Wat heeft die vriendin van haar ermee te maken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Perrin het volgende:
4) Wel een beetje vreemd verhaal.. Er waren toch nog andere mensen in huis, waarom niet schreeuwen? Achteraf coke snuiven!? Vreemde reactie van je vriendin..
Ja dit snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom snoof je samen met hem coke nadat ie je had verkracht?
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef IIDMLB het volgende:
Ik heb wel heel hard geroepen maar zij hebben niets gehoord. Ik denk omdat de muziek zo hard ongelofelijk hard stond.
Ik was al bang dat het een vaag verhaal zou zijn, daarom heb ik nu ook zo mijn twijfels.
Hij zei dat ik de coke moest nemen omdat ik zo moest janken of zo. Ik heb het gedaan omdat ik in de war was en hoopte dat ik me beter zou voelen. Ik kan me voorstellen dat dat als een stomme stap overkomt.
Het is inderdaad onbeschermd gebeurt. Ik was zo gefixeert op het hele verhaal dat ik net getypet heb dat ik daar zelfs nog niet eens aan gedacht had.
Ik kon me niet verzetten omdat hij enorm groot en sterk was en ik nogal 'slap'.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
En bewijzen is waarschijnlijk nu ook al lastig..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
NU naar de politie en het ziekenhuis, NIET op FOK! blijven. Als er iets moet gebeuren moet dat NU, anders is bewijzen een stuk lastiger!
Geen zedenrechercheur in Nederland gaat jou nu vertellen dat het jouw schuld is, omdat je hem niet van je af hebt kunnen duwen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef IIDMLB het volgende:
Ik wil wel naar de politie maar ik ben dus zo bang dat het mijn eigen schuld was omdat ik 'em niet van me af heb kunnen duwen, althans niet genoeg. Ik heb wel heel duidelijk gezegt dat ik het niet wilde en me verzet naar hoe ik kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |