Eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:46 schreef Longmen het volgende:
maar dat hij verder geen details geeft op dat moment is begrijpelijk. Eerst Boulah maar eens naar zn vrouw.
Als je in Nederland woont krijg je gewoon kinderbijslag ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef NED het volgende:
[offtopic]
Ik vraag me even wat af he....... die voetballers verdienen allemaal knaken bij het leven; dat moge duidelijk zijn.
Maar krijgen van die rijke stinkerds nou eik ook gewoon kinderbijslag?
Of krijg je dat niet meer of minder als je boven een bepaald salaris zit?
Iemand die dat toevallig weet?
Ik bedacht me nu op het laatst, nu zegt hij natuurlijk "zn vrouw heet ook Boulahquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, snel z'n voornaam er neer zetten ipv een lompe achternaam.
Heel persoonlijk hoor!! Wat zal jij met 'm mee leven...
Urbyquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef SoupNazi het volgende:
Dus Babel komt terug?
Dankje. Eigenlijk wel raar vind ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je in Nederland woont krijg je gewoon kinderbijslag ja.
Of je nou 8 euro per uur verdient of een miljoen per maand.
Bouhlarouz blijft gewoon bij de selectie. Bovendien mag er voor zover ik weet tijdens het toernooi geen vervanger meer worden opgeroepen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef SoupNazi het volgende:
Dus Babel komt terug?
haha dat is de vrouw van Kuijt en niet van Boula!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:30 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is de vrouw van Boula zwanger, dus zou een goede reden kunnen zijn kijk deze foto maar:
Tuurlijk mag dat niet. Als een speler dan ineens hopeloos uit vorm is, fake je een blessure en laat je een ander komen. Net zolang tot je het perfecte team hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bouhlarouz blijft gewoon bij de selectie. Bovendien mag er voor zover ik weet tijdens het toernooi geen vervanger meer worden opgeroepen.
Ach dat kleine beetje sponsoring tikt ook niet aan. Zaken als hypotheekrente aftrek helpen veel meer.quote:
Die zit nu vast en zeker in het ziekenhuis dit topic te F5-en.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit nu vast en zeker in het ziekenhuis dit topic te F5-en.
oepsquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
haha dat is de vrouw van Kuijt en niet van Boula!!!
Uhhh... nee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
neuh heb hem ook gewoon een mailtje verzondenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef B4CO het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |