quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vond ie geen fijne opmerking van je. Nu draait hij Alain Clark speciaal voor jou.
Ze hebben gewoon nog een pallet weekcd's van vorige week over die ze zo maar weg geven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal onzinnige Coldplay-acties. Dat geheime concert is al geweest en de komende concerten zijn he-le-maal uitverkocht. Waar zit de winst voor die band?
Nope..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:34 schreef borisz het volgende:
Zijn hier nog mensen die pokeren ?
Rob Hollink heeft zijn eerste WSOP bracelet gewonnen
Ach, dat is met al die radiospelletjes. Het enige wat je wint is rommelquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Totaal onzinnige Coldplay-acties. Dat geheime concert is al geweest en de komende concerten zijn he-le-maal uitverkocht. Waar zit de winst voor die band?
Ja, vrij kut.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, daar vliegt de Rasmus in de schaduw..
Hoor je tegenwoordig ook niets meer van. matige band, imo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, daar vliegt de Rasmus in de schaduw..
Bij Rabbering kun je tenminste nog de Rabradio Knappe Koppen Aansteker-pen winnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, dat is met al die radiospelletjes. Het enige wat je wint is rommel
Een flesopener, hoed, badeend. Wat een prijzen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:46 schreef silverx het volgende:
[..]
Bij Rabbering kun je tenminste nog de Rabradio Knappe Koppen Aansteker-pen winnen.
Nummer 1 hiero en anders nummer 3.quote:En uit die dip met een hakkuhplaat! Zoals Gabber Piet het ooit treffend zei: Gabbers all unite!
Dune - Million miles from home
Party Animals - Hava Naquila
DJ Paul Elstak - Don't leave me alone
quote:
alledrie baggerquote:
Ik vond em aanvankelijk wel goed Nederlands praten (ik vroeg me al af waarom ie op de RB-Awards nou de hele tijd Engels sprak), maar het werd steeds slechter.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:20 schreef Sirolf het volgende:
Die zanger van Shane Shu klinkt wel als een mafkees aan de telefoon.
Maar dat zal wel komen doordat 'ie slecht Nederlands spreekt.
Volgens mij gaat Sersjee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
Wil iemand hier eig. nog naar REM?
Correct.quote:
Ja, vond ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik vond em aanvankelijk wel goed Nederlands praten (ik vroeg me al af waarom ie op de RB-Awards nou de hele tijd Engels sprak), maar het werd steeds slechter.
Nee Doe Maar een bakkie koffie inschenkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
Is dit alles?
Gaaf man !quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:48 schreef Againzender het volgende:
Bruce
Mijn ouders zijn er weer bij vanavond
Mijn vader had een dubbele afspraak voor vanavond, had ik nog bijna meegekund in zijn plaats, zegt hij de vergadering afquote:
uuhhm dan wordt het toch wel weer eens tijd om Bruce LIVE te zien. Al zal hij er tegenwoordig wel wat anders uitzien dan 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
Mijn vader had een dubbele afspraak voor vanavond, had ik nog bijna meegekund in zijn plaats, zegt hij de vergadering af
20 jaar geleden was ik bij Bruce in de Kuip
Hij is al gesignaleerd bij het Amstel hotel, dus ik weet hoe hij eruit ziet tegenwoordigquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dan wordt het toch wel weer eens tijd om Bruce LIVE te zien. Al zal hij er tegenwoordig wel wat anders uitzien dan 20 jaar geleden.![]()
Wel jammer natuurlijk dat je niet meekan..
Dan klopt het toch. Je pest mensen net zo lang tot ze je meer betalenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef Marc63 het volgende:
Fijn. Hebben de buschauffeurs de passagiers flink zitten pesten om loonsverhoging te kunnen krijgen, nu moeten diezelfde passagiers die loonsverhoging gaan betalen.
Al krijg ik geld toe dan nog nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
Wil iemand hier eig. nog naar REM?
Aha, okay.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef Againzender het volgende:
Hij is al gesignaleerd bij het Amstel hotel, dus ik weet hoe hij eruit ziet tegenwoordig
Denk dat ze zich wel gaan vermaken bij Brucequote:Toen de kaartverkoop begon twijfelde ik of ik mee zou gaan, toen besloten het niet te doen omdat het nogal druk is de laatste tijd, en blij ben als ik eens een avondje rustig thuis zit. Maar ja, als zo kort van tevoren gepolst wordt of je eventueel mee kan.....
Nou kwam door een tussentijdse afspraak vanmiddag het opeens toch weer niet uit voor mij, dus ik wens mijn ouders (en vier nichten) veel plezier vanavond
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een herrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |