abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59521797
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.

Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.

Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.

Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Klinkt goed, als in, alles is volgens plan verlopen lijkt me. Ook slim dat je je nog niet gedoucht had trouwens. Je moet maar zo snugger zijn om daarover na te denken. Veel mensen zouden in jouw situatie gelijk onder de douche springen om de viezigheid weg te spoelen. Het lijkt me niet leuk/prettig/makkelijk om mee te werken aan dat sporenonderzoek, maar het is voor je eigen bestwil. Ik hoop dat je goede vrienden en familie hebt waar je dit verhaal ook mee kan delen. Dat helpt in ieder geval om het te verwerken.

Nu heb je twee weken bedenktijd. Ik hoop dat je de juiste beslissing weet te maken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59521808
-edit- typh op!

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 19-06-2008 16:19:44 ]
Don't Turn Me Down!
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:17:15 #278
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59521834
Wat zei de politie toen je ze over de coke vertelde ?
zzz
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:28:44 #279
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59522131
quote:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.

Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.

Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.

Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Heb je top gedaan! Kreeg je niet een advies om met (prof) iemand erover te praten? En gewoon aangeven zou ik zeggen.

Ben trots op je dat je toch gegaan bent!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59522233
Goed dat je het gedaan hebt TS.
Ik heb weleens een vriendin van me die verkracht was overstuur aan mijn bed gehad, akelige herinnering, en het kostte heel veel moeite die nacht om haar te overtuigen toch echt die aangifte te doen.

Had je het nu niet gedaan, dan had je het nooit meer gedaan, en had je er alleen maar zelf mee rond blijven lopen terwijl zo'n gast vrolijk fluitend rond blijft lopen. Dat is dubbel leed.

Succes met nadenken en plekje geven enzo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Roquefort op 19-06-2008 16:37:50 ]
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:32:51 #281
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59522240
ik vind het heel goed van je!
ik ben blij ( net zoals de rest! ) dat je de stap heb genomen..
kijk inderdaad of het voor jou een voordeel heeft als je die gast aangeeft, persoonlijk zou ik het denk ik wel doen

sterkte en succes met de komende stappen die je moet nemen
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:37:47 #282
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59522364
Wat zei de politie over het gezellige coke snuiven na het badkamergebeuren?
Geef mij maar Amsterdam
pi_59522585
Goed gedaan! Ontzettend moedige stap voor je. En alsjeblieft doe aangifte, al is het alleen om andere meisjes na jou ook te beschermen voor dit verschrikkelijke figuur.

Wat vervelend hoe die vriendin erop gereageerd heeft! Hopelijk kun je steun vinden bij andere.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59522815
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:

[..]

*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*

Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.

* MinderMutsig gaat weer verder lezen in het topic voor ze verder reageert.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:54:15 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59522848
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:44 schreef Rebubbled het volgende:
Wat vervelend hoe die vriendin erop gereageerd heeft! Hopelijk kun je steun vinden bij andere.
Lees ik ergens overheen? Ik zie nergens iets staan over de reactie van die vriendin?

Hoe dan ook: goed dat je deze stap gezet hebt, TS en sterkte met het verdere verloop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59523020
Ik ben erg blij met de 'positieve' reacties in dit topic. Ik ben erg in de war, een beetje numb en probeer het te vergeten, want ik wil niet dat dit me tekent voor het leven. Voor de mensen die me niet geloven: het doet me best wel een beetje pijn maar misschien zou ik zelf ook zo gereageert hebben. Dat van die coke was misschien irrelevant om te vertellen want daar vallen nogal veel mensen over. Begrijp ik, het klinkt (is) ook hartstikke stom, maar ik was aan het janken en in paniek en het leek mij op dat moment een goed idee om de coke te nemen en daarna weg te gaan. De politie heeft trouwens niets met het cokegebeuren gedaan, maar het wel opgeschreven.
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:00:46 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59523044
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Wat zei de politie over het gezellige coke snuiven na het badkamergebeuren?
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59523110
quote:
- knip knip -
Goed dat je de stap genomen hebt om naar de politie en 't ziekenhuis te gaan.

Voor de rest is alles wat ik wilde zeggen hierboven eigenlijk al door anderen gezegd, dus dat hoef ik niet nog eens te herhalen. Sterkte verder!
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.
Klopt. Het ging mij er meer om dat jpg97 die reactie totaal verkeerd begreep. Doet er verder niet zo heel erg toe hoor.
pi_59523111
Oh en het is niet makkelijk je te verzetten tegen zo'n grote man (zowel in lengte als in breedte). Vandaar dat ik dus ook onder de blauwe plekken zit waarvan veel foto's zijn gemaakt.

En over dat 'pijpen': dat is amper gebeurt, hij probeerde het maar zoals ik al zei in de OP, toen ik me daartegen verzette probeerde hij gewoon iets anders en dat was hardhandig veel makkelijker te bewerkstelligen.

De reden waarom ik dit op FOK! zette: ik was net wakker (het was dus na de nacht van de verkrachting) en had geen idee wat ik moest doen. Ik wilde daarom de meningen peilen. Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:03:30 #290
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59523122
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef Re het volgende:

[..]

Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...
Ik vind het een vrij redelijke vraag. Het IS toch ook een rare situatie ?
zzz
pi_59523190
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik vind het een vrij redelijke vraag. Het IS toch ook een rare situatie ?
De politie heeft dat van de coke genoteerd evenals het adres waar het gebeurd is. Verder is er niets met het cokeverhaal gedaan, vooral ook omdat het erna was natuurlijk. Het ging meer om de verkrachting an sich en zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gaan.
pi_59523233
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Oh en het is niet makkelijk je te verzetten tegen zo'n grote man (zowel in lengte als in breedte). Vandaar dat ik dus ook onder de blauwe plekken zit waarvan veel foto's zijn gemaakt.

En over dat 'pijpen': dat is amper gebeurt, hij probeerde het maar zoals ik al zei in de OP, toen ik me daartegen verzette probeerde hij gewoon iets anders en dat was hardhandig veel makkelijker te bewerkstelligen.

De reden waarom ik dit op FOK! zette: ik was net wakker (het was dus na de nacht van de verkrachting) en had geen idee wat ik moest doen. Ik wilde daarom de meningen peilen. Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
Je vriendin wil ook niet getuigen dat jij huilend je verhaal hebt gedaan vlak nadat het gebeurt was? Lekkere vriendin dan. Misschien is ze ook erg overdonderd door het hele verhaal en draait ze over een paar dagen wel bij. Dat hoop ik voor je in ieder geval.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de leeftijd van jou en je vriendin.

Ohhh.. en weet je vriendje al wat er gebeurd is?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:08:23 #293
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59523251
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef Re het volgende:

[..]

Indd, maar ik vroeg het niet aan jou truus

Maar goed zoals het nu lijkt, gaat het een 1 op1 verhaal worden. Dat er sporen zijn van sexueel contact is niet zo'n wonder, en wat blauwe plekjes is ook geen extreme bijzonderheid.
Dus als hij een goed verhaal heeft wordt het lastig. Als er andere aangiftes komen van jongedames is het een ander verhaal natuurlijk, misschien waren die tot nu toe niet bereid tot het doen van aangifte.

Maar goed, misschien doet hij wel aangifte tegen TS
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:10:01 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_59523290
quote:
Dit was een vrij relevant stukje informatie die we gemist hadden. Uit je OP leek het namelijk dat je je niet echt verzet had. Je hebt zeker de goede beslissing genomen om naar de politie te gaan (dat sowieso), en hier kunnen ze echt wel wat mee!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:12:18 #295
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59523337
quote:
Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
Een échte vriendin dus! waarom wil zij dat niet?

Ga het aub niet proberen te 'vergeten' (als in: wegdrukken) want dat lukt je toch niet. Zoek hier hulp voor. Heel veel sterkte de komende tijd!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59523351
Ik ben negentien en de 'vriendin' is twintig.

Ik heb me wel verzet, naar hoe ik kon. Maar ik had me meer verzetten om me van hem af te krijgen. Dat lukte alleen niet, omdat ik niet zo sterk ben. Maar ik heb al mijn kracht gebruikt.
pi_59523388
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Een échte vriendin dus! waarom wil zij dat niet?

Ga het aub niet proberen te 'vergeten' (als in: wegdrukken) want dat lukt je toch niet. Zoek hier hulp voor. Heel veel sterkte de komende tijd!
Ik heb al een heleboel hulp en kan dit er gewoon niet bij gebruiken... ik weet dat het nu misschien boven zal komen op een onverwacht moment of zo, maar ik probeer het nu gewoon niet te laten gebeuren.
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:15:15 #298
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59523395
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:13 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ben negentien en de 'vriendin' is twintig.

Ik heb me wel verzet, naar hoe ik kon. Maar ik had me meer verzetten om me van hem af te krijgen. Dat lukte alleen niet, omdat ik niet zo sterk ben. Maar ik heb al mijn kracht gebruikt.
Je had je niet meer moeten/kunnen verzetten, je hebt alles eraan gedaan. Zoals je zegt, je hebt al je kracht verbruikt.. en je hebt gedaan wat op dat mogelijk was.
Niet achteraf gaan denken van; wat als ik dit had gedaan. Want dat heeft geen nut! Je hebt gedaan wat je kon.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59523414
En zij wil niet omdat ze hem goed kent en erg graag mag. Ze gelooft me inmiddels wel maar zit in een 'dilemma' nu. "Hij is de beste vriend van mijn neef!" .
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:16:42 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59523429
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef IIDMLB het volgende:
En zij wil niet omdat ze hem goed kent en erg graag mag. Ze gelooft me inmiddels wel maar zit in een 'dilemma' nu. "Hij is de beste vriend van mijn neef!" .
Triest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')