Schijnbaar haalt hij nog genoeg voldoening uit contact met mensen hier die hem op handen dragen. Anders zou hij niet komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je met 6 man in gaat hakken op ééntje gaat die ene terugschoppen, vrij normaal lijkt me.
om eerlijk te zijn verbaasd het me iedere keer weer dat ie hier terugkomt, ik had allang gedacht, zak maar in de stront.........
Nee hoor, ik kan niet warm of koud worden van dat mannetje.quote:
En zo is het maar net!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En ze heeft haar kinderen ook regelmatig op hun plek gezet, en dat was geen beste plek.
Nee, kan niet want dan was zijn nick geweest: Ikbeneenoomvansuikeromdatpeperenzoutnietinéénvaatjepassenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Eindelijk ontmaskerd, jij bent Cruijff.
Whehehe.
Zeker en vast...quote:
Ik kon wél om Huub lachen, maar vond ook sommige dingen die hij deed of zei niet goed.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.
Er bestaat een groot verschil tussen Iemand op een gepaste manier de wind van voren geven en wat zich in de kooi heeft afgespeeld laten rusten of systematisch bashen met als doel fans over de zeik te krijgen en Huub mogelijk weg te jagen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar haalt hij nog genoeg voldoening uit contact met mensen hier die hem op handen dragen. Anders zou hij niet komen.
Afijn, dat was het punt niet. Ik vind dat hij, en zo ook andere users, niet alleen maar halleluja kunnen verwachten als hij hier op het forum komt. Hoge bomen vangen veel wind, hij heeft z'n nek ver genoeg uitgestoken (en niet altijd even positief) om ook wind tegen te krijgen. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee
Daar gaat het ook niet om. Maar, in dit geval is het niet positief, dus of men daar blij mee zou moeten zijn?!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ik
En het gaat nog steeds goed; er wordt hier nog volop over hem gesprokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ik
Dat is natuurlijk ook zo, maar vooralsnog is Huub wel de enige die ook open staat voor die kritiek. Brian heeft vaker beweerd dat hij voor de gouden kooi bezoeker van fok was, maar we hebben hem hier nog niet kunnen aantreffen na de gouden kooi. Hetzelfde geldt voor de overige finalisten. Polo (dgk_redactie) heeft hier een aantal vragen van streamers beantwoord, maar liet niets meer van zich horen toen hij zwaar onder vuur kwam te liggen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnbaar haalt hij nog genoeg voldoening uit contact met mensen hier die hem op handen dragen. Anders zou hij niet komen.
Afijn, dat was het punt niet. Ik vind dat hij, en zo ook andere users, niet alleen maar halleluja kunnen verwachten als hij hier op het forum komt. Hoge bomen vangen veel wind, hij heeft z'n nek ver genoeg uitgestoken (en niet altijd even positief) om ook wind tegen te krijgen. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee
Mmmmm ik heb er mijn eigen idee over hoor....Neem nou een Brian, daar kan IK dus niet warm of koud van worden.Dus ga ik ook niet op een forum zitten waar er over hem gepraat wordt En zèker niet als hij er zelf ook nog eens regelmatig komt BRRRR moet er niet aan denken zeg! Dat wil dus weer zeggen hoe verschillend mensen zijn hè!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet warm of koud worden van dat mannetje.
Huub kan zijn mannetje toch wel staan? Een beetje meer respect voor zijn incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er bestaat een groot verschil tussen Iemand op een gepaste manier de wind van voren geven en wat zich in de kooi heeft afgespeeld laten rusten of systematisch bashen met als doel fans over de zeik te krijgen en Huub mogelijk weg te jagen.
Stuur hem een mooie brief als je hem zo graag de les wilt lezen.
In dit geval ook kleine tuinkaboutersquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kan heel goed zijn mannetje staan, maar is dat een vrijbrief om dan maar hier te gaan bashen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub kan zijn mannetje toch wel staan? Een beetje meer respect voor zijn incasseringsvermogen.
Ik zit daar niet mee. Ik heb een mening over zaken, en dan maakt het niet uit wie of wat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Mmmmm ik heb er mijn eigen idee over hoor....Neem nou een Brian, daar kan IK dus niet warm of koud van worden.Dus ga ik ook niet op een forum zitten waar er over hem gepraat wordt En zèker niet als hij er zelf ook nog eens regelmatig komt BRRRR moet er niet aan denken zeg! Dat wil dus weer zeggen hoe verschillend mensen zijn hè!
Ja duh, stuur hem kaarten, vliegtuigen, honkballen of ook een brief als je hem zo graag op een voetstuk wil zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er bestaat een groot verschil tussen Iemand op een gepaste manier de wind van voren geven en wat zich in de kooi heeft afgespeeld laten rusten of systematisch bashen met als doel fans over de zeik te krijgen en Huub mogelijk weg te jagen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik op basis van aan de ene kant argumenten en aan de andere kant humor, zelfspot, en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?
of zijn het de afwijkende stellingen die ik (bewust) inneem die jij niet kan weerleggen? dan heb ik nieuws voor je.. ik kan niks doen aan jouw domheid, val mij er dan ook niet mee lastig.. ok?
neem een voorbeeld aan Huub die een poging doet om daar inhoudelijk op te reageren.. altijd komt met een paar leuke oneliners.. waar zn fans dan ook hartelijk om moeten lachen..
ik moet ineens denken aan Mikey.. die het altijd had over de rijbewijsstelling van Amanda.. dat gevoel wat Huub altijd had als Mikey iets wou toevoegen aan de discussie heb ik nu een beetje bij jou (no offence)
Ja dat vind ik ook totaal niet kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan heel goed zijn mannetje staan, maar is dat een vrijbrief om dan maar hier te gaan bashen?
Nee, dat is totaal ongepast en toont een gebrek aan manieren aan bij een aantal users die het niet kunnen laten.
Laat het spel eens rusten en vraag hem naar zijn ervaringen zonder direct met uitspraken aan te komen die totaal uit de context gerukt en opgeblazen worden.
Interesseert het je geen moer wat Huub's ervaringen zijn met DGK blijf dan lekker weg.
Nou is die k*tkooi afgelopen en ik betrap mezelf erop dat ik me er nog steeds druk over loop te maken!Ik kap er mee mensen want Huub kan dat inderdaad vèèl beter dan ik!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Mmmmm ik heb er mijn eigen idee over hoor....Neem nou een Brian, daar kan IK dus niet warm of koud van worden.Dus ga ik ook niet op een forum zitten waar er over hem gepraat wordt En zèker niet als hij er zelf ook nog eens regelmatig komt BRRRR moet er niet aan denken zeg! Dat wil dus weer zeggen hoe verschillend mensen zijn hè!
nou gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bezopen en lig helemaal in een deuk hier![]()
Goerd topicze zouden dit furum open moeten houden
ik vind dat eeuwige terugkomen op zn gedrag/uitspraken in de kooi, en al die Huub vs Brian en Huub vs Lieke discussies nu ook niet meer relevant.. hij heeft zn zegje daar ook wel over gedaan.. over dingen die nu spelen en onbeantwoorde vraagstukken in dgk, dan wel de complot theorieen mag wat mij betreft gewoon doorgeluld wordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mén, als ik Brian was zou ik hier ook niet komen. Die is zo'n 30 keer per dag het graf ingeschreven. Wat zou hij hier in vredesnaam moeten doen tussen mensen die ik er van verdenk dat ze hem echt hatenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar vooralsnog is Huub wel de enige die ook open staat voor die kritiek. Brian heeft vaker beweerd dat hij voor de gouden kooi bezoeker van fok was, maar we hebben hem hier nog niet kunnen aantreffen na de gouden kooi. Hetzelfde geldt voor de overige finalisten. Polo (dgk_redactie) heeft hier een aantal vragen van streamers beantwoord, maar liet niets meer van zich horen toen hij zwaar onder vuur kwam te liggen.
hij kon vaak onuitstaanbaar zijn, maar vaak ook erg lief, en vooral leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.
Huub en manieren. Ja, dat hebben we gezien. Nogmaals, hij is niet van gemalen poppenstront gemaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij kan heel goed zijn mannetje staan, maar is dat een vrijbrief om dan maar hier te gaan bashen?
Nee, dat is totaal ongepast en toont een gebrek aan manieren aan bij een aantal users die het niet kunnen laten.
Laat het spel eens rusten en vraag hem naar zijn ervaringen zonder direct met uitspraken aan te komen die totaal uit de context gerukt en opgeblazen worden.
Interesseert het je geen moer wat Huub's ervaringen zijn met DGK blijf dan lekker weg.
En wàt voor zaken...de kooi is al afgelopen hoor! Dus dattequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee. Ik heb een mening over zaken, en dan maakt het niet uit wie of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |