In het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Storm![]()
Hier gewoon een zomerdag,.. 23 graden zelfs!
Gek weer in NL tegenwoordig!
Lekker biertje doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Bastard het volgende:
Geen spannende wedstrijd zo.. maar leuk genoeg om vanavond dus niet naar ikea te gaan
Donderdag dan maar
Geen idee, ik heb MGS4 gespeeld.quote:
Het begint nu pasquote:
Eerste uit de poule des doods is ook al lekker.. maar nu is het er op of er onder!quote:
Ja en dat met 2 illegale kaarten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was een leuke wedstijd voor Stef en Merel.
Hoezo illegaal, want dan waren ze niet binnengekomen, zal wel gewoon op de zwarte markt hebben gekocht.. orginele kaarten danquote:
Wat doen jullie goed?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Minister Donner weet het al, dus ik kan het jullie ook wel vertellen. We hebben hier een *oepsje*. Details zal je vast nog wel in de Telegraaf lezen, maar we hebben ¤ 125 mln over de balk gesmeten.
Waar was die danquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja die kon gisteren weer naar huis.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Minister Donner weet het al, dus ik kan het jullie ook wel vertellen. We hebben hier een *oepsje*. Details zal je vast nog wel in de Telegraaf lezen, maar we hebben ¤ 125 mln over de balk gesmeten.
Deelproject waar ik verantwoordelijk voor ben gaat prima. Krijg zat complimenten. Maar het is dan ook een kleinschallig project met flexibele mensen.quote:
WW-premie, geen belasting.quote:125 mil hee.... godverdomme en wij maar meer belasting gaan betalen om de gaten te vullen
Mja, ik zou het niet eens willen proberen, misschien 40 kilo geledenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef Magneet het volgende:
waterglijbaan met looping in duitsland
holy crap
Wij nemen die beesten wel es in beslag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/161(...)n_verkeersboete.html
Zo weg hond
Engelse Bulldogs zijn liefquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wij nemen die beesten wel es in beslag.
Ik had 3-0 voorspeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef kepler het volgende:
Zweden wordt echt ingemaakt![]()
Jammer dat de Russen een beetje verzuimen te scoren
En daar zit maar 2 jaar garantie op, gewoon opsturen en zeggen dat het een RRoD is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:38 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij is me xbox overleden.
Krijg geen beeld meer.
Zag er eerst ff wat groen uit, grafisch niet goed, dacht ff opnieuw opstarten en geen beeld meer.
Denk dat het de grafische kaart is die naar de klote is.
Ja want anders geeft ie ook al een rood lampje aan he.quote:
Niet raar na 2500 speelurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:38 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij is me xbox overleden.
Krijg geen beeld meer.
Zag er eerst ff wat groen uit, grafisch niet goed, dacht ff opnieuw opstarten en geen beeld meer.
Denk dat het de grafische kaart is die naar de klote is.
Riep iemand daarr RROD?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En daar zit maar 2 jaar garantie op, gewoon opsturen en zeggen dat het een RRoD is.
Nee ik niet, moest lachen om Gdemon... als er ergens RROD staat op het forum is ie er meteen bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ook al last.
Hoop hem weer voor UT3 weer terug te hebben.![]()
Ik ga weer es op pad.
Zei iemand RRoD?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik niet, moest lachen om Gdemon... als er ergens RROD staat op het forum is ie er meteen bij
Werk ze Gijs!
Vanavond anders ff CoD4 ? Oh nee![]()
Dit komt heel erg hard aan...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:02 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/161(...)hrouz_overleden.html
Heftig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |