quote:
Die gasten zijn inderdaad te dom voor woorden. Ik moest naar mijn arbo/bedrijfsflikker (what everquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja maar dat doen ze ook weer niet
heb al vaker gezegt van stuur dan zo'n arbo mongool langs
(die gasten sporen zo ie zo niet van de arbo)
1e wat ze vragen wanneer denk u weer aan het werk te kunnen ??
laatste keer ik zo w8 ff kijk ff in mn glazen bol
staat die kerel me zo vaag aan te kijken
zeg ik zo ja wat had je nou verwacht als antwoord ?
ik ben geen docter en ben ziek waneer ik beter ben ... wat d8 je van als het over is ????
toen ging ie weer weg ... pannekoek
rust goed uit mopquote:
Was 't trouwens gezellig bij feestje van lynda?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
rust goed uit mop, nog een beetje vol kunnen houden laatste uurtje?
uh.... uh.... uh... jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was 't trouwens gezellig bij feestje van lynda?
Al verliefd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh.... uh.... uh... ja![]()
Jammer dat ik zo vroeg naar huis moest, waarom rijden die bussen nog niet?
Gewoon prettig gestoord zullen we het maar doenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon prettig gestoord zullen we het maar doen![]()
Ik weet niet wat ik heb vandaag, 4,5 uur geslapen en serieus zo actief als de nete
Wil je niet bij mij op visite?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef lynda het volgende:
* lynda euhhhhh doet maar niets zeggen
Morgen naar draakje toeeeeeeeeee(Draculet dan
)
Knap vind ik het niet, frappant.. dat dan weer wel!quote:
Ik luister..quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Knap vind ik het niet, frappant.. dat dan weer wel!
En nog voetbal aan het kijken?
Wil graag mee, maar gaat helaas niet lukkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef lynda het volgende:
* lynda euhhhhh doet maar niets zeggen
Morgen naar draakje toeeeeeeeeee(Draculet dan
)
pwndquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee jij bent een vreemdeMag van mama niet bij vreemde mensen komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat heerlijk op Fok!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Tuurlijk niet, buiten Fok! gaat het prima tochquote:
Wil niemand wegjagen ofzo, maar ik schijn er nogal goed in te zijnquote:
In sommige gevallen best handig toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil niemand wegjagen ofzo, maar ik schijn er nogal goed in te zijn
En juist bij de mensen die ik weg wil hebben lukte(!!!) het niet hahahaaquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
In sommige gevallen best handig toch?
Ik moest de kattenbakken even verschonenquote:
Flink gapen en wijzen en zeggen dat je moe bent enzo..quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En juist bij de mensen die ik weg wil hebben lukte(!!!) het niet hahahaa
Maarja, droxz aan de ADHD is leuk
Moet ook gebeuren, dat dan weer welquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moest de kattenbakken even verschonen
Ookal gaap ik, ik blijf gewoon doorgaan en veel "werk" (eng woord! eng woord!) doen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Flink gapen en wijzen en zeggen dat je moe bent enzo..
Werkt gegarandeerd!
Bij mij tenminste wel
Ik moet er ook mee uitkijken..quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren, dat dan weer wel
beetje jammer dat ik die beestjes leuk vind, maar er een allergie voor heb
Mijn katten gaan hier niet naar buiten..quote:
Vind het ook gewoon leuk, thuis 2 van die beestjes gehad... maar moesten helaas weg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet er ook mee uitkijken..
Zeker iedere dag stofzuigen en om de dag de bakken verschonen..
Maar het is het waard
quote:
quote:
ej tripack!quote:
hoe is je avond Vliegje?quote:
ja goed!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:29 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe is je avond Vliegje?
met je mobiel Fok!en is niet optimaal
uh? gedag zeggen, en gelijk weer gaan slapen?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:34 schreef tripack het volgende:
eej Droxz. weltruste ik ga slapen
Kan niet slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Stiekem ben ik er ook nog een klein beetje..
Schijnbaar welquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat ie de laatste is wil niet zeggen dat ie naar bed gaat .....
Ja gaat zo zn gangetje he. Deze week bij CWI geweest wat vacatures meegekregen. Daar even wat meedoen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan niet slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alles goed met diertjuh?
kijk eens aan! hoop dat er wat leuks voor je tussenzit!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja gaat zo zn gangetje he. Deze week bij CWI geweest wat vacatures meegekregen. Daar even wat meedoen.
Afgelopen nachten slecht geslapen. Dus nu maar niet telaat gaan slapen. Viel de afgelopen dagen iedere keer rond half 3 inslaap. Niet fijn als je vroeg moet opstaan. Maar volgens mij weten jullie daar alles van
En hoe gaat het meneer Dr. Droxz?
Heb wel paar topicjes meelopen lezen en las dat je een leuk weekend had gehadquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kijk eens aan! hoop dat er wat leuks voor je tussenzit!
Die tijden zijn hier zo'n beetje gelijk, ik slaap dus echt voor geen meter meer... en dat geeft gelijk antwoord op je vraag
* Dr.Droxz praat in zijn slaapquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:33 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie nog laat op!
Heya Bellerquote:
ja lekker en met iedereen hier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh mannen!![]()
Hey Friday12! alles goed ?
Mja, gaat ook niet heel superquote:
mwoah gaat wel! last van migrainequote:
zo goed als vakantiequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwoah gaat wel! last van migrainedus zit liever thuis eigelijk
Joh wat dan? Je voet of ehr...?quote:
Is het weer is zo ver? Kan jij je niet ziek melden man?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwoah gaat wel! last van migrainedus zit liever thuis eigelijk
nee, dat zijn dingen daar moet je mee leren leven helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is het weer is zo ver? Kan jij je niet ziek melden man?
Neuh, voet gaat wel weer gelukkig..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh wat dan? Je voet of ehr...?
ah lekker voor jequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo goed als vakantiemoet morge nog 2 uurtjes naar school en dan ben ik klaar
Dan blijven voor mij ziekte of persoonlijke dingen over, welke is het?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Neuh, voet gaat wel weer gelukkig..
Nee dat weet ik nu wel van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, dat zijn dingen daar moet je mee leren leven helaas.
en zowieso meld ik me niet snel ziek.
gisteren trouwens mgs4 gekocht
* WhiteLightning doet armomheenslaatmodus aanquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Neuh, voet gaat wel weer gelukkig..
Verkouden, en dat laatstequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan blijven voor mij ziekte of persoonlijke dingen over, welke is het?
ja dat is wel zo ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nu wel van jeMaar toch blijft het klote dat je dan een partij gaar zit te zijn op werk.
Heb je ook de headset gehaald van MGS4?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning doet armomheenslaatmodus aan
kopje thee dan maar ?
Sterkte dan hequote:
daar ben ik eigelijk wel aan toe jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Jij wilt gewoon zelf een knuffel
Whehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 07:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is wel zo ja!
nee heb geen headset gehaald. ze hadden hem niet bij bart smit.
wel een leuk spel hoor, ik bak er alleen niets van.
Thanksquote:
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ben ik eigelijk wel aan toe jamaar daar was het niet voor bedoeld hoor!
migrainequote:
Als je je niet ziek wilt melden moet je ook niet zeuren!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
migraineheel mn nek staat vast en trekt zo naar boven toe
ok bedankt heh......quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:25 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je je niet ziek wilt melden moet je ook niet zeuren!
NPquote:
Het is wel waar..quote:
Dat wist ik alquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NP
Enne, zie... ik kan wel aardig zijn
Wat is ze toch weer aardig...quote:
quote:
SCHRIK!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
zoals ik al zei moet je ermee leren leven DV!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is wel waar..
Als je er echt zo'n last van hebt moet je thuis blijven, niet gaan werken..
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |