quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef Ulx het volgende:
Naar het schijnt heeft de Italiaanse bond er iets mee te maken. Tenminste, dat hoorde ik net hier.
hierquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef Ulx het volgende:
Naar het schijnt heeft de Italiaanse bond er iets mee te maken. Tenminste, dat hoorde ik net hier.
Het is te hopen dat z'n vrouw dan gewoon aan het bevallen is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef Shantee het volgende:
Z'n vrouw/vriendin is inderdaad zwanger, misschien heeft het daar iets mee te maken?
Hopelijk niets ernstigs![]()
Haha, ook bij Vogelzang aan het zoeken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten Babs vragen, die heeft haar telefoonnummer!
De middelste is mevr Boulah
[ afbeelding ]
Zij is zeker zwanger....
Laten we het hopen, even de kleine eruit zien ploepen en weer terug.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef Shantee het volgende:
Z'n vrouw/vriendin is inderdaad zwanger, misschien heeft het daar iets mee te maken?
Hopelijk niets ernstigs![]()
Nog een kind erbij voor na de wedstrijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is te hopen dat z'n vrouw dan gewoon aan het bevallen is.
Er zal vast wat over in de ANP-bin staan, gooi dat de FP op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef superworm het volgende:
tvp
Heb je wel zo'n dope hoed?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef pfaf het volgende:
Ik voel me net Inspector Gadget, maar dan zonder uitschuifarmen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nog een kind erbij voor na de wedstrijd
Tja, ik hoop het ook, ik heb alleen geen idee hoe ver ze al is..quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is te hopen dat z'n vrouw dan gewoon aan het bevallen is.
Ik kan het hoofdje al zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef Shantee het volgende:
[..]
Tja, ik hoop het ook, ik heb alleen geen idee hoe ver ze al is..
Maarja, Khalid verbleef ook relatief anoniem in Spanje, met z'n blessures.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Maar stond mevr. Boulah op het punt van bevallen dan? Ik heb daar verder niets over gehoord. Ook in de interviews van deze week met Boulah in de VI en Sportweek staat er niks over dat hij op het punt staat om vader te worden. Vind ik toch opvallend, bij Sneijder leefde heel Nederland mee ongeveer.
quote:'Boulahrouz verlaat training voortijdig'
Onder begeleiding van de organisatie en politie verliet Khalid Boulahrouz voortijdig de training van het Nederlands elftal. De exacte reden voor het voortijdige vertrek van Boulahrouz is onbekend.
Hierover wilde een woordvoerder van de kNVB geen uitsluitsel geven. Boulahrouz begon nog samen met de overige basispelers aan de uitlooptraining, maar haakte voortijdig af.
De verdediger was de laatste drie wedstrijden de vaste rechtsback in het team van Marco van Basten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |