abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59489170
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

behalve als hij gaat lopen

maar eerst de wet volgen, 9 van de 10 x doen je het juiste
Ja dat zeg ik. Eerst de wet volgen en als de politie klaar is met hem, het zelf nog even afmaken.
pi_59489211
Nou ze is in ieder geval naar de politie gegaan.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen...
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:58:23 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59489214
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Toeps het volgende:
Mja als die dan zegt, niet huilen, neem dit maar... En je bent zo vreselijk perplex... Dan doe je misschien zonder twijfel alles wat ie zegt?
Ja, misschien wel.
Logica is natuurlijk ook ver te zoeken in je hoofd als je zoiets overkomt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:59:05 #94
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_59489238
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:55 schreef Toeps het volgende:
Ach, het is in ieder geval goed voor als het nog eens gebeurt. En zijn vriendin zal er ook niet blij mee zijn.
Agreed. Dan hoop ik alleen wel (en dit klinkt misschien heel raar), dat ze echt verkracht is. Want als ze het zich door de coke of de drank of whatever het zich niet goed kan herinneren en wat er gebeurd is was vrijwillig, dan is die gast wel goed de sjaak. Krijgt ie een stigma over zich heen waar ie nooit meer vanaf komt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:00:49 #95
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59489296
Ben benieuwd hoe dit verder loopt..
lijkt me dat de politie de logische stap is. Waarom zou het je eigen schuld zijn als je je probeert te verzetten.. Nee is toch nog altijd nee.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59489351
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Proving what? Met consensuele seks krijg je hetzelfde. En dat is het verhaal wat hij gaat vertellen.
Ja, hij gaat natuurlijk zeggen dat ze zelf wilde. Er waren verder geen getuigen. Wat gebeurt er dan eigenlijk verder?
pi_59489415
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef anneja het volgende:

[..]

Ja, hij gaat natuurlijk zeggen dat ze zelf wilde. Er waren verder geen getuigen. Wat gebeurt er dan eigenlijk verder?
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil, dan wordt er gewoon doorgezet lijkt me. Alleen het punt dat er coke in haar lichaam zit, en niet kan worden bepaald of dat voor of na de sex is geweest maakt het lastig en is ook niet te bewijzen.

Door de drank en drugs is de geloofwaardigheid van de getuigen ook ver te zoeken dus ik denk dat de barman gewoon vrij uit gaat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59489441
Het lijkt erop dat ze inderdaad naar de politie is: verstandige meid!
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:07:17 #99
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59489493
Vind het maar een raar verhaal, als ik eerlijk ben.

Je bent zo maar genomen op een toilet? Pardoes floepte die er in?

Ik probeer me er een voorstelling bij te maken, maar het wil niet zo.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59489507
Verkrachting is NOOIT je eigen schuld, en ookal is ze naar een afterparty gegaan of met hem mee gegaan naar whereever, dat betekend niet dat ze dus maar " genomen" wilde worden?

Zolang TS niet wilde, en het toch is gebeurd is het gewoon plain en simple verkrachting..

Er zullen altijd mensen zijn die je niet geloven, je de gek aansteken, of roepen dat het je eigen fout wel zal zijn omdat [insert statement]..

Ik snap dat je het heel erg moeilijk vind en het gevoel hebt er alleen voor te staan/ voor l*l te staan als je naar de politie gaat, omdat je het niet kan "bewijzen"..

Ga nou gewoon naar de politie, al maak je alleen maar een melding. Dan ben je het in ieder geval kwijt.

Dit is niet iets waar je mee rond moet blijven lopen...

Sterkte
*uit lurkstand herrezen*
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:40 #101
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59489534
blijft wel een vaag verhaal.... vooral als je op Fok! gaat vragen wat je in zo'n situatie moet doen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:09:02 #102
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59489547
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder loopt..
lijkt me dat de politie de logische stap is. Waarom zou het je eigen schuld zijn als je je probeert te verzetten.. Nee is toch nog altijd nee.
Absoluut. Maar daadwerkelijke verkrachting (penetratie), dat doe je niet effe snel op een pot in de kroeg hoor.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59489567
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:
Als er door sporenonderzoek kan worden bewezen dat er sex is geweest tegen haar wil,
Dat kan sporenonderzoek niet bewijzen voor zover ik weer.
Sporenonderzoek kan misschien wel laten zien dat er seks is geweest, en misschien eventuele verwondingen/kneuzingen/blauwe plekken, maar dat is geen bewijs voor onvrijwillige seks.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:10:35 #104
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59489605
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:56 schreef Re het volgende:
Laat TS zich ook testen op GHB, rohypnol, of ketamine ?
Op GHB kun je je niet laten testen, omdat dat meteen wordt opgenomen in het lichaam..
En na een aantal uren al afgebroken is.
De andere 2 zouden wel getest kunnen worden..
------------------
pi_59489618
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Door de drank en drugs is de geloofwaardigheid van de getuigen ook ver te zoeken dus ik denk dat de barman gewoon vrij uit gaat.
Hij had ook drank op, dus dan zou beide kanten niet te bewijzen zijn.
Feit is wel dat zijn sperma in haar gevonden zal worden ( als ze iig naar de politie gaat en ziekenhuis)
Zij zegt dat het NIET consentueel is, dus hebben ze weinig andere keus dan dat in behandeling te nemen .

Tuurlijk xal het moelijk te bewijzen zijn, maar als niemand maar aangift doet van verkrachting zullen een hoop verkrachters het nog eens doen, en/of vrij rond blijven lopen..
*uit lurkstand herrezen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')