Als je tegen hem verteld hebt dat je het niet wilde en hij zich daar niets van aantrok is het verkrachting. Direct aangifte doen en meewerken aan sporenonderzoek. Neem je moeder mee als je je daar beter bij voelt. Deze man is helemaal over de schreef gegaan en moet keihard aangepakt worden. Ga dus nu aangifte doen en vertel je hele verhaal aan mensen van de politie.
Je vriendin kent de barman al heel lang en kan niet geloven dat hij zoiets gedaan heeft. Ik vind het persoonlijk schandalig dat ze je zo heeft laten zitten die nacht toen je vertelde naar huis te willen. Lekkere vriendin heb jij. Laten we het er maar op houden dat de drank bij haar ook al flink toegeslagen was. Dat de barman een bekende van je vriendin is doet er niet toe. Jij weet precies wat er gebeurt is en daar moet je dan zo snel mogelijk melding van doen. Fuck die vriendin. Als ze uiteindelijk zal zien hoe serieus je het neemt zal ze waarschijnlijk ook wel in gaan zien hoe het echt in elkaar zit.
Je bent er onzeker. Die meneer heeft dingen met je gedaan, omdat hij zag dat het mogelijk was. Je hebt aangegeven er niets van te willen weten, maar daar had hij geen boodschap aan. Dat je je niet sterker verdedigd hebt valt te betreuren, maar doet aan de hele zaak niets af. Hij had van je af moeten blijven. Dat je vervolgens ook nog coke snuift vind ik ook apart, maar ik ga er maar vanuit dat je je geen raadt wist in die situatie. Uit angst en onzekerheid heb je maar coke gebruikt.
Dan maak je je ook nog zorgen over je vriendje. Ik snap niet waarom dit voor jou vriendje uit zou maken. Het is geen vreemdgaan aangezien jij hier niet achter stond. Het is je aangedaan. Een vriendje zou je juist moeten steunen in moeilijke tijden als deze. Dat jullie nu even ruzie hebben maakt de zaak weer wat anders, maar alsnog mag, kan en zal hij je niets kwalijk nemen. Het is niet jouw schuld. Onthoud dat goed!
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."