K ben heul niet schattig!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, je bent schattiger en meer kusjekroel dan je denktGeeft niet hoor, ik mag je wel!
En nu ga ik maar even wachten of die klojo's nog gaan reageren op mijn wijzigingvoorstellen. En anders publiceren ze de gerectificeerde versie maar in het volgende nummer
Vanmiddag weer lekker even collega helpen (leuk werk: saai maar ook wel een soort grappig) en vanavond neem ik gewoon VRIJ. Geen dingen lezen, geen grafieken maken of wat dan ook. Gewoon lekkere vette egoistische ME-time
Ga je teennagels schuren, plamuren en aflakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K ben heul niet schattig!![]()
Lekker, vanavond vrij!
Ik verveel me. De krant is uit, de universiteitskrant ook. M'n ondergoed la is een te grote rotzooi om aan te beginnen, en administratie is saai.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan moet je de goede opdracht geven schat.
Vergeet het afstomen nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ga je teennagels schuren, plamuren en aflakken
dat zei mijn moeder ook al.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vergeet het afstomen niet
nynke, pas je goed op jezelfhier spreekt een échte moeder
Moeilijk he, zo bezig ben je altijd, je kan niet eens de rust vinden om te rustenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef AKnynke het volgende:
dat zei mijn moeder ook al.
Ik lig nu op de bank, ga zo maar een half uurtje slapen ofzo. of ik ga even de stad in, kijken of ik in de opruiming iets bruilofterigs kan scoren.
ik heb nog rijles vanavond, (speaking of rust houden), maar anders had ik het zeker gedaan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, als je echt bored-out-of-your-skull bent: pak de trein en kom hierheen!
Wat een ongelooflijke proetsahs daar zeg!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zennnnnn
Karreltje-lief, het is een wetenschappelijk blad, ik verwcaht dan toch dat ze dingen min of meer opmaken zoals ze geleverd zijn. Het is niet alsof ik het heb geillustreerd met tekeningen van Fiep Westendorp, hè. De figuren en de tekst vormen een doorlopend geheel, weet je.
of lekker tetrissen met je linkerhandquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Pandorah het volgende:
Nynke: ga een stukje wandelen, ga achterstallige boeken lezen, ga achterstallige foto's inplakken, ga een plan de campagne maken voor Zweden, ga de stad in want het is uitverkoop, ga vriendinnen bellen, ga dingen ordenen, bel de fysio voor oefeningen, ga een leuk dvd'tje kijken, ga hard meezingen met een leuke cd. Genoeg te doen lijkt mij. En probeer je rust te vinden. Erg belangrijk voor het herstel van je schouder
ik ga nu m'n ondergoedla opruimen, en alles weggooien wat ik niet meer aan heb!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Pandorah het volgende:
Nynke: ga een stukje wandelen, ga achterstallige boeken lezen, ga achterstallige foto's inplakken, ga een plan de campagne maken voor Zweden, ga de stad in want het is uitverkoop, ga vriendinnen bellen, ga dingen ordenen, bel de fysio voor oefeningen, ga een leuk dvd'tje kijken, ga hard meezingen met een leuke cd. Genoeg te doen lijkt mij. En probeer je rust te vinden. Erg belangrijk voor het herstel van je schouder
Neuh, dat klopt. Maar als je het aanlevert als [stuk tekst] [plaatje] verwacht je toch wel dat ze dat in min of meer chronologische volgorde opmaken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef octopussy het volgende:
CF, je denkt toch niet dat ze gaan lezen wat je hebt aangeleverdVolgende keer een tekeningetje van de lay-out maken zoals je het wil?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga nu m'n ondergoedla opruimen, en alles weggooien wat ik niet meer aan heb!![]()
Transparante dingetjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk!! En meewarige blikken trekken bij slipjes waarvan je echt denkt: "Why on earth dit I buy that?"
![]()
Zo doe ik dat
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Transparante dingetjesOf zachtgroene dingen
Ja, ik heb t recent ook gedaan
Ik was er ook niet vanuit gegaan dat de opmaker het zou lezen. Maar wel dat de opmaker mijn volgorde aan zou houden en niet, zonder iets te lezen, dingen door elkaar zou gooien om het passend te krijgen. Terwijl mijn ongeoefend oog ziet dat je met een witregel onderaan de pagina tekst en grafieken wèl passend en chronologisch krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een DTP-er leest niet dat is het probleem. Daar waar jij taal- en verhaal technisch denkt, denken wij in vlakverdeling.
Ge-ni-aal... Een transparante zalmroze hipster met crème stipjes waarvan ik oprecht dacht dat ie sexy wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]leuk om te doen heh! My god, transparante dingetjes
ondergoed zorgt juist dat je t NIET ziet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |