abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59518721
-edit- joepie

[ Bericht 75% gewijzigd door Re op 19-06-2008 16:09:58 ]
Don't Turn Me Down!
pi_59518780
Ze vroeg hier naar advies wat ze moest doen. Dat heeft ze gekregen. Ze moest zo snel mogelijk naar de politie gaan en vervolgens naar het ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat ze op het moment wel andere dingen aan haar hoofd heeft dan reageren of Fok!.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59521612
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.

Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.

Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.

Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:12:20 #274
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59521707
Goed dat je weer iets van je laat horen. Heb je nog contact gehad met die vriendin?

Edit: Spelfout en PS: Goed dat je toch de stap hebt genomen om naar de politie te gaan!

[ Bericht 20% gewijzigd door Ludootje op 19-06-2008 16:37:55 ]
pi_59521709
Misschien het topic maar niet doorlezen, er staat teveel rotzooi in van rellertjes...
pi_59521797
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.

Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.

Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.

Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Klinkt goed, als in, alles is volgens plan verlopen lijkt me. Ook slim dat je je nog niet gedoucht had trouwens. Je moet maar zo snugger zijn om daarover na te denken. Veel mensen zouden in jouw situatie gelijk onder de douche springen om de viezigheid weg te spoelen. Het lijkt me niet leuk/prettig/makkelijk om mee te werken aan dat sporenonderzoek, maar het is voor je eigen bestwil. Ik hoop dat je goede vrienden en familie hebt waar je dit verhaal ook mee kan delen. Dat helpt in ieder geval om het te verwerken.

Nu heb je twee weken bedenktijd. Ik hoop dat je de juiste beslissing weet te maken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59521808
-edit- typh op!

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 19-06-2008 16:19:44 ]
Don't Turn Me Down!
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:17:15 #278
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59521834
Wat zei de politie toen je ze over de coke vertelde ?
zzz
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:28:44 #279
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59522131
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:

Heb je top gedaan! Kreeg je niet een advies om met (prof) iemand erover te praten? En gewoon aangeven zou ik zeggen.

Ben trots op je dat je toch gegaan bent!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59522233
Goed dat je het gedaan hebt TS.
Ik heb weleens een vriendin van me die verkracht was overstuur aan mijn bed gehad, akelige herinnering, en het kostte heel veel moeite die nacht om haar te overtuigen toch echt die aangifte te doen.

Had je het nu niet gedaan, dan had je het nooit meer gedaan, en had je er alleen maar zelf mee rond blijven lopen terwijl zo'n gast vrolijk fluitend rond blijft lopen. Dat is dubbel leed.

Succes met nadenken en plekje geven enzo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Roquefort op 19-06-2008 16:37:50 ]
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:32:51 #281
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59522240
ik vind het heel goed van je!
ik ben blij ( net zoals de rest! ) dat je de stap heb genomen..
kijk inderdaad of het voor jou een voordeel heeft als je die gast aangeeft, persoonlijk zou ik het denk ik wel doen

sterkte en succes met de komende stappen die je moet nemen
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:37:47 #282
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59522364
Wat zei de politie over het gezellige coke snuiven na het badkamergebeuren?
Geef mij maar Amsterdam
pi_59522585
Goed gedaan! Ontzettend moedige stap voor je. En alsjeblieft doe aangifte, al is het alleen om andere meisjes na jou ook te beschermen voor dit verschrikkelijke figuur.

Wat vervelend hoe die vriendin erop gereageerd heeft! Hopelijk kun je steun vinden bij andere.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59522815
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:

[..]

*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*

Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.

* MinderMutsig gaat weer verder lezen in het topic voor ze verder reageert.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:54:15 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59522848
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:44 schreef Rebubbled het volgende:
Wat vervelend hoe die vriendin erop gereageerd heeft! Hopelijk kun je steun vinden bij andere.
Lees ik ergens overheen? Ik zie nergens iets staan over de reactie van die vriendin?

Hoe dan ook: goed dat je deze stap gezet hebt, TS en sterkte met het verdere verloop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')