Haha, wat een origineel idee man!!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:11 schreef DemonRage het volgende:
NSFW, ik kon het niet laten:
*klik*
*klik*
*klik*
Hee weet je wat je ook zou kunnen maken, 2 mannetjes waarvan de ene op de andere zit te rijden!!quote:
Is ook al genoeg van op youtube te vinden.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hee weet je wat je ook zou kunnen maken, 2 mannetjes waarvan de ene op de andere zit te rijden!!
No shit baby-Einstein...quote:Op zondag 22 juni 2008 17:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Is ook al genoeg van op youtube te vinden.
Zelfs goatse en tubgirl hebben ze al gemaakt.
Waarom zou ik gaan zoeken dan? Het is gewoon lachwekkend hoeveel mensen wel niet hun 'originele' creaties postenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nou niet stiekem gaan zoeken of het er echt op staat.
Hahah kudos manquote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
Airplane Willy... mijn ultieme creatie tot nu toe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe dat er geanimeerd uit ziet.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:43 schreef Knipoogje het volgende:
I winz the internet![]()
[ afbeelding ]
Als zo'n geanimeerde tjoektjoek uit vroege Disneyfilmpjes. Trekt een beetje samen en boemelt dan vooruit.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat er geanimeerd uit ziet.
Armen aan elkaar koppelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef DemonRage het volgende:
En dat kan allemaal met één enkele ruggegraat?
Als er meerdere of gespleten ruggegraten mogelijk zijn, dan ben ik wel benieuwd hoe dat voor elkaar te krijgen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |