In het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Storm![]()
Hier gewoon een zomerdag,.. 23 graden zelfs!
Gek weer in NL tegenwoordig!
Lekker biertje doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Bastard het volgende:
Geen spannende wedstrijd zo.. maar leuk genoeg om vanavond dus niet naar ikea te gaan
Donderdag dan maar
Geen idee, ik heb MGS4 gespeeld.quote:
Het begint nu pasquote:
Eerste uit de poule des doods is ook al lekker.. maar nu is het er op of er onder!quote:
Ja en dat met 2 illegale kaarten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was een leuke wedstijd voor Stef en Merel.
Hoezo illegaal, want dan waren ze niet binnengekomen, zal wel gewoon op de zwarte markt hebben gekocht.. orginele kaarten danquote:
Wat doen jullie goed?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Minister Donner weet het al, dus ik kan het jullie ook wel vertellen. We hebben hier een *oepsje*. Details zal je vast nog wel in de Telegraaf lezen, maar we hebben ¤ 125 mln over de balk gesmeten.
Waar was die danquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja die kon gisteren weer naar huis.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Minister Donner weet het al, dus ik kan het jullie ook wel vertellen. We hebben hier een *oepsje*. Details zal je vast nog wel in de Telegraaf lezen, maar we hebben ¤ 125 mln over de balk gesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |