Nou inderdaad... Krabbe over dat meisje ´ja ik was in tranen geroerd door haar let it be´ en toen kreeg je een stukje te zien... ik vond het niets aan!quote:Op maandag 17 november 2008 19:03 schreef Cee het volgende:
Net bij RTL Boulevard een kort item over de eerste audities. Een of ander 'nachtegaaltje' dat de tranen in de ogen bij Martijn Krabbé teweeg bracht. Ik vond het wel meevallen, niks bijzonders. Nee, neem dan vervolgens Harry Tokkie (TOKKIE! Jahaaa familie van) die een stukje ging zingen en wtf het klonk best goed.Dus, ik ga deze puinhoop volgen, ik ga dat misbaksel van een Van Dijk doorstaan, als dat betekent dat Harry doorgaat en z'n hele familie daar op de tribunes gaat zitten. Dit wordt Neil en z'n kamperts in het kwadraat. Wat zeg ik, in het kwadraat-kwadraat.
Als RTL in plaats van dit soort zaken gewoon eens zorgt voor een spetterend programma waar de SBS kijkcijfers bij verbleken. Maar om de een of andere reden lukt dat RTL niet meer zo, zie afgelopen jaren de ijsdansshows en nu ook Popstars vs de laatste Idols.... Reden?? geen idee...quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
RTL zegt dus gewoon terecht dat die SBS klonen kut zijn.
Omdat dat soort shows over het algemeen meer bij de doelgroep van SBS6 passen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als RTL in plaats van dit soort zaken gewoon eens zorgt voor een spetterend programma waar de SBS kijkcijfers bij verbleken. Maar om de een of andere reden lukt dat RTL niet meer zo, zie afgelopen jaren de ijsdansshows en nu ook Popstars vs de laatste Idols.... Reden?? geen idee...
Ga je dan ook zo overemotioneel doen voor de camera als ze wel/niet door is?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriendin van me smst net dat ze zaterdag in Eindhoven auditie doet voor x-factor. En ik ga mee om mentale steun te geven
.
Natuurlijk, en ik ga die dansstukjes laten opnemen van mezelf enzo. Want dat is namelijk echt wat Nederland wil zienquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overemotioneel doen voor de camera als ze wel/niet door is?
Jaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, en ik ga die dansstukjes laten opnemen van mezelf enzo. Want dat is namelijk echt wat Nederland wil zien.
And you can dance...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, en ik ga die dansstukjes laten opnemen van mezelf enzo. Want dat is namelijk echt wat Nederland wil zien.
Oh gelukkig, ik dacht echt dat ik enorm achterliepquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christian!!!
Ik kende het nog niet, goed nummer wel!
Ja man, je leek wel een groupie toenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
Valt me niet tegen, geen slecht nummer. Ik vond hem bij X-factor ook wel goed geloof ik.
Yep, 17 januari it is. Iets minder dan zes weken dus nogquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:52 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
ik las ergens dat de eerste uitzending 17 januari zou zijn, maar heb het nog niet kunnen bevestigen verder...
In vergelijking met BVO viel ik nogal in het niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja man, je leek wel een groupie toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |