quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:52 schreef DarkElf het volgende:
Oh wat ont-zet-tend vervevelend voor het meiske... niets is haar ook gegund he? Steel je eens een , naar wat je denkt. leuke betrouwbare vent, gaat ie terug naar zijn wijf... Wáárom toch?
Dit vond ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze inderdaad "on a break" en nog niet officieel van plan om te gaan scheiden.
komt uit de Telegraafquote:wo 10 sep 2008, 13:20 Huwelijk Michael Boogerd op de klippen van onze redactie
AMSTERDAM - Er is voor Michael Boogerd niet alleen een einde gekomen aan zijn wielercarrière. Ook zijn huwelijk met Nerena is voorbij. Ze wonen inmiddels gescheiden...
Boogerd maakte vorig jaar een einde aan zijn wielercarrière. De Raborenner wilde meer tijd vrij maken voor zijn gezin, maar al snel miste hij het fietsen en belandde hij in een zwart gat. "Ik reageerde al mijn frustraties af op Nerena. Ze was en is een sterke vrouw die dat altijd wist op te vangen, maar nu is het haar teveel geworden", vertelt Michael in een openhartig interview met het weekblad Privé.
Michael en Nerena hebben samen een zoontje, de vierjarige Mikai. "We proberen ervoor te zorgen dat hij zo min mogelijk onder de breuk lijdt. We hebben een appartement gekocht in de buurt van onze villa. Nerena verblijft daar vier dagen per week en ik de overige drie dagen. Mikai blijft in de villa, in de buurt van school en zijn vriendjes."
De voormalige wielrenner is kapot van verdriet, maar hij heeft de moed niet op. "Alles, maar dan ook alles doe ik eraan om ervoor te zorgen dat het weer goed komt tussen mij en Nerena."
De twee leerden elkaar in 1999 kennen in Emmen, toen Nerena verkozen werd tot Miss Nederland.
Vals krengquote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:52 schreef DarkElf het volgende:
Oh wat ont-zet-tend vervevelend voor het meiske... niets is haar ook gegund he? Steel je eens een , naar wat je denkt. leuke betrouwbare vent, gaat ie terug naar zijn wijf... Wáárom toch?
quote:AMSTERDAM - Zangeres Avril (24) zou haar man Sum 41-zanger Deryck Whibley alweer spuugzat zijn...
De problemen tussen het stel -dat twee jaar getrouwd is- zijn begonnen toen Avril begin dit jaar vertrok voor een wereldtournee. Met Derycks carrière gaat het de laaste tijd niet bepaald denderend, en dat lijkt te steken. Volgens diverse bronnen rondom het stel is het echt einde verhaal.
Eén bron vertelt: "Ze groeien uit elkaar. Deryck kan geen interesse opbrengen voor zijn eigen carrière, laat staan die van Avril. Hij feest en zuipt alleen nog maar."
Deryck werd deze week nog gespot toen hij op een afgesloten plekje in een restaurant zat te tortelen met iemand ánders dan Avril...
Dit meldt The Sun.
quote:David Duchovny en vrouw uit elkaar
Uitgegeven: 16 oktober 2008 08:44
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2008 08:49
AMSTERDAM - David Duchovny en Téa Leoni zijn niet langer samen. "Na onophoudelijke speculaties over het leven en huwelijk van Téa Leoni en David Duchovny heeft het koppel bevestigd dat zij al enkele maanden uit elkaar zijn."
Dat laat een woordvoerder van de twee weten in een verklaring aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Ze hoopten dat voor zichzelf te houden in het belang van de kinderen."
De 48-jarige Duchovny, die bekend werd door zijn rol van Fox Mulder in The X-Files, liet zich eind augustus opnemen in een kliniek om te worden behandeld voor een seksverslaving. Eerder deze maand rondde hij zijn behandeling met succes af.
De Californication-acteur trouwde elf jaar geleden met de 42-jarige Leoni. Ze hebben samen twee kinderen, Madelaine (9) en Kyd (6).
het zal toch niet zo zijn....straks hebben we geen mooie familiefoto's meerquote:Jordan Walks Out On Peter!
Filed under: Anglophilia > Jordan
Why is she smiling about it????????
quote:KATE Price has revealed how she walked out on husband Peter Andre after a furious bust-up.
She spoke as the couple renewed their wedding vows in a special ceremony in South Africa. Kate, 30, said she did not speak to Pete, 35, for days after the row. It all kicked off while they were on a trip to Australia earlier this year. Kate stormed out on Peter because of a row which started after she said something in front of his pals that embarrassed him. She even considered flying home to England without him, but could not get a flight.
Kate revealed: “I did walk out on him and we didn’t see or speak to each other for a couple of days. “It isn’t often that we have an argument as big as that.”
But the couple say their troubles are now behind them and have hit back at rumours their marriage is on the rocks. They spoke as they renewed their vows at a “love affirmation ceremony”.
Kate told OK! magazine: “We are not breaking up. We’re in love, for God’s sake. It’s never got that bad. We have big fights but I’ve never thought it’s over – and neither has Pete.”
The couple’s marriage has been dogged by speculation in recent months.
But Kate, aka Jordan, declared: “There’s nothing that would make us break up – unless one of us was unfaithful. “The only thing that would make him walk out on me is if I cheated on him, and that’s never going to happen, so he’s never going to walk out on me. I love him to bits.”
Bron Daily Star
En dit vond ik over de split tussen Michael Boogerd en Nerena (Miss Nederland 1998/1999):quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:49 schreef teigan het volgende:
[..]
Dit vond ik
[..]
komt uit de Telegraaf
Zoals ik al zei, ik vind het echt een leuk stel, en ik heb er bewondering voor dat ze toch, in een voor hun relatie moeilijke periode, zo geweldig voor d'r man opkomt. Respect.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dit vond ik over de split tussen Michael Boogerd en Nerena (Miss Nederland 1998/1999):
Een interessant en mooi stukje eigenlijk.... ze houdt nog van 'm denk ik![]()
http://www.nrcnext.nl/nie(...)_van_Michael_Boogerd
Zonde, leek me altijd wel een leuk stelquote:Guess it didn't work the second time around!
After four months of being 'back together', Ryan Gosling and Rachel McAdams have broken up.
They first got together in 2004 during the filming of chick flick extraordinaire, The Notebook, and broke up in '07.
A friend revealed that this most recent break up happened because, "Rachel is too controlling. They broke up the first time because of their busy schedules - and that's the problem again."
We bet they'll get back together in a few months!
They better!!!!!!
quote:This took them long enough!
Star magazine is reporting that husband-stealer and famewhore Evan Rachel Wood and Marilyn Manson have split up.
The actual breakup took place on October 23rd they say.
It seems Manson was bothered that 21 year-old Wood had her free-loading brother living in the guest house for so long.
And when Manson tried to kick him out, that's when she had enough.
A source says, "Evan owned the house and didn't want her unemployed sibling living on the street. It was the tipping point. Evan was fed up with how controlling and emotionally abusive Marilyn was."
Boo hoo!
Somewhere out there we're sure the beautiful Dita Von Teese has an innocent smile on her face.
Rachel Whore is probably already fucking Mickey Rourke - and his mom - as we speak!
Ik wist niet dat hun een setje waren, idd een hele leuke combiquote:Op donderdag 6 november 2008 17:01 schreef rena het volgende:
[..]
Zonde, leek me altijd wel een leuk stel
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:04 schreef rena het volgende:
Ook Marilyn Manson & Evan Rachel Wood zijn uit elkaar. Perez is altijd lekker subtiel in nicknames![]()
[..]
Oeh, ik wist het ook niet! Vandaar die onwaarschijnlijke chemie in The Notebook waarschijnlijk!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:06 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hun een setje waren, idd een hele leuke combi
Idd!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ik wist het ook niet! Vandaar die onwaarschijnlijke chemie in The Notebook waarschijnlijk!
quote:AMSTERDAM - Jamai Loman en Ron Link, die net samen een huis hebben gekocht in Den Haag, zouden een punt achter hun relatie hebben gezet.
Dat meldt Evert Santegoeds woensdagochtend op Radio 538.
Misschien is de verbouwing hen teveel geworden. Jamai vertelde eerder aan onze krant: "Pff, verbouwen is echt een relatietest. Wat een gedoe en dan zeker voor iemand zoals ik, met twee linkerhanden."
'Tarzan' Ron Link en Jamai liepen elkaar vorig jaar op Koninginnedag tegen het lijf. "Ik dacht eerst dat ik kriebels kreeg door de drank, maar het gevoel hield weken aan", liet de zanger toen weten. "Ron en ik houden van dezelfde dingen: lekker eten, op de bank zitten, tv-kijken en we hebben dezelfde humor."
Ja dat is zeker zonde...maar ik wist het langer dat ze uit elkaar zijn, erg jammerquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:02 schreef Jane het volgende:
Ik moet dit topic toch wat beter in de gaten houden. Ik hoorde vanavond pas bij Ranking The Stars van de scheiding van Michael Boogerd. Zonde hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |