Gewoon lekker zwaaien terwijl je op de bank blijft zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef dagdag het volgende:
staat er weer zon groepje aan de deur met foldertjes
over geloof
vorige keer kreeg ik een preek van 5 minuten
dus ik doe de deur niet open gaan ze door het raam zitten staren
klacht opdringerige gasten
ik heb geen zusquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef SpecialK het volgende:
hihi wij komen u jezus brengen... hihihihihihi
Daarom komen ze jezus ook brengen.quote:
Evalueren ze al bijnaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef SharQueDo het volgende:
wees dan "orgineel":
Wij komen u jezus brengen.
- Shit, kut, godverdomme, tyfus, kanker. Die heb ik al!!1! Heb je mozes? Ruilen tegen maria? Die heb ik toch dubbel. Ligt ergens in de kelder.slecht/flauw/etc
Hij wordt momenteel als krabpaal gebruikt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef SpecialK het volgende:
hey viking. heb je al wat met je jezus gedaan of staatie nog steeds in de gang?
Krabpaal in jezus-vorm.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij wordt momenteel als krabpaal gebruikt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:36 schreef RickoKun het volgende:
Oplossing voor ts:
Je doet de deur open en laat ze spreken. Nadat ze 1 zin hebben gesproken loop je wat verder de gang in om je broertje op te pakken van 1 jaar oud. Naarmate ze verder praten ga je zijn hoofd likken en ondertussen pak je een hamer en begin je op het zachte gedeelte van het hoofdje in te tikken terwijl het bloed over de vloer heen gutst. Vervolgens fap je keihard over het lijkje heen en gooi je het babytje naar hun hoofd en zeg je: "KOM DAN!? VIEZE VUILE KEEENKAAAHLIJARRR!??!?!"
Succes gegarandeerd dat ze nimmer terugkomen
alsof ze jou stoeren verhaaltjes nog nooit eerder hebben gehoordquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:57 schreef Snever het volgende:
Ik vind het jammer dat ze nog nooit bij mij aan de deur zijn geweest. Altijd lache om die gasten helemaal eruit te lullen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef SharQueDo het volgende:
wees dan "orgineel":
Wij komen u jezus brengen.
- Shit, kut, godverdomme, tyfus, kanker. Die heb ik al!!1! Heb je mozes? Ruilen tegen maria? Die heb ik toch dubbel. Ligt ergens in de kelder.slecht/flauw/etc
Kennelijk niet vaak genoeg, want ze gaan nog steeds langs de durenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
alsof ze jou stoeren verhaaltjes nog nooit eerder hebben gehoord
sommige jehova's lezen alleen gods woord, en niet iets wat op jouw deur geschreven staatquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon bordje bij de deur met: "Wij wensen geen gezeur, van jehovas aan de deur".
Hoeveel kilometer?quote:
Ik moet altijd lachen om die posts van jouquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:36 schreef RickoKun het volgende:
Oplossing voor ts:
Je doet de deur open en laat ze spreken. Nadat ze 1 zin hebben gesproken loop je wat verder de gang in om je broertje op te pakken van 1 jaar oud. Naarmate ze verder praten ga je zijn hoofd likken en ondertussen pak je een hamer en begin je op het zachte gedeelte van het hoofdje in te tikken terwijl het bloed over de vloer heen gutst. Vervolgens fap je keihard over het lijkje heen en gooi je het babytje naar hun hoofd en zeg je: "KOM DAN!? VIEZE VUILE KEEENKAAAHLIJARRR!??!?!"
Succes gegarandeerd dat ze nimmer terugkomen
Jawel :quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn er eigenlijk ook negerjehova's? Heeft iemand die ooit gezien?
hehe adolf had er al 5 aan de deur gehad en dacht bij zichzelf "es muss jetzt verdomme abgelaufen sein!"quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef Noway666 het volgende:
Je moet niets te tegen ze zeggen behalve: "GEEN INTERESSE"
Dit soort gasten / figuren zijn echt gevaarlijk ze registreren alle "bezoekjes" en halen dat de volgende keer aan, heb jij het over evolutie / darwinisme dan is dat de volgende keer een van de speerpunten waarop ze helemaal gaan studeren en zanikken.
Ik begrijp wel waarom ze ook gedeporteert werden in WOII.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe adolf had er al 5 aan de deur gehad en dacht bij zichzelf "es muss jetzt verdomme abgelaufen sein!"
Oh jij bent er ook zo een die dan over de oerknal begintquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon binnen laten en daarna tijdens het gesprek achter elke zin van hun 'Insja-Allah' zeggen.
Maar om serieus te zijn, ik ga wel met ze in gesprek als ik tijd heb. Reuze interessant. En ik ben niet gelovig. En niet te bekeren.
Ik geef ze altijd wat strijkers mee, hopelijk evolueren ze.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo een die dan over de oerknal begint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |