abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59491369
eerlijk gezegd lijken ze wel een klein beetje op elkaar, maar er is dus echt wel iets aan de hand met zijn vrouw anders namen ze kuijt wel mee, of zou de polisie ook een fout maken net als de telegraaf! neem aan van niet in zo'n geval....
pi_59491386
Ik hoop op goed nieuws voor Boulah en vrouw. EK is daarbij dus even niet meer belangrijk, zou mooi zijn als ie weer gewoon kan aansluiten maar uiteindelijk blijven we mensen natuurlijk.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:06:26 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59491394
Zijn vrouw heeft slecht geslapen? Kijk die wallen!

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59491399
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef juniz1 het volgende:
eerlijk gezegd lijken ze wel een klein beetje op elkaar, maar er is dus echt wel iets aan de hand met zijn vrouw anders namen ze kuijt wel mee, of zou de polisie ook een fout maken net als de telegraaf! neem aan van niet in zo'n geval....
pi_59491409
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef B4CO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_59491419
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wat een held
pi_59491420
hmm tvp
A little bit hateful
pi_59491491
Het is toch echt de vrouw van Boulah hoor Maar inderdaad ze lijken redelijk op elkaar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59491557
wat een prachtige vrouw heeft die knakkert.
A little bit hateful
pi_59491572
Khalid mag vanuit z'n cultuur meerdere vrouwen hebben dus vandaar
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juni 2008 @ 16:14:11 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59491644
Nou, die vrouw op die tribune foto lijkt volgens mij toch ook echt meer op Kuyts vrouw hoor.
pi_59491678
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, die vrouw op die tribune foto lijkt volgens mij toch ook echt meer op Kuyts vrouw hoor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59491722
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Lijkt er echt niet op. Zeker weten Boulahs vrouw.

Foto van een andere kant: KLIK
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:19:18 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_59491783
gaan we nou over de vrouw van kuyt wel of toch niet lullen totdat er meer nieuws komt? Dan kan ik net zo goed aan het werk gaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_59491807
Op zich best nutteloos dit gewells-niets of zij het nou is, aangezien al bevestigd is dat Boulahrouz zijn vrouw wegens complicaties tijdens de zwangerschap is opgenomen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59491820
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we nou over de vrouw van kuyt wel of toch niet lullen totdat er meer nieuws komt? Dan kan ik net zo goed aan het werk gaan
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:21:23 #167
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59491845
quote:
Boulahrouz verlaat training
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft woensdag de training van het Nederlands elftal verlaten. De verdediger van Oranje, die alle drie de groepswedstrijden in de basis startte, verliet het trainingsveld vroegtijdig wegens familieomstandigen. Zijn vrouw is in het ziekenhuis van Lausanne opgenomen wegens complicaties bij de zwangerschap. Boulahrouz blijft bij de selectie van Oranje in Zwitserland.
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59491847
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Op zich best nutteloos dit gewells-niets of zij het nou is, aangezien al bevestigd is dat Boulahrouz zijn vrouw wegens complicaties tijdens de zwangerschap is opgenomen.
Volgens mij meldt alleen de telegraaf het nog zo specifiek. De KNVB had het nog over 'familieomstandigheden'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juni 2008 @ 16:26:36 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59491991
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef donpsp het volgende:

[..]

Ik vind jouw avatar verdacht veel op Gouverneur Arnold Schwarzenegger lijken
Ja een avatar is ook echt te vergelijken met een foto
Waarom is er zoveel weerstand tegen dat die foto wellicht kuyts vrouw zou zijn? Doet toch niets aan dit verhaal af
pi_59492017
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom is er zoveel weerstand tegen dat die foto wellicht kuyts vrouw zou zijn?
Omdat het niet zo is!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juni 2008 @ 16:28:59 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59492066
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:27 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat het niet zo is!
Oe ja, omdat 5 forum pubertjes beweren dat het zo is, is het zo. Die foto lijkt, OOK van de andere kant, evenveel op Kuyts vrouw. Zoals ook gewoon in het bericht stond waar desbetreffende foto bij geplaatst was.
pi_59492107
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Oe ja, omdat 5 forum pubertjes beweren dat het zo is, is het zo. Die foto lijkt, OOK van de andere kant, evenveel op Kuyts vrouw. Zoals ook gewoon in het bericht stond waar desbetreffende foto bij geplaatst was.
http://www.fotoleovogelzang.nl/show.php?start=12&zoektype=1&search=boulahrouz
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59492142
quote:

[..]

Ik heb zelf bij diverse sites gewerkt als nieuwsposter en dat zegt niet veel als 'bron' over of het de vrouw is van Kuijt of niet. Nieuws wordt vaak snel en onzorgvuldig geplaatst en aangezien de redactie vaak uit niet zo heel veel man bestaat, blijven de typfouten/plaatjesfouten soms gewoon staan.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juni 2008 @ 16:31:24 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59492145
Ja en in de foto van de telegraaf staat geertruide kuyt in de bestandsnaam... your point?
pi_59492163
quote:

[..]

- Die chica op de foto naast Silvie Meis heeft donkere ogen, Gertrude Kuijt niet!
- Gertrude Kuijt zit volgens mij altijd samen met de kleine Kuijt en moeder Kuijt.
- Mevr. Boulah heeft een goede band met Silvie, ze worden vaker samen gesignaleerd. Kopieer deze link naar je browser: http://www.fotoleovogelza(...)uwen%20130608-03.jpg
- Ze lijkt niet op Gertrude Kuijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')