EK SMS service...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef wdn het volgende:
dag? van de gratis krant?
Staat niks op hun site dus is het niet gebeurd
quote:Boulahrouz verlaat training
Uitgegeven: 18 juni 2008 13:49
Laatst gewijzigd: 18 juni 2008 13:53
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft de uitlooptraining van Oranje woensdag niet afgemaakt. De verdediger, die alle drie de pouleduels in de basis begon, stapte voortijdig van het trainingsveld.
ANP
In een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne. Een woordvoerder van de KNVB kon geen uitsluitsel geven over de reden van zijn vertrek.
Kalm
De training verliep tot dan toe kalm. De basisspelers van het duel tegen Roemenië hielden een rustige uitlooptraining met rek- en strekoefeningen. De overige spelers deden vooral oefenvormen met afwerken op doel.
Tegenstander
Woensdagavond weet Oranje wie zaterdag de tegenstander in de kwartfinale wordt. Zweden en Rusland maken in een onderling duel uit wie tweede wordt in groep D. Zweden heeft daarbij voldoende aan een gelijkspel.
De Russen van Guus Hiddink moeten winnen om door te gaan.
Misschien wel iets als "familie-omstandigheden"?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Flashwin het volgende:
Doping?
Dat weten we dus niet, pik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel iets als "familie-omstandigheden"?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Armageddon het volgende:
een familielid dat niet goed is geworden en waardoor ie snel onder begeleiding naar het vliegveld moest.
Nee, pik, dus beginnen we maar meteen over doping. Pik.quote:
mijn gedachte ook, aan de andere kant dan hadden ze hem toch wel de training kunnen laten afmaken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Flashwin het volgende:
Doping?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:08 schreef _Mike_ het volgende:
Doping lijk mij sterk, dat word voor elke wedstrijd gedaan. En why the fuck zou je doping gebruiken tegen Roemenie? (Tenzij dat je met Mutu heb zitten pokeren"
Eigenlijk lijkt met mij inderdaad zoiets als een familielid in kritieke toestand o.i.d. wel het meest waarschijnlijk helaas.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik gok een probleempje met de belasting of een familielid dat niet goed is geworden en waardoor ie snel onder begeleiding naar het vliegveld moest.
En al helemaal waarom zou je doping gebruiken tijdens een training?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:08 schreef _Mike_ het volgende:
Doping lijk mij sterk, dat word voor elke wedstrijd gedaan. En why the fuck zou je doping gebruiken tegen Roemenie? (Tenzij dat je met Mutu heb zitten pokeren"
Daarom ook de vraagteken, suf ventje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, pik, dus beginnen we maar meteen over doping. Pik.
Hele mooie fietsch gratisch en vor nietsch mooie slotje opgezetquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef DonGuido het volgende:
Toen Klaas-Jan Huntelaar de spelersbus miste had Khalid een fiets voor hem geregeld
Volgens mij word dat allemaal van te voren getest, en krijg je ook al de uitslag voordat de wedstrijd begint.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef donpsp het volgende:
Doping zou nog niet fout gedacht zijn. Vond hem wel opvallend goed na zo'n lange tijd uit de roulatie. Maargoed, daar denk ik aan omdat ik bij het Wielrennen zo vaak belazerd ben door die 'goede wielrenners'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |