quote:
Die oude kerel heeft de hele dag de tijd. Ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach jij had ook zo graag geholpen willen worden als je iedere week de kar gespekt had.
iddquote:
Ik vind 'Henk' behoorlijk synoniem voor een simpele mannelijke inwoner van een land waar men Nederlands spreekt.quote:
Dus jij noemt elke simpele mannelijke inwoner van een land waar men Nederlands spreekt 'Henk'?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind 'Henk' behoorlijk synoniem voor een simpele mannelijke inwoner van een land waar men Nederlands spreekt.
Nee.. een man. Maar een synoniem kan Henk zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij noemt elke simpele mannelijke inwoner van een land waar men Nederlands spreekt 'Henk'?
Henk is een synoniem voor man, maar man is ook synoniem voor Henk. Synoniemen werken dus twee kanten op, niet één.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.. een man. Maar een synoniem kan Henk zijn.
"Heee Henk, dag Henk, Henkie vies weer he? Vies weer? Neehee! Fiets weer"
De fiets van piet van pa, is zojuist gepasseerd
Sorry Henk!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Henk is een synoniem voor man, maar man is ook synoniem voor Henk. Synoniemen werken dus twee kanten op, niet één.
Dag Henk.
klaag dan over het feit dat je te kort pauze hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die oude kerel heeft de hele dag de tijd. Ik niet
idd, als ik een uur heb laat ik eerst 4 mensen voor gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
klaag dan over het feit dat je te kort pauze hebt
Petitie voor je start, vakbond voor je inschakelt, langere pauzetijden voor renesitequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
idd, als ik een uur heb laat ik eerst 4 mensen voor gaan
nog 1,5 dag en mijn stage is voorbijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Petitie voor je start, vakbond voor je inschakelt, langere pauzetijden voor renesite
De ironiequote:
Gast, die zag ik van mijlenver aankomenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |