nee, want mijn fiets heeft geen nummerbordquote:
Nou liever niet eerlijk gezegd, want dit is gewoon een semi-normaal topic hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kom we gaan zo vaak mogelijk slotje proberen te posten totdat een moderator komt. Proberen we het Fok book of records te halen
vroeg me meer af of de eend er een beetje zo bij lag....quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee, want mijn fiets heeft geen nummerbord
Nou eerlijk gezegd ik zie geen eend in jouw plaatje weet je waarom? Nou dat zal ik eens even vertellen ik vind het namelijk een erg onduidelijk plaatjequote:Op woensdag 18 juni 2008 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
vroeg me meer af of de eend er een beetje zo bij lag....
Ja, je bent morgen dood voor straf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb hem gewoon laten liggen is dat strafbaar?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:03 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd ik zie geen eend in jouw plaatje weet je waarom? Nou dat zal ik eens even vertellen ik vind het namelijk een erg onduidelijk plaatje
Ik reed echt op top speed en als dat beest op je afvliegt dan kan die wel in eenkeer dood zijn hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:09 schreef Vandaag... het volgende:
hoe kan je nou met een fiets een eend doodrijden? Dan moet je er gewoon nog 6 keer expres overheen gecrossed hebben.
Bruut!
Nou als je niet had gezegd dat het een eend was dan had ik het ook als een vogel aan kunnen zien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
onduidelijk?ga jij maar eens met je mobiel midden in de nacht foto's maken terwijl er een eend dood in je grill vastzit terwijl je staat te bedenken hoe je dat gore beest eruit gaat krijgen!
de eend is toch wel duidelijk te zien dacht ik zo?
dus je ziet wel verenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
Nou als je niet had gezegd dat het een eend was dan had ik het ook als een vogel aan kunnen zien.
Beter krijg je longkanker dan is mijn dag ook weer goed.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga me zo even een sigaret roken kan iemand het ff overnemen
Ohja: SLOTJEE!!
Ja ik denk het wel.quote:
Zwart?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
en je ziet ook welke kleur die veren hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |