Top, heel graag zelfsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:51 schreef nein het volgende:
Ik ken photoshop en dat soort spul wel dromen, dus misschien dat ik daarbij ergens ooit es een handje kan uitsteken
Iemand ideeën?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb trouwens wel hè, nu met marktplaats enzo, en een site zelfs, dat is mosterd na de maaltijd ( niet in alle gevallen) De mensen die juist naar broodfokkers gaan checken dingen van te voren niet, onze sites en of ads zouden ze dus niet tegen komen
Hoe bereiken we die mensen is de vraag
Is het mogelijk om een 'goede' url voor je website aan te maken, en dan bijvoorbeeld 'koophierjekitten.nl' ook te registreren; maar gewoon al het verkeer van die laatste automatisch door te sturen naar de eigenlijke, goede, site? Zoiets dacht ik, maar ik heb er verder totaal geen verstand van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hekates had trouwens ook een paar goede punten. Alleen de site onder koophierjekitten oid lijkt me niet zo verstandig als we wel een stichting gaan worden.
[..]
Ja, is heel goed mogelijk. Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 21 juni 2008 05:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Is het mogelijk om een 'goede' url voor je website aan te maken, en dan bijvoorbeeld 'koophierjekitten.nl' ook te registreren; maar gewoon al het verkeer van die laatste automatisch door te sturen naar de eigenlijke, goede, site? Zoiets dacht ik, maar ik heb er verder totaal geen verstand van.
Verder kan ik te zijner tijd misschien helpen met de theorie en de uitvoering van het opzetten van een stichting.
Goeie vraag helemaal aan voorbij gegaan. Zou welk makkelijk zijn als je de boel ook kan exporteren anders zet je nu iets op wat je later niet meer kan meenemen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:38 schreef Litso het volgende:
QB, dat forum he, heb je daar databasetoegang? Kan je daar alles, of is het beperkt omdat je een gratis host hebt?
Het is mijn ervaring dat het altijd prettiger is om je zooi helemaal zelf te hosten, je weet maar nooit wat je later wil of nodig hebt waar je dan opeens niet bijkan.
Klein beetje maar twee (en googlequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:16 schreef Litso het volgende:
Heb jij verstand van .htaccess gebeuren hollander?
Ik weet dat het herhaling is, maar toch:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb trouwens wel hè, nu met marktplaats enzo, en een site zelfs, dat is mosterd na de maaltijd ( niet in alle gevallen) De mensen die juist naar broodfokkers gaan checken dingen van te voren niet, onze sites en of ads zouden ze dus niet tegen komen
Hoe bereiken we die mensen is de vraag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |