Thanks, maar ze spelen overigens heerlijkquote:
Ja klop, er zitten wel indicatoren op die zijn erg handig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
Da's mooi!.
Die Vox is fretloos gemaakt he? Ziet er wel netjes uit..
Heb sinds kort de Bass Big Muff en die is awesomequote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er hier mensen die een Electro Harmonix Little Big Muff gebruiken? Ik zit erover te denken om er een aan te schaffen. Lijkt me erg vet klinken! Zeker bij nummers van Muse
Kwam er zonet achter dat die ook al bestaatquote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb sinds kort de Bass Big Muff en die is awesome
Perfect voor bas.
KAn je beter bass Muff doenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef Brammie1 het volgende:
zijn er hier mensen die een Electro Harmonix Little Big Muff gebruiken? Ik zit erover te denken om er een aan te schaffen. Lijkt me erg vet klinken! Zeker bij nummers van Muse
Siiiiiiickquote:Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post
Bass Big Muff klinkt ook vet![]()
Ik heb nog ergens de russische versie (Sovtec?) liggen. Die schijnt het ook wel goed te doen voor bas.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef Brammie1 het volgende:
Kwam er zonet achter dat die ook al bestaatga ik eens checken
Waar heb je die gekocht? Ik kan 'm bijna nergens vinden (behalve ergens in Den Haag)quote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb sinds kort de Bass Big Muff en die is awesome
Perfect voor bas.
Lokale muziekwinkel krijgt 'm ook pas over een maandjequote:Op zaterdag 6 september 2008 11:20 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Ik kan 'm bijna nergens vinden (behalve ergens in Den Haag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |