SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lance CadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Doelde er meer op dat het nu wel eens tijd wordt dat ze ECW verslaan (die deze week een 1.0 hadden)quote:
quote:TNA iMPACT! did a 1.03 rating this week. (1.0)
iMPACT! did a higher rating than ECW On Sci-Fi this week, as ECW only did a .99 rating this week.
Ja beetje belachelijk allemaal.. London mocht hem een tijdje geleden niet meer doen.. ze moeten zeker de kijkcijfers weer omhoog krijgenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:42 schreef Brownietje het volgende:
Ik dacht dat die niet meer mocht, veiligheid blalbla enzo?
Al doet Sydal hem wel heel aardig.
Brock
en wat dacht je van alle MMA elementen die we de laatste tijd zien!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat ze teveel TNA en ROH hebben gekeken. Een nieuwe diva's titel, Matt Sydal komt opeens op ECW en doet allemaal high flying moves inclusief een SSP die tijdje terug gebanned was. En daarboven op heeft koning Bryan Danielson een tryout/darkmatch gedaan.
Hete adem op de nek?
Ook veel single leg takedowns en dergelijke.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en wat dacht je van alle MMA elementen die we de laatste tijd zien!!
- UT met een gogoplata
- McCool met een Brazilian heelhook
- Noble met een RNC
- het Sambo gehype van Kozlov (of werd er vroeger wel vaker over Sambo gesproken?)
had er volgens mij nog een maar die ben ik alweer vergeten
Danielson zou geweldig zijn, maar die heeft nog heel wat indepent boekingen staan en nog onder contract bij RoH, al kan dat vast afgekocht worden. Maar goed, zie jij de WWE American Dragon goed gebruikenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Denk dat ze teveel TNA en ROH hebben gekeken. Een nieuwe diva's titel, Matt Sydal komt opeens op ECW en doet allemaal high flying moves inclusief een SSP die tijdje terug gebanned was. En daarboven op heeft koning Bryan Danielson een tryout/darkmatch gedaan.
Hete adem op de nek?
Als ze hem op ECW zetten wel jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:11 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Danielson zou geweldig zijn, maar die heeft nog heel wat indepent boekingen staan en nog onder contract bij RoH, al kan dat vast afgekocht worden. Maar goed, zie jij de WWE American Dragon goed gebruiken
Matt Sydal 5.9 en 177.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:11 schreef kidkash19 het volgende:
American Dragon is te klein voor de WWE, ik bedoel hij is 5.10 en 185, wat voor WWE standaard gewoon veel te klein is om echt succesvol te worden.
Leuk wat hij allemaal in de Indies doet enzo en hij is ook erg goed, maar zie jij hem al geloofwaardig tegen een Batista, HHH, Cena, Orton of zelfs MVP, Hardy (wie vd 2 dan ook), Umaga worstelen?
Daatrbij kan hij zijn stijl niet gebruiken omdat hij juist goed is in lange, langzaam ontwikkelende wedstrijden en niet de 5 a 10 min wedstrijden die ze in de WWE hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |