Het is ein-de-lijk rond. Die koper bleek nogal een... Ja wat is het eigenlijk. Een twijfelkont, en nogal simpel. Hij stelde steeds weer de tekendatum uit (uiteindelijk een keer of 8). Steeds weer maakte hij een afspraak om te tekenen, en dan kwam ie niet opdagen en belde hij ons weer op omdat ie nog één keertje wilde komen kijken met zn moeder, zn oom, een vriend die toevallig in de buurt was, zn achternichtje en daar dan weer de melkboer van ofzo

gek werden we er van.
Uiteindelijk hebben we gezegd, en nu heb je nog een week en anders gaat ie weer de verkoop in. En toen heeft ie getekend. En 4 dagen later opgebeld dat hij het niet eens is met de overdrachtsdatum. Dikke pech, you sign it you buy it en de overdracht van ons nieuwe huis ligt nu eenmaal vast.
Ik wil minstens 20 jaar in het nieuwe huis blijven wonen, het haalt echt jaren van je leven af zo'n verkoop
In ieder geval voel ik me niet schuldig, de koper is tig keer langs geweest met zn voltallige familie en kennissenkring, heeft 4 experts meegenomen, ALLE buren geinterviewd (zelfs buren die wij nog nooit gesproken hebben) en ons helemaal horendol gemaakt

veel plezier dr mee, byebye