kleine uitleg+PAINTS voor leken zoals ik die dit topic niet snappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |