Niet aan mij iigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan kun je je af gaan vragen ligt dat dan aan iedereen of.......
quote:
en je multiplaquote:
Nee, maar ik zou als ik dat jochie was net zo min stoppen met het voetballen als een blijkbaar al net zo'n brutale aap mij dat beveelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef AnalQueen het volgende:Kneus. Dus jij gaat je auto ergens anders neerzetten als zo'n brutale aap je dat beveelt?
Klopt, maar bij gebrek aan een fatsoenlijk veldje (de meesten liggen vol met hondenstront) is een parkeerplaats een goed alternatief.quote:Een parkeerterrein is toch geen voetbalveld?
Ga toch op een eiland wonen, dan kun je daar lekker doen alsof je de enige op deze wereld bent.quote:Mensen zoals jij zouden uit de samenleving moeten worden verwijderd, walgelijk ventje dat je er bent.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:49 schreef AnalQueen het volgende:
Ik ga even wat anders doen, ik vind het niet meer gezellig zo.
Hulde aan je moeder die een miskraam heeft opgevoedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
4. Sterf aan aids, wereldvreemde loser
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hulde aan je moeder die een miskraam heeft opgevoed
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij blijft goed, wordt ook niet oud ofzo
waar staat je roestbak zal ik er paar deuken bij knallen. Ruitje er ook maar meteen uitrossen??quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:11 schreef Myers het volgende:
Eens, ze moeten oprotten bij auto's. Zelf ook al eens bal er tegenaan gehad, en bij m'n zus zit er nu een deuk in doordat er zo'n kutblaag een bal tegenaan schoot.
Waar staat jouw roestbak? Zullen we die dan ook maar even onder handen nemen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waar staat je roestbak zal ik er paar deuken bij knallen. Ruitje er ook maar meteen uitrossen??
Eenschquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef junkiesietze het volgende:
[..]dan verdien je het om je auto kapot getrapt te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |