Ik vind zijn broer knapper dan die Ronquote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Als je al niet afknapt op zijn hoofd, dan is het wel op zijn 'humor'.
Me dunkt.
Zat er volgens mij al een tijdje aan te komen, na al die geruchten in de media.quote:Celebrity couple Katie Price and Peter Andre are to separate after four-and-a half years of marriage, the couple's management company have confirmed.
A statement from Can Associates said the pair "have both requested that the media respect their families' privacy at this difficult time".
The couple have two children together - Junior, three, and Princess Tiamii, who is nearly two years old.
Price also has another son, Harvey, six, from a previous relationship.
quote:Katie Price en Peter Andre uit elkaar
Uitgegeven: 11 mei 2009 17:51
Laatst gewijzigd: 11 mei 2009 17:59
LONDEN - De Britse sterren Katie Price en zanger Peter Andre gaan uit elkaar. Dat heeft een woordvoerder maandag bekendgemaakt.
Het paar, dat 4,5 jaar getrouwd was, is vooral bekend door hun realitysoap die ook in Nederland is uitgezonden.
In Engeland doet de scheiding veel stof opwaaien. De woordvoerder van het stel wilde echter niet ingaan op de reden van de breuk.
Andre en Price hebben samen twee kinderen, Junior Sawa (3) en Princess Tiaamii (1). Katie, die haar carričre begon onder de naam Jordan, had al een zoon uit een eerdere relatie.
quote:ma 11 mei 2009, 11:24
Borsten Jordan vallen uit truitje
AMSTERDAM - FOTO'S- Jordan is weer eens flink losgegaan tijdens het uitgaan. Ze was zo druk met drinken en schreeuwen, dat ze even niet meer op 'de twee' kon passen...
De rondborstige vrouw van Peter André staat bekend om haar wilde kant en soms lijkt het erop dat ze dat maar al te graag bevestigt.
In een bar dronk Jordan zich laveloos, liet bijna haar borsten zien, fluisterde een man meerdere malen in zijn oor en ging het podium op om de grote hit van manlief Peter te zingen, meldt The Sun. Béétje jammer dat ze de woorden van Mysterious Girl niet kende...
Kijk hier naar het avondje uit.
Linkje naar het filmpje?quote:
Ik hoopte op een filmpje van een Katie die de tekst van Mysterious Girl totaal verneukt en vervolgens over d'r borsten struikelt en zo van het toneel dondert. Recht op de lul van een cafébezoeker en dan zo zwanger van kind 4.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Ole het volgende:
dat zijn helaas alleen de foto's die ook in het onflatteus topic staan.
Zo erg zijn ze nou ook weer niet
Nee, opzich zijn ze niet dramatisch, maar ik kan me wel voorstellen dat als ze dit vaker deed dat die Peter er moe van werd. Zoiets heeft hij ook ergens gezegd geloof ik. Maar waar weet ik even niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Ole het volgende:
dat zijn helaas alleen de foto's die ook in het onflatteus topic staan.
Zo erg zijn ze nou ook weer niet http://www.thesun.co.uk/s(...)e/article2421640.ece
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte op een filmpje van een Katie die de tekst van Mysterious Girl totaal verneukt en vervolgens over d'r borsten struikelt en zo van het toneel dondert. Recht op de lul van een cafébezoeker en dan zo zwanger van kind 4.
Bummer.
Hou ff op zeg met discriminerenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef bloodymary het volgende:
Haha, wat zien mannen toch in zo'n gedrocht. Dan kun je nog beter een opblaaspop nemen, die kun je tenminste af en toe gewoon in de kast leggen.
Ja, alle mannen, geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hou ff op zeg met discrimineren'Alle' mannen...
Niet alleen ALLES wat hier gezegd wordt hoor, ook ALLES wat vrouwen roepen irl (als ze spreken met vriendinnen, tv kijken of wat dan ook) over mannen (vooral over mannen).. Want ALLE mannen zijn eikels en ALLE mannen liegen en bedriegen en ze vallen stiekum ALLEMAAL op inhoudsloze bimbo's met als enige inhoud siliconen en lucht..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, alle mannen, geen uitzonderingen.Want ALLES wat hier gezegd is moet je letterlijk opvatten natuurlijk.
Ja, wij zijn allemaal jaloerse mannenhatersquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niet alleen ALLES wat hier gezegd wordt hoor, ook ALLES wat vrouwen roepen irl (als ze spreken met vriendinnen, tv kijken of wat dan ook) over mannen (vooral over mannen).. Want ALLE mannen zijn eikels en ALLE mannen liegen en bedriegen en ze vallen stiekum ALLEMAAL op inhoudsloze bimbo's met als enige inhoud siliconen en lucht..
Maar eh..... waar staat dan "alle"? Dat heb ik helemaal niet geschreven......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hou ff op zeg met discrimineren'Alle' mannen...
Ja maar dat bedoelde je wel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar eh..... waar staat dan "alle"? Dat heb ik helemaal niet geschreven......
quote:wo 13 mei 2009, 09:57 'Tatjana Simic blaast huwelijk af'
"Bij nader inzien zie ik de toegevoegde waarde van het huwelijk niet zo", aldus Tatjana in het weekblad Story. "Ronny is lief voor mij. Wat maakt het dan uit of je trouwt of niet. Hij heeft me gevraagd en ik heb 'ja' gezegd, maar ik zie dat hele gedoe niet zitten. Als je niet getrouwd bent is het toch ook leuk samen? Het gaat toch niet om dat papiertje?"
Tatjana en Ronny liepen elkaar vorig jaar tegen het lijf in de PC Hooftstraat in Amsterdam. "We hebben elkaar ontmoet bij de parkeermeter", vertelde de actrice over haar eerste ontmoeting met haar geliefde. Het stel woont sinds maart 2008 samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |