Ik wacht nog steeds op dat moment. Bij mij is het eerst altijd een teleurstelling, die dan toch nog een positieve wending kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, een "echte" klik merk je al de eerste keer dat je elkaar ziet. Zo'n *Bam* gevoel wat je bij iemand krijgt.
Of klink ik nou hopeloos romantisch?
Ja goed hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
We zijn trouwens weer terug in relaties & liefde
in het algemeen, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand nog iets te melden over monogamie en jaloezie?
Wat wil je er over weten? Ik ben monogaam, verwacht dat ook van mijn partner en een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand nog iets te melden over monogamie en jaloezie?
De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden latenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.
Lees alleen graag wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden laten.
Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen?quote:
Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen?.
Terecht. Er moet wel iets te raden overblijven natuurlijk. Anders dan de lengte van eventuele hulpstukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet was
ik denk dat alles in theorie wel kan werken, mits je er redelijk hetzelfde in staat...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het leuk hier advies te horen/te vragen, de meeste van jullie denken wel redelijk hetzelfde over monogamie etc. Heb recent advies/verhalen etc gekregen van iemand met een hele andere visie. Daar zat ook wel een soort van logica/kern van waarheid in. (En ook leuk om iets van een hele andere kant te belichten)
Als ze echt je grote liefde is, raakt ze vertederd door je kleine beetje jaloeziequote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik denk dat alles in theorie wel kan werken, mits je er redelijk hetzelfde in staat...
Ik denk dat een beetje jaloezie wel normaal is...maar voor mij is vertrouwen heel belangrijk, en ik zou dan ook echt niet willen dat mijn beetje jaloezie de manier waarop ik met mijn hypothetische grote liefde om zou gaan, negatief zou beinvloeden...
Ik vind dat wel een beetje complottheorie-achtig hoor..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zijn jullie bang dat als je heel open bent over je gevoelens dat het tegen je gebruikt kan worden? Ik ben door een heel saai, truttig meisje gewaarschuwd dat ik mijn privé leven vooral privé moet houden en niets moet vertellen omdat het anders vooral tegen je gebruikt kan worden. Ik vind het niet erg als mensen weten wie ik ben en hoe ik denk over "privé" dingen. Zij bedoelde daar onder andere mee of je een relatie hebt etc. Als dit soort dingen "tegen mij gebruikt zouden worden" ja jammer. Dan kan ik ook bot/scherp uit de hoek komen. En sowieso wat maakt het uit
Het kwam er op neer dat hij nu in principe een vriendin had, maar al twee maanden niet heeft gezien en slechts twee keer gesproken. In die twee maanden heeft hij wel met andere meisjes afgesproken, omdat ze nu even ver uit elkaar wonen. Wonen ze weer in de buurt dan is hij er echt voor haar. En natuurlijk mag ze altijd langskomen etc. Ook was er een meisje waar hij dan echt verliefd op is en als hij in de stad is dan spreken ze af en is het heel leuk (en die heeft ook in principe een vriend)quote:
daarom....ik denk ook dat een totaal gebrek aan jaloezie het voor de ander ook niet per se makkelijker maakt om monogaam te blijven...klinkt als desinteresse...en als je van iemand houdt, dan laat je dat merken, potverdikkie!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ze echt je grote liefde is, raakt ze vertederd door je kleine beetje jaloezieHet is toch gek dat als je heeeeel gek op iets/iemand bent dat je toch ergens wel een beetje bang bent dat je het kan kwijtraken? Anders geef je er toch ook geen donder om?
Grappig. Ik had daar gister ook een gesprek met iemand over en ik zei zo ongeveer hetzelfde. Ik heb geen geheimen en schaam me ook niet (uitzonderingen daargelaten) dus ik ben open. Men kan dat wel doorvertellen, maar als ik mij er niet voor schaam, dan boeit mij dat toch niet. Vriendschap met die persoon is dan wel zo goed als over, maar zelfs daar kan ik dan goed mee leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zijn jullie bang dat als je heel open bent over je gevoelens dat het tegen je gebruikt kan worden? Ik ben door een heel saai, truttig meisje gewaarschuwd dat ik mijn privé leven vooral privé moet houden en niets moet vertellen omdat het anders vooral tegen je gebruikt kan worden. Ik vind het niet erg als mensen weten wie ik ben en hoe ik denk over "privé" dingen. Zij bedoelde daar onder andere mee of je een relatie hebt etc. Als dit soort dingen "tegen mij gebruikt zouden worden" ja jammer. Dan kan ik ook bot/scherp uit de hoek komen. En sowieso wat maakt het uit
Dat is uiteraard geheel en al het probleem van die andere mensen. Ze hoeven het niet te begrijpen, maar tenzij ze zelf in de relatie zitten mogen ze zich qua oordeel beperken tot "ik snap het niet".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(Andere mensen zeggen over hem dat hij vreemd gaat bij het leven en z'n vriendin dat weet en het niet heel erg vindt en dat die andere mensen dat dan weer vreselijk vinden)
Ja daarom zo een instelling heb ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje complottheorie-achtig hoor..
Hangt ervan af aan wie en wat. Je voelt vaak zelf wel ongeveer aan of je iets wel of niet kan vertellen aan iemand. En als diegene dat tegen jou wil gebruiken, dan gaat hij zijn gang maar, dat zegt namelijk meer over die persoon dan over mij.
Inderdaad, als dat voor hem (én haar) werkt, dan moet hij dat vooral zo doen. Ik zal de laatste zijn die zal oordelen over andermans relatie, want iedereen vult dat op een andere manier in. Dit zou voor mij niet werken, maar dan vooral om dat ik niet aan "in principe-relaties" doe. Je hebt een relatie of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat hij nu in principe een vriendin had, maar al twee maanden niet heeft gezien en slechts twee keer gesproken. In die twee maanden heeft hij wel met andere meisjes afgesproken, omdat ze nu even ver uit elkaar wonen. Wonen ze weer in de buurt dan is hij er echt voor haar. En natuurlijk mag ze altijd langskomen etc. Ook was er een meisje waar hij dan echt verliefd op is en als hij in de stad is dan spreken ze af en is het heel leuk (en die heeft ook in principe een vriend)
Het kwam er op neer dat als hij samen is met z'n vrienden het echt super leuk is en echt nou ja, leuk (dit gesprek duurde twee uur dit is de samenvatting) maar dat hij ook niet heel erg gebonden of jaloers was. En dat hij vooral alles deed vanuit zijn eigen gevoel en niet vanuit wat andere mensen eventueel zouden denken.
Ik veroordeel niemand, als dit voor je werkt ja waarom ook niet.. Maar het wierp weer gelijk een heel ander licht op van alles en nog watIk kan het niet zo geloofwaardig of helder uitleggen. Maar, het klonk wel plausibel.
(Andere mensen zeggen over hem dat hij vreemd gaat bij het leven en z'n vriendin dat weet en het niet heel erg vindt en dat die andere mensen dat dan weer vreselijk vinden)
als ze maar gelukkig zijn...wat andere mensen ervan vinden is niet zo heel interessant dan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uiteraardquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef dawg het volgende:
Maare Abba, heb je al wat gehoord van heksehiel, of nog niet?
Dat dacht ik inderdaad al, maar ik moest even een excuus hebben. Vertel eens, wat gaan jullie doen?quote:
Elkaar lekker makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad al, maar ik moest even een excuus hebben. Vertel eens, wat gaan jullie doen?
zo werkt dat nu eenmaalquote:
alsof ik nog niet lekker genoeg was...quote:
Tijdelijk. Zoals iedereen hierquote:
het vorige deel was 83quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef dawg het volgende:
En ik vind dat we een andere TT moeten vragen. PF is de tel kwijt... ofzo.
beide denk ikquote:
'quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het vorige deel was 83
het deel daarvoor was 86..
"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alsof ik nog niet lekker genoeg was...
Je hebt het goed gedaan! Tegan zal trots zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het vorige deel was 83
Doe je het expres?quote:
Voor 83 moet je bij Tegan zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het vorige deel was 83
Ik ben dan ook makkelijk kwijt te rakenquote:
ik heb er alle vertrouwen in, maar over smaak valt natuurlijk niet te twistenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef heksehiel het volgende:
"
'was' misschien wel, kan ik niet over oordelen, maar of je dat nu nog bent
winnen met 5-0quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
Bah, zometeen klaar met werken, en dan boodschappen doen... Bah, helemaal geen zin in.
Maar vanavond voetbal!
Wat denken jullie dat het gaat worden?
Ik vertel alles tegen vrienden en vriendinnen. Mijn filosofie : wat je verteld , daarmee kunnen ze je nooit pakken, aangezien je het niet geheim hebt gehouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en de rest van de vraag wordt genegeerdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook makkelijk kwijt te raken.
Dat geldt voor minimaal 90% van de mensen die zich nu in vloekend oranje uitdossenquote:
Díe is scherp!;)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vertel alles tegen vrienden en vriendinnen. Mijn filosofie : wat je verteld , daarmee kunnen ze je nooit pakken, aangezien je het niet geheim hebt gehouden.
Als ik tijd heb om hier te tikken kan het nooit slecht gaan. Als ik tijd heb om hier te tikken heb ik ook niet direkt iets beters te doen. Het lijkt me dat ik je andere vragen dus impliciet heb beantwoordquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de rest van de vraag wordt genegeerd
Dat zegt dan ook genoeg toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de rest van de vraag wordt genegeerd
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
Bah, zometeen klaar met werken, en dan boodschappen doen... Bah, helemaal geen zin in.
Maar vanavond voetbal!
Wat denken jullie dat het gaat worden?
Net zo scherp als Cruijf zekerquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier is de koelkast volgegeooid met bier, snacks en borrelnoten gehaald...........nu nog 2 doelpunten voor ons en het feest is compleet.
Plastische chirurgiequote:
Nah, Nederland gaat natuurlijk in deze wedstrijd niet helemaal tot het uiterste en zal anderen opstellen die eerder op de bank zaten. Huntelaar, Affelay. Ik gok dat die ff in de wedstrijd moeten komen. Voor Roemenië is de insteek van de wedstrijd heel anders.quote:
Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?quote:
Hij, nou, die tieten hebben geen prioriteit, maar dat hóófd! Dat je daar nog langer mee rond wil lopen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?
Zij: Nou, ik neem nieuwe tieten, laat jij je zwembandjes weghalen?
We zullen zien wat ze doen. Ik heb er niet zoveel verstand van, van voetbal, ik hoop alleen dat ze weer dik winnen, puur om een statement te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, Nederland gaat natuurlijk in deze wedstrijd niet helemaal tot het uiterste en zal anderen opstellen die eerder op de bank zaten. Huntelaar, Affelay. Ik gok dat die ff in de wedstrijd moeten komen. Voor Roemenië is de insteek van de wedstrijd heel anders.
Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij, nou, die tieten hebben geen prioriteit, maar dat hóófd! Dat je daar nog langer mee rond wil lopen!
Einde date ook, denk ik.
Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsa
Ik heb idd ook zoiets van; laten we maar niet té optimistisch zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:37 schreef Logician het volgende:
zou best wel eens kunnen dat ze vanavond verliezen ... kweetnie heb een voorgevoel
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?
Daar heb je ook wel een punt in..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:41 schreef Liquidootje het volgende:
Nee joh. Die bankzitters van Nederland krijgen eindelijk de kans om te spelen, dus ze gaan extra hun best doen.
De roemenen gaan rode kaarten riskeren omdat ze kost wat kost willen winnen. Dus het wordt echt wel een geweldige wedstrijd met bloed zweet en tranen.
Zo meteen maar eens "aanrijden"Zin in
Duh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat het hier voor het eerst non voetbal haat is. En het wordt ook nog eens besproken door twee wijven dames vrouwen meisjes
De oude volstaan nog prima, ook in letterlijke zinquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?
Zij: Nou, ik neem nieuwe tieten, laat jij je zwembandjes weghalen?
Wel een gat er in knippen anders kan er niet gepijpt worden en dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsa
Kluts, hoe staat het met jouw date met Kasta? Ook al iets origineels bedachtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?
Of geen gat, dan krijgt ze ademnood en knijpt ze alles goed dichtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:11 schreef heksehiel het volgende:
Wel een gat er in knippen anders kan er niet gepijpt worden en dat zou zonde zijn![]()
Fijn dat het niet meer over mij gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of geen gat, dan krijgt ze ademnood en knijpt ze alles goed dicht
Ik wil jou ook wel een zak over je hoofd trekken hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Fijn dat het niet meer over mij gaat
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel een zak over je hoofd trekken hoor
Geeft mischien wel een andere ervaring, naar adem snakkend proberen het laken tussen je billen te zuigenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:11 schreef heksehiel het volgende:
Wel een gat er in knippen anders kan er niet gepijpt worden en dat zou zonde zijn![]()
Je kunt ook te ver gaan in je fantasiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geeft mischien wel een andere ervaring, naar adem snakkend proberen het laken tussen je billen te zuigen
ehmmmm...pardon?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geeft mischien wel een andere ervaring, naar adem snakkend proberen het laken tussen je billen te zuigen
quote:
Ademnood maakt van elke vrouw weer een strak tienertjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Pleonasmequote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
dan maar, als je meer van de tedere lieve knuffels bent
[..]
Ademnood maakt van elke vrouw weer een strak tienertje
+1quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef kwaakvaak het volgende:
Heb zelf helemaal niks met wurging en dat soort dingen. Kan ook niet echt begrijpen wat mensen er voor lol inzien om zichzelf half te verhangen terwijl ze richting hoogtepunt gaan.
leuk is ze, he?quote:
quote:
Ik vind het wel interessant. Maarja, ik met mijn rare interessesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:37 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe, nee geen fantasie hoor. Maak je maar geen zorgen. Moest ineens denken aan zo'n rooie oortjes ding waarbij de man plots STOP STOP roept terwijl hij gepijpt wordt, want het laken zat klem in zijn bilspleet.
Heb zelf helemaal niks met wurging en dat soort dingen. Kan ook niet echt begrijpen wat mensen er voor lol inzien om zichzelf half te verhangen terwijl ze richting hoogtepunt gaan.
Dit vraagt om meer voorbeelden, bring it onquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:44 schreef Elegy het volgende:
Ik vind het wel interessant. Maarja, ik met mijn rare interesses
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
Eisenpakketje van partner:
- Hij moet iig langer zijn dan ik (langer dan 1.78) *check*
- Geen kinderen hebben (misschien bekrompen, maar ik wil nog geen moeder zijn en de vrijheid hebben om met mijn partner te doen waar wij zin in hebben) *check* Zover ik weet tenminste...
- Kunnen communiceren op gelijkwaardig niveau *check*
- Monogaam zijn en eerlijk *check*
- Iemand op wie ik kan bouwen *check*
Daarnaast zou het leuk zijn als hij:
- Attent is *check*
- Niet egocentristisch is Fuck!
- Redelijk dominant in bed is, maar wel weet wanneer de rollen omgedraaid moeten worden *dubbelcheck*
- Sportief is *check* mits bijhorende partytent
- Tikkeltje decadent is (waar ik lekker op kan zeiken, maar stiekem van geniet) maar ook met mij een back to basic vakantie kan houden en niet loopt te klagen dat iets zwaar is, zijn haar niet zit en dat hij niet meer zo fris ruikt omdat hij zich 2 dagen niet heeft kunnen douchen *check*
- Een leuk zakcentje verdient (heb het niet over rijk, maar genoeg om normaal te kunnen leven en niet aan het eind van de maand de centjes bij elkaar moet sprokkelen omdat hij niet om kan gaan met geld) *check*
- Een knappe vent is *halve check*
- Sociaal en gezellig is *check*
- Niet bang wordt van knuffelen of intimiteit *check.*
- Een luisterend oor heeft, maar ook zelf zijn zorgen/problemen/pieker dingen deelt *check*
- Geen mama's kindje is *check*
- Mij het gevoel kan geven dat ik de leukste, liefste en mooiste ben op aarde (dit niet dagelijks, maar op onverwachte momenten) *check Mits reëel*
- Impulsief met mij de wereld wil verkennen en ook eens initiatief neemt *check*
- HUMOR heeft (bijna vergeten) *triplecheck*
- Over een eigen doordachte mening beschikt *check*
- Mij tegengas kan geven waar nodig, maar er ook absoluut voor me is, waar nodig. *quarter pounder check*
Eisenpakketje zijn harde criteria. Hier bovenstaande lijstje is de man, die niet bestaat, maar ben al blij als hij over een aantal punten zou beschikken
Ik heb niet voor niets keldertje toegangquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit vraagt om meer voorbeelden, bring it on
Dat egocentrisme moest eigenlijk bij het eisenlijstje staan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Volgens mij verteld Kasta gewoon overal check op
Oh nee wacht... Egocentrisch staat niet aanKom op Kasta je kan het, zet jezelf eens opzij, doe eens gek
Blijf je het vaag houden? Dan geef ik het op hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets keldertje toegang
Knuffelgekke dames zijn toch altijd leukquote:
Okee okee. Ik zie vrouwen graag zo. Onder anderequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Blijf je het vaag houden? Dan geef ik het op hoorIk wilde graag concrete voorbeelden.
wtf haal je die knopen uit een boekje ofzo ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee okee. Ik zie vrouwen graag zo. Onder andere
Ja, zoek maar eens op Midoriquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
wtf haal je die knopen uit een boekje ofzo ?
In dat geval wederom een *check!*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat egocentrisme moest eigenlijk bij het eisenlijstje staan...
djiesus die lijstjes ook altijd waarbij mensen door een roze bril naar zichzelf lijken te kijken..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
Om mijn lunch te laten zakken en mijn tijd een beetje te doden, hierbij mijn lijstjes zoals beloofd:
Ik ben:
- spontaan, vriendelijk, sociaal, geïnteresseerd en empathisch
- eerlijk, maar wel tactvol en hou van duidelijkheid
- wisselvallig, maar daar hebben anderen tegenwoordig geen last meer van
- lief, lief en lief
- dol op humor
- gek op knuffelen
- extreem ongeduldig, hard mee bezig om daar verandering in te brengen
- sportief, maar heb soms moeite om mij er ook echt toe te zetten
- dol op: ouwehoeren, analyseren, diepgaande gesprekken, delen van gevoel en kattekwaad uithalen
- tevreden met mijn uiterlijk, al zijn er altijd verbeterpunten en onzekere momenten
- iemand die met een ander van stilte kan genieten en dol is op observeren
- iemand die niet zonder muziek kan m.u.v. R&B
- iemand die een eigen mening heeft, maar deze kan bijstellen mist de ander met overtuigende argumenten komt
- iemand die nadenkt over dingen en daardoor een goede zelfkennis heeft (dit wil niet zeggen dat ik ook overal juist op handel, maar zie mijn fouten en kan daardoor ook goed kritiek incasseren)
- iemand die houdt van verbaal sparren, altijd in voor een discussie, mist beiden partijen daar zin in hebben
- iemand die moet leren te nemen i.p.v voornamelijk te geven ( op alle gebieden incl seks)
- eigenlijk best wel leuk![]()
Mhh viel me ineens op door de quote van Nikki. Ben jij nu de 2de vrouw hiero die niet tot een climax kan komen ? niet dat ik verwacht dat je er antwoord op geeft maar zou dat wel verklarenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
- iemand die moet leren te nemen i.p.v voornamelijk te geven ( op alle gebieden incl seks)
op mij kwam het juist over als dat je alleen maar dingen bij/voor een ander doet, en niet voor jezelf durft te zorgen, jezelf minder vinden dan een ander..komt vaker voor bij vrouwen.. maar omdat er incl. sex achter staat is het juist weer een positief 'verkooppraatje' naar mannen toe (ook al zeggen ze van niet, een vrouw waarbij je zeker van weet dat je tijdens een ONS of kortstondige relatie volop aan je trekken komt, maar zelf niets hoeft te doen, trekt mannen echt wel aan...)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh viel me ineens op door de quote van Nikki. Ben jij nu de 2de vrouw hiero die niet tot een climax kan komen ? niet dat ik verwacht dat je er antwoord op geeft maar zou dat wel verklaren
Ik denk dat het meer een kwestie is van globaal schrijven hoe je jezelf ziet. Niet alle onhebbelijkheden komen aan bod, net als alle pluspunten. Sommige zie je zelf niet zo snel bij jezelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:30 schreef m-niki het volgende:
[..]
djiesus die lijstjes ook altijd waarbij mensen door een roze bril naar zichzelf lijken te kijken..![]()
dat zelfkennis geloof ik acuut niet meer... als je werkelijk zo perfect zou zijn als je hierboven beweert, dan zou je zeker een toffe vent aan de haak geslagen hebben (en gehouden)..of durf je werkelijk te beweren dat het alléén aan de mannen lag dat je nu single bent?
Heb je echt geen noemenswaardige (blijkbaar) negatieve punten?
(of was het gewoon een verkooppraatje)
Nou, ik vind sex absoluut niet interessant als de vrouw niet geniet, ik word geiler als de vrouw geniet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
op mij kwam het juist over als dat je alleen maar dingen bij/voor een ander doet, en niet voor jezelf durft te zorgen, jezelf minder vinden dan een ander..komt vaker voor bij vrouwen.. maar omdat er incl. sex achter staat is het juist weer een positief 'verkooppraatje' naar mannen toe (ook al zeggen ze van niet, een vrouw waarbij je zeker van weet dat je tijdens een ONS of kortstondige relatie volop aan je trekken komt, maar zelf niets hoeft te doen, trekt mannen echt wel aan...)
+1 dus mss verkoop praatje voor bepaalde mannenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, ik vind sex absoluut niet interessant als de vrouw niet geniet, ik word geiler als de vrouw geniet.
nee, ok, normaal gesproken niet, maar als je het in zo'n lijstje zet dan denk je er toch juist over na...volgens mij worden bepaalde onhebbelijkheden (grappig woord) bewust weggelaten... het internet is een prachtig mediumquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van globaal schrijven hoe je jezelf ziet. Niet alle onhebbelijkheden komen aan bod, net als alle pluspunten. Sommige zie je zelf niet zo snel bij jezelf.
dat was ook niet echt wat ik bedoelde hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb ooit eens een meid in bed gehad die erbij lag als een pop, nou toen kwam hij niet overeind hoor.
Dan ga ik niet kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef MNR het volgende:
Het is belachelijk maar waar, maar het bestaat een kans dat Van der Sar niet meespeelt vanavond? Echt...! </verbazing>
en je zult vast hier en daar wat vergeten of weggelaten hebben, maar deze komt op mij in ieder geval een stuk echter overquote:
Ben je aan het sonja bakkerenquote:
Ohja, ik ben inderdaad nog wat vergeten:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef m-niki het volgende:
[..]
en je zult vast hier en daar wat vergeten of weggelaten hebben, maar deze komt op mij in ieder geval een stuk echter over![]()
(hoewel ik grenzend aan nul raakvlakken heb trouwensop misschien het hokjesdenken na dan...heb ik flink moeten afleren door mijn werk...of in ieder geval dat ik er in mijn werk heel erg op beducht ben en als de ander het niet met mij eens is, dan heeft die ander gelijk...in het dagelijks leven ben ik wat slordiger/luier in het daarop beducht zijn
)
neh precies hetzelfde is niet leuk, maar ik ben persoonlijk toch niet zo voor opposites attracts...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef Elegy het volgende:
En weinig raakvlakken is niet echt heel erg belangrijk. Stel je voor dat je precies hetzelfde bent als de ander, dat lijkt me dodelijk saai.
Telt dat enkel voor de vrouwen??quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, zoek maar eens op Midori
Ohja, weer eens wat anders: Singles die hier posten zonder fotoboek vind ik lame
Nee, ook voor mannenquote:
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef kwaakvaak het volgende:
damn... je hebt me te pakken
Hrmm ik zal eens kijken of ik mezelf kan beetje kan verstoppen op een foto
Als ik nu zeg dat ik geen camera heb, geloven julllie dat dan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:48 schreef kwaakvaak het volgende:
damn... je hebt me te pakken
Hrmm ik zal eens kijken of ik mezelf kan beetje kan verstoppen op een foto
Als ik nu zeg dat ik geen camera heb, geloven julllie dat dan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe... ja maar jij hebt voorkennis m-niki
Maar omdat je het zo lief vraagt Elegy : http://fotoboek.fok.nl/user/198059
Story of my life.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:30 schreef MNR het volgende:
Er wordt toch niet meer gescoord de eerste helft.
Druk mee bezig. Ik heb nog 30 jaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Turn the paper and write yourself a new one
fiet-fjieuwquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
over foto´s gesproken: Het grote bloemen en planten in eigen tuin, deel VOORJAAR!!
Nee, doei.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:24 schreef Marcel76 het volgende:
En valt hier te scoren?
Alleen mensen die lijstjes posten scorenquote:
hè shitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen mensen die lijstjes posten scoren
Nog een goede eigenschap: Je hebt een heel slecht korte termijngeheugen. Da's handig, heb je elke avond een nieuwe vent tussen de lakensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
hè shit![]()
vooruit dan maar, hier m'n top 10 beste eigenschappen:
1. ik ben leuk
2. ik ben leuk
3. ik ben leuk
4. ik ben leuk
5. ik ben leuk
6. ik ben aardig
7. ik ben leuk
8. ik ben leuk
9. ik ben leuk
10. en m'n beste eigenschap is: ik ben leuk
daarom zet ik ook turfstreepjes op het bed, zodat ik dan maar ongeveer bij kan houden hoe het zat met ONS's de afgelopen dagen...tja je moet wat hè!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog een goede eigenschap: Je hebt een heel slecht korte termijngeheugen. Da's handig, heb je elke avond een nieuwe vent tussen de lakens
En toen kwam je er achter dat je bed vier randen heeft en alle randen al vol zitten...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:45 schreef m-niki het volgende:
[..]
daarom zet ik ook turfstreepjes op het bed, zodat ik dan maar ongeveer bij kan houden hoe het zat met ONS's de afgelopen dagen...tja je moet wat hè!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog een goede eigenschap: Je hebt een heel slecht korte termijngeheugen. Da's handig, heb je elke avond een nieuwe vent tussen de lakens
Ach, het breekt de "crap-die-date-werd-toch-niks" topicsquote:
..tss die stomme Kasta...nu denkt iedereen dat ik graag analyses maak... zo werkt een psycholoog gar nicht!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
En toen kwam je er achter dat je bed vier randen heeft en alle randen al vol zitten...
Maarreh, ik ben wel benieuwd wat voor analyse jij maakt over mij nu mbt dat lijstje
ik dacht dat we MLI hadden ingeruild voor Kluts?quote:
Oh. Nou, hoeveel moet het kosten dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef m-niki het volgende:
[..]
..tss die stomme Kasta...nu denkt iedereen dat ik graag analyses maak... zo werkt een psycholoog gar nicht!
quote:
Heb m ook gemistquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Stekelenburg is idd niet zo erg. Maar Van der Sar werd hier wel gemist hoor. Afellay is echt een leuke naam btw!
Het is EK, die meid is vast ergens bij wat vrienden thuis of in de stadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef mrbox het volgende:
Idd waar is MLI gebleven ? Zou de Fransman het verzet hebben gestaakt en dat daar nu gretig gebruik van wordt gemaakt ?
Ze komt zich vast nog wel ff afmelden!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is EK, die meid is vast ergens bij wat vrienden thuis of in de stad
Trustu Boxiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze komt zich vast nog wel ff afmelden!
iig tijd voor bed, fijne dromen iedereen
Haha, no thnx. Ben me nog aan het voorbereiden op de date met Abbadonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb teveel dates. Zijn er nog meisjes zonder dates dan sta ik er een paar af..
Het is zo 2007om voor 0.00u naar bed te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze komt zich vast nog wel ff afmelden!
iig tijd voor bed, fijne dromen iedereen
Nou , die idioot op de hoek draait : Viva Hollandia van Wolter Kroes en Alle welpies helpen........quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:56 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben dronken, of in beschonken toestand... Dat wilde ik even melden![]()
Morgen maar eens even EK -liedjes downloaden. Feitosa nog tips?
je bent een schatje...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , die idioot op de hoek draait : Viva Hollandia van Wolter Kroes en Alle welpies helpen........
Verder hebben ze hier nou niet echt doorgezopen, waarschijnlijk omdat we toch al door waren.( ik heb wel aardig doorgezopen )
Zaterdag word er in de kroeg gekeken hoor ik net, dus als we winnen staan we straalbezopen in de stad.
'quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef Feitosa het volgende:
Oh, binnenkort komt trouwens een ex van me op bezoek.
Waarom vinden vrouwen me altijd het leukst wanneer ik compleet onverschiilig ben ?quote:
Ja, aangezien we allebei nogal klote in ons vel zaten toen het uitging en er daarna echt harde uitspraken zijn gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
'
Word je daar een gelukkiger mens van?
Wijze woorden... Ik doe er niet meer aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm. Soms is verlang naar iets wat eigenlijk niet kan best vervelend. Of het willen praten over iets dat je beter voor je kunt houden. Hm
Zo werkt hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom vinden vrouwen me altijd het leukst wanneer ik compleet onverschiilig ben ?
Ik wil gewoon even bijpraten. Op het moment heeft ze een relatie. Ben gewoon erg nieuwsgierig hoe het met haar gaat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hm. Soms is verlang naar iets wat eigenlijk niet kan best vervelend. Of het willen praten over iets dat je beter voor je kunt houden. Hm
Hey, ik zou zeggen "kap met zeiken en gooi er eens een onderwerp in"quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Nexie het volgende:
* Nexie is benieuwd hoe Tegan het er vanaf brengt in de kroeg met mr Scharrel.
Wat een klef gedoe in dit topic btw (heksehiel x Abbadon), en Elegy's lijst neigt vaak richting enge fetisjen!
Je bent gewoon erg nieuwsgierig of ze je nog wil...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even bijpraten. Op het moment heeft ze een relatie. Ben gewoon erg nieuwsgierig hoe het met haar gaat.
Ik ben binnenkort toch naar het buitenland, dus dat is irrelevant.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg nieuwsgierig of ze je nog wil...
Niks mis met controleren of je nog een beetje in de markt ligt. Alhoewel een kraampje verderop kijken vast wel handiger isquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg nieuwsgierig of ze je nog wil...
Zegt je verstandquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort toch naar het buitenland, dus dat is irrelevant.
Kijk aan, nog meer gezellige mensen die ff langskomen waaienquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met controleren of je nog een beetje in de markt ligt. Alhoewel een kraampje verderop kijken vast wel handiger is.
Toen en nu is een heeel groot verschil. Nu ben ik sterker dan toen.quote:
Ik bedoelde het o.a. voor mij persoonlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even bijpraten. Op het moment heeft ze een relatie. Ben gewoon erg nieuwsgierig hoe het met haar gaat.
Nu ben je ook overmoediger dan toenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toen en nu is een heeel groot verschil. Nu ben ik sterker dan toen.
Nee, toen was ik zwak.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu ben je ook overmoediger dan toen.
Dat krijg je van zoveel sportenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toen en nu is een heeel groot verschil. Nu ben ik sterker dan toen.
Toen was ik vele malen sterker op dat gebied schat.quote:
Dacht ik ff met een strakke opmerking uit de hoek te komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toen was ik vele malen sterker op dat gebied schat.
Testosteronengeblaat.........quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dacht ik ff met een strakke opmerking uit de hoek te komen
Thanks. Het was gezellig. Nu lekker slapen. Trusten trouwensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb m ook gemist
Veel plezier in de kroeg (wij werden net vriendelijk verzocht om rustiger aan te doen. Een mooi moment om eens te gaan slapen).
Good night
Ik wil er wel een.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb teveel dates. Zijn er nog meisjes zonder dates dan sta ik er een paar af..
Scharrel was niet in mijn kroeg, maar toch in zijn kroeg (smste hij), dus ik kon met een gerust hart een feestje vierenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Nexie het volgende:
* Nexie is benieuwd hoe Tegan het er vanaf brengt in de kroeg met mr Scharrel.
Wat een klef gedoe in dit topic btw (heksehiel x Abbadon), en Elegy's lijst neigt vaak richting enge fetisjen!
Telt ik kan goedkoken ook mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen mensen die lijstjes posten scoren
Mental state: goodquote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:07 schreef dawg het volgende:
Ja, met mij ook goed.
Ik ben weg. anders kom ik te laat.
Nog een fijne avond gehad lekkere knuffelige mannetje van mijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef Feitosa het volgende:
Ach, dat varken moet weer wat te rellen hebben.....
Nog ff wat eten en dan verwacht ik de eerste gasten rond 19:30 .
Zit te twijfelen of ik m,n niet voetbal kijkende buurman ff moet waarschuwen, aangezien de installatie hier aardig hard gaat.
Jawel al zeker een goede 2 uurtjes en 23 minuten. Dus in het vervolg niet meer zo vroeg conclusies trekken graag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:36 schreef Tegan het volgende:
Nog iemand wakker? Nee zeker.
Ben jij een oud account van MLI of ben ik daar te newbe voor?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kijk aan, nog meer gezellige mensen die ff langskomen waaien
Je hebt wel kapsones veel zelf vertrouwen de laatste tijd he. Waar haal je dat vandaan? Ja doe maar vertellen aan de groep.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Maak eens een lijst, dan zeg ik wel welke allemaal onzin zijn.
Wat ben jij toch weer eens een gentlemanquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
zo, het meisje gaf mij gelijk en hoopte wel gewoon vrienden te kunnen blijven
Fipo?quote:
tjah de best way zo hequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch weer eens een gentleman [ afbeelding ]
Nee, ben mezelf. Sorry, dat ik je moet teleurstellen. Ik begrijp dat je dr mist.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ben jij een oud account van MLI of ben ik daar te newbe voor?
Wil je mijn sexyness weer eens zien sweety?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, zoek maar eens op Midori
Ohja, weer eens wat anders: Singles die hier posten zonder fotoboek vind ik lame
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Nexie het volgende:
Kom maar op met die secksayh pics van jequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wil je mijn sexyness weer eens zien sweety?
- Wisselvalligquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:30 schreef m-niki het volgende:
[..]
djiesus die lijstjes ook altijd waarbij mensen door een roze bril naar zichzelf lijken te kijken..![]()
dat zelfkennis geloof ik acuut niet meer... als je werkelijk zo perfect zou zijn als je hierboven beweert, dan zou je zeker een toffe vent aan de haak geslagen hebben (en gehouden)..of durf je werkelijk te beweren dat het alléén aan de mannen lag dat je nu single bent?
Heb je echt geen noemenswaardige (blijkbaar) negatieve punten?
(of was het gewoon een verkooppraatje)
Nee mên, vroeger zag ik _elke_ keer als ik in mijn fobo keek wie de laatste voyeur was. 8 van de 10 keer was jij hetquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom maar op met die secksayh pics van je
Kap met je analyses adhv een lijstje. Hoe kortzichtig ben je dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
op mij kwam het juist over als dat je alleen maar dingen bij/voor een ander doet, en niet voor jezelf durft te zorgen, jezelf minder vinden dan een ander..komt vaker voor bij vrouwen.. maar omdat er incl. sex achter staat is het juist weer een positief 'verkooppraatje' naar mannen toe (ook al zeggen ze van niet, een vrouw waarbij je zeker van weet dat je tijdens een ONS of kortstondige relatie volop aan je trekken komt, maar zelf niets hoeft te doen, trekt mannen echt wel aan...)
Nou daarom, post ze gewoon hier, hoef ik je niet elke keer in je fobo te stalkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee mên, vroeger zag ik _elke_ keer als ik in mijn fobo keek wie de laatste voyeur was. 8 van de 10 keer was jij het
Ik wacht nog steeds op een analyse van mij van haar eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kap met je analyses adhv een lijstje. Hoe kortzichtig ben je dan?
En daarom maak ik geen lijstjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je was in elk geval eerlijker omdat jij er meer negatieve punten op had staan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef Elegy het volgende:
Ik wacht nog steeds op een analyse van mij van haar eigenlijk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik val op Elegy's lijstje
Behalve dat sexgedeelte...
Hoe meer hoe beter
(Ja, spuit elf, zie het net pas)
Dat is wat ik dus bedoeldequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:21 schreef Tegan het volgende:
Alsof je dat kan zeggen. Sommige mensen hebben toch meer negatieve punten dan anderen?
Je kunt het ook combineren. Sla je 2 vliegen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, sex... muziek luisterern is leuker
Maar dan raak ik afgeleid en vergeet ik vast de dame onder/naast/op mequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. Sla je 2 vliegen...
Mag ik thee?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef kwaakvaak het volgende:
hoi, ik ben kwaakvaak en ik ben verslaafd aan het downloaden van H264 HD meuk van usenet.
En die verslaving neemt nu een dermate kritische vorm aan dat toe ben aan mijn 3e 750gb externe harddisk
Oh wacht.. dat is zeker offtopic hier? Maar als ik er nu bij vertel dat ik graag mijn single status veruil voor een bijpassende mede film verslaafde dame? Mag het dan wel?
* kwaakvaak schenkt nog maar eens een rondje koffie voor iedereen in
Die kan ik wel geven:quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef Elegy het volgende:
Ik wacht nog steeds op een analyse van mij van haar eigenlijk
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan raak ik afgeleid en vergeet ik vast de dame onder/naast/op meIk zie het me wel gebeuren
in elk geval
@ kwaak: er gaat niks boven een flinke kast originele dvd's(okee, een flinke kast special editions en BR's misschien)
...zegt iemand die uitgebreid de tijd neemt zichzelf te definiëren d.m.v. datzelfde lijstje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef heksehiel het volgende:
exact. dáár begint het mee.quote:
A: Waar haal je vandaan dat ik uitgebreid de tijd heb genomen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...zegt iemand die uitgebreid de tijd neemt zichzelf te definiëren d.m.v. datzelfde lijstje.
[..]
exact. dáár begint het mee.
Dan richt ik mij weer op de analyse van het psychologisch onderzoek dat voor mijn neus ligtquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef Liquidootje het volgende:
Als ik tijd heb, dan maak ik wel lijstjes voor jullie, maar nu moet ik eventjes wat complexe berekeningen doen
't was nogal een lap tekst, mijn associatie is dan dat dat niet in 2 minuten bedacht en opgetypt is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:34 schreef heksehiel het volgende:
A: Waar haal je vandaan dat ik uitgebreid de tijd heb genomen?
quote:B: De beste stuurlui staan aan wal
Nahquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die kan ik wel geven:
Je bent minder zeker dan je je voordoet en wil dat onderdrukken door je heel dominant en overheersend voor te doen.
Die waren er altijd alquote:Je hebt fetisjes gekweekt
Dat klopt wel, mijn interesse ligt er gewoon niet zo om het zelf te doen.quote:omdat je bij 'gewone' sex niks klaarspeelde.
Moet er niet aan denken eigenlijkquote:Je wil eigenlijk heel graag iemand die altijd bij je is
Daar zit wel wat in ja. Alleen ben ik er niet bang voor iemand te verliezen, ik weet gewoon zeker dat zoiets zal gebeuren binnen afzienbare tijd. Bijvoorbeeld een dag of drie als zer een beter exemplaar tegenkomtquote:, maar bent bang haar te verliezen, dus blijf je liever alleen, word je ook niet gekwetst...
Ik hoop echt dat je mijn ondertoon eruit kon opmaken..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nah
[..]
Die waren er altijd al![]()
[..]
Dat klopt wel, mijn interesse ligt er gewoon niet zo om het zelf te doen.
[..]
Moet er niet aan denken eigenlijk
[..]
Daar zit wel wat in ja. Alleen ben ik er niet bang voor iemand te verliezen, ik weet gewoon zeker dat zoiets zal gebeuren binnen afzienbare tijd. Bijvoorbeeld een dag of drie
In elk geval ben ik goed voor je liefdesleven, want al mijn scharrels en exen hebben na mij hun droomvent gevonden. Ik ben zeg maar de spreekwoordelijke zure appel, het diepe dal en de regen waar je eerst doorheen moet
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
![]()
@ kwaak films dus. Dat vermoedde ik al. Maar ben je alleen verslaafd aan het downloaden ervan of kijk je ze ook wel eens? Als je alle films hebt gehad, moet je series eens proberen, maar schaf dan maar vast die 4e extra harddisk aan.
Natuurlijk wel, ik herken sarcasme/cynisme/ironie welquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je mijn ondertoon eruit kon opmaken..
Anders heb ik een slechte beurt gemaakt
O, en aai natuurlijk.
Dat telt wel, want dat zijn originele. Dat mag altijd, ook al zitten ze in een andere verpakkingquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
@elegy, telt een collectie van ongeveer 400 originele DVD's die niet meer in een kast zitten maar in zo'n case logic ding ook mee? Staan 5 verhuizen dozen met de doosjes erin op zolder te wachten tot ik weer een plek heb om ze weg te zetten.
Dat wist ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:53 schreef Elegy het volgende:
Natuurlijk wel, ik herken sarcasme/cynisme/ironie wel![]()
Ja, en dan klappen krijgen! Ik kijk wel uitquote:En jij mag me altijd aaien natuurlijk![]()
Damnquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:55 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, en dan klappen krijgen! Ik kijk wel uit
Heb je niet nodig joh, ik wil je zo ook welquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Damn
*bladert in vogelboek op zoek naar de JamesBrownie lokroep*
Meer eerst, douchen en me maar eens aankleden!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je niet nodig joh, ik wil je zo ook wel
Jij mag t lezen zoals je wil.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
jamaartoch, ik ben liver frisgedoucht enzo.
of bedoelde je dat niet?
Ik maak er zo'n beetje een gewoonte van om aan de telefoon te zitten als Nederland moet voetballen geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
nou mn koffiechoco heeft gewerkt, (denk ik) nu weer naar de thee, dus wie deed er thee ?
Gister nog iemand de stad in geweest na de winst voor feesten en sjanse of niet meer ?
Zo , die was weer sterk zeg.quote:
Hij bedoelt dat het jammer is dat je zoveel gedronken had en niet meer uit kon om leuke/mooie vrouwen aan de haak te slaanquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo , die was weer sterk zeg.
Je gebruikelijke BOBO nivo.
Of dit?quote:In het Nederlands verwijst het woord 'bobo' naar de baasjes in de sportwereld, de bonds-bonzen.
quote:In de rest van de wereld staat bobo voor een nieuwe heersende klasse, een elite die links stemt en rechts denkt, of andersom. Het is een leefwereld waar alle tegenstellingen zijn versmolten. Bobo's zijn bijvoorbeeld snoeiharde carrieremakers die zichzelf niettemin ook hippie voelen. Ze zien inconsequent gedrag niet als een probleem maar als een levensstijl.
Je hebt al snel het idee dat het ruzie is geloof ik. Dit is nur spass.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |