Klinkt goed, als in, alles is volgens plan verlopen lijkt me. Ook slim dat je je nog niet gedoucht had trouwens. Je moet maar zo snugger zijn om daarover na te denken. Veel mensen zouden in jouw situatie gelijk onder de douche springen om de viezigheid weg te spoelen. Het lijkt me niet leuk/prettig/makkelijk om mee te werken aan dat sporenonderzoek, maar het is voor je eigen bestwil. Ik hoop dat je goede vrienden en familie hebt waar je dit verhaal ook mee kan delen. Dat helpt in ieder geval om het te verwerken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.
Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.
Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.
Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Heb je top gedaan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.
Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.
Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.
Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*
Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
Lees ik ergens overheen? Ik zie nergens iets staan over de reactie van die vriendin?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:44 schreef Rebubbled het volgende:
Wat vervelend hoe die vriendin erop gereageerd heeft! Hopelijk kun je steun vinden bij andere.
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Wat zei de politie over het gezellige coke snuiven na het badkamergebeuren?
Goed dat je de stap genomen hebt om naar de politie en 't ziekenhuis te gaan.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.
Ik vind het een vrij redelijke vraag. Het IS toch ook een rare situatie ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...
De politie heeft dat van de coke genoteerd evenals het adres waar het gebeurd is. Verder is er niets met het cokeverhaal gedaan, vooral ook omdat het erna was natuurlijk. Het ging meer om de verkrachting an sich en zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij redelijke vraag. Het IS toch ook een rare situatie ?
Je vriendin wil ook niet getuigen dat jij huilend je verhaal hebt gedaan vlak nadat het gebeurt was? Lekkere vriendin dan. Misschien is ze ook erg overdonderd door het hele verhaal en draait ze over een paar dagen wel bij. Dat hoop ik voor je in ieder geval.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Oh en het is niet makkelijk je te verzetten tegen zo'n grote man (zowel in lengte als in breedte). Vandaar dat ik dus ook onder de blauwe plekken zit waarvan veel foto's zijn gemaakt.
En over dat 'pijpen': dat is amper gebeurt, hij probeerde het maar zoals ik al zei in de OP, toen ik me daartegen verzette probeerde hij gewoon iets anders en dat was hardhandig veel makkelijker te bewerkstelligen.
De reden waarom ik dit op FOK! zette: ik was net wakker (het was dus na de nacht van de verkrachting) en had geen idee wat ik moest doen. Ik wilde daarom de meningen peilen. Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
Indd, maar ik vroeg het niet aan jou truusquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...
Dit was een vrij relevant stukje informatie die we gemist hadden. Uit je OP leek het namelijk dat je je niet echt verzet had. Je hebt zeker de goede beslissing genomen om naar de politie te gaan (dat sowieso), en hier kunnen ze echt wel wat mee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Oh en het is niet makkelijk je te verzetten tegen zo'n grote man (zowel in lengte als in breedte). Vandaar dat ik dus ook onder de blauwe plekken zit waarvan veel foto's zijn gemaakt.
Een échte vriendin dus! waarom wil zij dat niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
Ik heb al een heleboel hulp en kan dit er gewoon niet bij gebruiken... ik weet dat het nu misschien boven zal komen op een onverwacht moment of zo, maar ik probeer het nu gewoon niet te laten gebeuren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een échte vriendin dus! waarom wil zij dat niet?
Ga het aub niet proberen te 'vergeten' (als in: wegdrukken) want dat lukt je toch niet. Zoek hier hulp voor. Heel veel sterkte de komende tijd!
Je had je niet meer moeten/kunnen verzetten, je hebt alles eraan gedaan. Zoals je zegt, je hebt al je kracht verbruikt.. en je hebt gedaan wat op dat mogelijk was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:13 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ben negentien en de 'vriendin' is twintig.
Ik heb me wel verzet, naar hoe ik kon. Maar ik had me meer verzetten om me van hem af te krijgen. Dat lukte alleen niet, omdat ik niet zo sterk ben. Maar ik heb al mijn kracht gebruikt.
Triest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef IIDMLB het volgende:
En zij wil niet omdat ze hem goed kent en erg graag mag. Ze gelooft me inmiddels wel maar zit in een 'dilemma' nu. "Hij is de beste vriend van mijn neef!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |